Ocen produkt

Fendt 200 Vario

70 - 110 KM


WERSJA PDF

PRODUKT ARCHIWALNY

Fendt serii 200 to ciągniki w zakresie mocy od 70 do 110 KM.

Dopracowany silnik pozwala na pracę z najróżniejszymi maszynami. Niezawodna myśl techniczna od niemieckich inżynierów, pozwoli pracować maszyną latami. Fendt 200 znajdzie swoje zastosowanie w każdym gospodarstwie, zarówno jako ciągnik główny lub pomocniczy. Gwarancja komfortu pracy w maszynach to przednia myśl w fazie projektowania.

Traktor Fendt 200 vario na tle sklepu części korbanek.pl

Warianty Mocy

kW oraz KM dla Fendt 200

 

Prawdziwa wielkość w praktycznych zadaniach

Fendt 200 Vario przekonuje do siebie w stu procentach w segmencie standardowych ciągników kompaktowych. Doświadczcie Państwo niepokonanej technologii Fendt Vario i zakresie mocy od 70 do 110 KM mocy maksymalnej i udajcie się Państwo bezstopniowości oraz genialnie prostej obsłudze. Fendt konsekwentnie rozwinął tą technologię. Fendt jest w 100% Vario. 

 

  kW KM
Fendt 207  Vario 60KM 70KM
Fendt 208  Vario 70KM 80KM
Fendt 209  Vario 80KM 90KM
Fendt 210  Vario 90KM 100KM
Fendt 211 Vario 100KM 110KM

moc maksymalna wg. normy ECE R24

AGCO POWER - 3 cylindrowy

Skonstruowany dla serii 200 przy współpracy z inżynierami Fendt
 

Ciągnik rolniczy Fendt  200 vario na tle firmy korbanek

mocny silnik zużywający niewielką ilość paliwa

Chłodzony cieczą 3 - cylindrowy silnik AGCO-Sisu Power charakteryzuje się kompaktową budową, dzięki czemu udało się zachować bardzo niewielkie rozmiary ciągnika znacznie poprawiające jego zwrotność. Układ wtryskowy wysokiego ciśnienia CommonRail i układ sterowania pracą silnika gwarantują wysokie parametry pracy i niski poziom hałasu. To pozwala na pracę ciągnikiem 200 Vario w jego ekonomicznym optimum, przez co jest on niezwykle oszczędny. Oczywiście silniki AGCO Power ciągników 200 Vario spełniają normy emisji spalin Tier 3b.

Trzy cylindrowy silnik AGCO-Sisu Power został skonstruowany specjalnie dla nowych 200 Vario we współpracy z inżynierami Fendt. Charakteryzuje się trwałością i niezawodnością,
wysokim momentem obrotowym oraz niezwykle łagodną i delikatną pracą. Silnik ten jest również bardzo oszczędny w zużyciu paliwa. Umożliwia on pracę w wąskich rzędach z oszczędnymi obrotami - 1500 obr./min. jak również pracę z prędkością maksymalną 40 km/h przy 1750 obr./min.

AGRex – oszczędny i przyjazny dla środowiska

Wydajny układ wtryskowy oraz układ zewnętrznej recyrkulacji spalin AGRex uzupełniają się nawzajem. Spalanie jest zoptymalizowane poprzez chłodzenie i wtłaczanie odpowiedniej ilości gazów spalinowych do ponownego dopalenia w komorze spalania. To wszystko znacznie obniża zużycie paliwa i minimalizuje koszty w przeliczeniu na godzinę.

Układ chłodzenia skonstruowany specjalnie dla 200 Vario posiada dużą powierzchnię wlotową. Oznacza to mniejsze zabrudzenie chłodnicy i zoptymalizowaną wydajność chłodzenia nawet w trudnych warunkach pracy. Filtr powietrza Picoflex charakteryzuje się długą trwałością i prostą obsługą. Pozwala on na duży przepływ powietrza pomimo niewielkich rozmiarów.

bezstopniowa przekładnia vario

Od zera do maxa bezstopniowo zmieniając biegi
 

Najmniejszy ciągnik z przekładnią bezstopniowĄ

Podczas projektowania ciągników 200 Vario, inżynierowie Fendt’a stanęli przed trudnym zadaniem: jak dopasować technologię Vario z większych ciągników dla tak małych wymiarów. Dlatego też przekładnia Vario została specjalnie przygotowana do mniejszych rozmiarów i specjalnych wymagań stawianych ciągnikom specjalistycznym. W pierwszych ciągnikach specjalistycznych z przekładnią bezstopniową, przekładnia Vario pokazuje swoje możliwości i oferuje niespotykane zalety.Fendt 200 vario ze sprawną przekładnią

Bez szarpnięć od zera do prędkości maksymalnej

Przekładnia bezstopniowa Vario pozwala na niezwykłą precyzję podczas wykonywania prac w międzyrzędziach i na uwrociach. Pierwszy ciągnik specjalistyczny z przekładnią bezstopniową, 200 Vario, umożliwia jazdę z optymalną prędkością podczas wszystkich prac. Możliwa jest jazda z prędkościami w zakresie od 20 metrów na godzinę do 40 kilometrów na godzinę. Prędkość może być dostosowana do aktualnych warunków pracy bez najmniejszych szarpnięć, nawet na wzniesieniach. W ten sposób 200 Vario oferuje wysoki stopień bezpieczeństwa i niezrównaną precyzję. 

Dzięki bezstopniowej przekładni napędowej można wykorzystać ukryte rezerwy mocy niedostępne dla nowych, przełączanych pod obciążeniem skrzyń powershift. Przekładnia bezstopniowa Vario pozwala wykorzystać moc ukrytą pomiędzy biegami. 

Przestrzeń dostępna dla operatora – prawie jak u większych braci

Dzięki zastosowaniu technologii Vario i przesunięciu niektórych podzespołów do obudowy  tylnej osi, kłopotliwy tunel przekładni w kabinie stał się przeszłością. Komfort obsługi wzrósł niesamowicie, jak i ilość miejsca dla nóg. Kompaktowa konstrukcja umożliwiła również uzyskanie małych szerokości zewnętrznych oraz krótkiego rozstawu osi poprawiającego zwrotność ciągnika Fendt 200 Vario. 

System tms - rewolucja, która oszczędza paliwo

Potencjalne oszczędności dzięki bezstopniowej przekładni są widoczne gołym okiem. Dzięki systemowi TMS silnik pracuje zawsze w swoim ekonomicznym optimum, co dodatkowo optymalizuje zużycie paliwa. Podczas aktywacji systemu TMS operator musi tylko i wyłącznie ustawić wymaganą prędkość jazdy, a TMS przejmuje sterowanie ciągnikiem. Dzięki temu rozwiązaniu ciągnik pracuje na możliwie jak najniższych obrotach silnika. Podczas gdy obciążenie dla silnika wzrasta, TMS automatycznie zwiększa obroty silnika, natomiast w przypadku spadku obciążenia, TMS automatycznie zmniejsza obroty silnika, a co za tym idzie, zmniejszeniu ulega dawka paliwa spalanego przez silnik. Dzięki systemowi TMS ciągnik zawsze pracuje na najniższych możliwych obrotach - sterowanie ciągnikiem za pomocą systemu TMS to oszczędność.

 

Hydraulika i wom

Maksymalna wydajność dzięki sprawnym układom
 

Nowe 200 Vario to genialne i uniwersalne ciągniki, dla których żaden teren nie jest straszny. Wydajny układ hydrauliczny umożliwia szybkie podnoszenie maszyn i zaopatrzenie w dużą ilość oleju - zgodnie z zapotrzebowaniem nowoczesnego rolnictwa. Sterowanie wałkiem WOM, napędem na cztery koła oraz włączanie blokady mechanizmu różnicowego przełącznikami umieszczonymi na prawej konsoli jest banalnie proste i gwarantuje optymalną kontrolę agregowanego sprzętu.
 
Niezależne zbiorniki z olejem hydrauliki zewnętrznej oraz olejem przekładni chronią przed mieszaniem się olejów - szczególnie ważne, jeżeli maszyny są często zmieniane. Wydatek na poziomie 76 litrów zapewnia pompa tandemowa.  
 
Tylny podnośnik sterowany elektrohydraulicznie o maksymalnym udźwigu 4204 kg gwarantuje, że nawet najcięższe maszyny montowane z tyłu dla tej klasy ciągnika zostaną w pełni podniesione. Maksymalny udźwig opcjonalnego przedniego podnośnika wynosi 2490 kg. Jego wzmocniona konstrukcja czyni go przystosowanym do wszystkich prac. Amortyzatory gazowe gwarantują, że jazda ciągnikiem jest bezpieczna i komfortowa, nawet, gdy na przednim podnośniku zawieszone są ciężkie maszyny.
 
Ciągniki 200 Vario standardowo wyposażone są w wałek WOM w trzema prędkościami obrotowymi. Standardowy moduł automatyczny WOM włącza i wyłącza WOM w zależności od wysokości położenia tylnego podnośnika. Automatyczny moduł łagodnego i delikatnego startu WOM, chroni maszyny przed uszkodzeniem, dzięki czemu koszty eksploatacji są niższe a trwałość maszyn się wydłuża.
Fendt 200 Vario z tylnym TUZ oraz wydajną hydrauliką

Najważniejsze Cechy

Hydraulika oraz WOM

 


Hydraulika i WOM o doskonałej wydajności

 

• Pompa tandemowa: wydatek oleju hydraulicznego wynoszący 76 litrów

• Dzięki wykorzystaniu przekładni Vario prędkości WOM nie są zależne od prędkości jazdy ciągnika! 


TUZ o wysokim udźwigu oraz 3 prędkości WOM

 

• Maksymalny udźwig tylnego podnośnika: (200 Vario):

Tył: 4204 kg, Przód: 2490 kg

• 3 dostępne prędkości dla WOM: 540/540E/1000 obr./min


Komfortowe sterowanie hydrauliką i WOM

 

• EHR do sterowania tylnym podnośnikiem

• Dźwignia krzyżowa

• Komfortowe sterowanie położeniem tylnego podnośnika

• Tryb automatyczny dla WOM 


Niezliczona ilość połączeń i wydatku olejowego

 

• Aż do czterech par wyjść hydraulicznych
 
• Maksymalna ilość oleju do pobrania: 34 litrów
  • • Zawór o przepływie do 65 litrów do zastosowań   wymagających przepływu większej ilości oleju (opcja)

Więcej Wielostronności

Dopracowanie Fendt do granic możliwości
 

Ciągnik Fendt 200 Vario z komfortową kabiną

Kompaktowy Fendt 200 Vario umożliwia korzystanie z bardzo mocnego udźwigu oraz wysokowydajnej hydrauliki dla licznych zadań. Jego przejrzysta komfortowa obsługa ułatwia pracę. Dzięki swojej cienkiej linii jest nie tylko maksymalnie zwrotny, jego niewielka wysokość umożliwia największą uniwersalność przy dużym prześwicie. Przedni ładowacz czołowy Fendt Cargo współpracuje z ciągnikiem Fendt 200 Vario idealnie.  

 

Komfort i bezpieczeństwo:

  • Optymalna amortyzacja wstrząsów dzięki amortyzacji przedniej osi oraz rolkom stabilizującym oraz amortyzowanej kabinie
  • Kompensacja drgań efektywnie zapobiega kołysaniu ciągnika i maszyn współpracujących
  • Niżej położony środek ciężkości dla jeszcze lepszej stabilności ciągnika 
Wygodny fotel operatora w ciągniku Fendt 200 Vario

 

 

 

Ciekawe rozwiązania zastosowane w traktorach Fendt 200 Vario

 

Efektywnie od ciągnika do floty:

Najwyższa technologia - to jest to, co otrzymują Państwo z każdym zakupionym ciągnikiem Fendt. Dla ogólnej wydajności całkowitej należą również takie wartości jak kompetentna obsługa, niezawodny i wydajny serwis gwarantujący wysoką wartość ciągnika Fendt. 

Dane Techniczne

Fendt seria 200

Model 207 208 209 210 211
Silnik  
Moc znamionowa (kW/KM) ECE R24 44/60 52/70 59/80 66/90 74/100
Moc maksymalna (kW/KM) ECE R24 51/70 59/80 67/90 73/100 81/110
Moc znamionowa (kW/KM) EG 97/68 52/71 60/82 67/91 73/99 74/101
Moc maksymalna (kW/KM) EG 97/68 55/75 63/85 70/95 77/105 85/115
Liczba cylindrów/chłodzenie 3/ciecz
Średnica tłoka/skok (mm) 108/120
Pojemność skokowa (cm3) 3300
Nominalna prędkość obrotowa (obr./min.) 2100
Jednostkowe zużycie paliwa (g/kWh) 212 212 210 210 210
Maks. moment obr. przy 1600 obr./min. (Nm) 295 337 373 408 458
Wzrost momentu obrotowego (%) 34 32 30 30 42
Pojemność zbiornika paliwa (l) 125
Przekładnia i WOM  
Typ Bezstopniowa przekładnia Vario 
Zakres prędkości: (do przodu/do tyłu) 0,02 do 40 km/h  /  0,02 do 25 km/h
Prędkość maksymalna (km/h) 40km/h
Tylny WOM (standard-opcja) 540 / 540E / 1000 – 540 / prędkość zależna/ 1000
Przedni WOM odbioru mocy (opcja)  540 lub 1000 obr./min
Układ hydrauliczny  
Typ Elektrohydrauliczny, sterowany przez EHR, z amortyzacją drgań lub podnośnik tylny mechaniczny 
Działanie Funkcja pływająca, pozycyjna, siłowa i mieszana
Wydatek pompy hydraulicznej (l/min.) Pompa pojedyncza (47), pompa tandemowa (35l + 41l)
Ciśnienie robocze (bar) 200
Maks. liczba zaworów hydraulicznych bok/tył 2/4
Maks. ilość oleju do pobrania 34
Przepływ oleju na zaworach (l) Zawór 1: 5-65 litrów, zawór 3: 5-65 litrów
Maks. udźwig tylnego podnośnika (daN) 4204
Maks. udźwig przedniego podnośnika (daN) 2490
Układ hamulcowy  
Hamulce tylne Mokry, zintegrowany hamulec wielotarczowy
Hamulce przednie Hamulec na wale napędowym osi przedniej
Wagi i wymiary  
Waga ciągnika z kabiną (kg) 3750 3790 3870 3870 3930
Dopuszczalna waga całkowita (kg) 6500
Dop. obciążenie zaczepu (kg) 2000
Długość całkowita (mm) 4068
Szerokość całkowita (mm) 1970 2170 2170 2170 2186
Najmniejszy promień zawracania wg ISO 789/3
(m), bez ham. przy rozstawie kół 1700 mm
3,98 3,98 3,98 3,98 3,98
Rozstaw osi (mm) 2294
Prześwit (mm) 475
Rozstaw kół przednich (mm) 1500 1500 1690 1690 1690
Rozstaw kół tylnych (mm) 1510 1655 1660 1660 1660
0
 

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna