Silnik agco power - 4 cyl.

Coraz więcej rolników szukających ciągników w przedziale mocy od 100 do 200 KM zdaje sobie sprawę z  korzyści płynących jakie daje użytkowanie silnika 4 cylindrowego. Mniejsze ugniatanie gleby, większa zwrotność oraz większe obciążenie użyteczne to tylko niektóre z argumentów, które  przekonują coraz większą liczbę operatorów, że 4 cylindrowy silnik to dobre rozwiązanie w tej klasie. 

 

-

Najmocniejszy ciągnik z silnikiem 4-cylindrowym na rynku

   Z nową serią 6600, Massey Ferguson przedstawia najnowsze osiągnięcia w technologii silników 4 – cylindrowych w zakresie mocy, który do tej pory był domeną ciągników z silnikami 6 – cylindrowymi. Ciągniki serii 6600 łączą w sobie wszystkie zalety maszyn z czterema cylindrami – kompaktowe wymiary, optymalna waga całkowita, znakomita zwrotność - z siłą uciągu i udźwigiem równym ciągnikom z sześcioma cylindrami. Model MF 6616 Dyna-6 osiągający maksymalnie 185 KM (z Engine Power Management) jest najmocniejszym ciągnikiem z silnikiem 4 – cylindrowym dostępnym obecnie na rynku. Wszystkie modele posiadają perfekcyjny współczynnik mocy do wagi, zapewniający niesamowite osiągi i wydajność pracy. 

   Zawsze znajdzie się odpowiedni ciągnik serii 6600 do prac jakie są do wykonania, ponieważ seria składa się z sześciu modeli w przedziale mocy od 135 KM do 185 KM. Trzy poziomy wyposażenia oraz trzy przekładnie do wyboru: Dyna-4 z czterema półbiegami, Dyna-6 z sześcioma półbiegami oraz przekładnia bezstopniowa Dyna-VT oznacza 21 różnych kombinacji specyfikacji ciągników 6600 w celu sprostania wszelkim potrzebom ich użytkowników.   

Inteligentne zarządzanie mocą- EPM

Układ dynamicznego sterowania mocą silnika (EPM) daje możliwość ciągłego dysponowania mocą w różnych warunkach pracy, dzięki temu wzrasta wydajność przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości zużywanego paliwa.
Układ Engine Power Management jest inteligentną funkcją wzrostu mocy, która gwarantuje operatorowi optymalną efektywność. Silnik odpowiada na zapotrzebowanie odpowiednim wzrostem mocy zmieniającym się w zależności od wymagań przeprowadzanej pracy z wykorzystaniem napędu W.O.M i działa to zarówno podczas pracy polowych jak i w transporcie, a także podczas ciężkich prac wykorzystujących układ hydrauliczny. Automatycznie mają Państwo do dyspozycji odpowiednią moc wtedy, gdy jest najbardziej potrzebna.

 

 

Układ EPM  -  Fakty

  • Układ dynamicznego sterowani mocą silnika Engine Power Management (EPM) działa bez interwencji operatora i uruchamia się automatycznie w zależności od wymagań napędu W.O.M. oraz gdy prędkość jazdy jest większa niż 6km/h, rozwijając dodatkową maksymalną moc,
  • Silnik może zwiększyć moc o dodatkowych 25 KM* przy prędkości obrotowej silnika wynoszącej 1950 obr./min. Taka dodatkowa moc stanowi dużą zaletę w przeprowadzaniu różnych prac, począwszy od niskich prędkości jazdy a skończywszy na wyższych prędkościach w polu lub na drodze,
  • Układ wykorzystuje elektroniczne sterowanie silnikiem i przekładnią napędową, aby automatycznie zoptymalizować ilość dostępnej mocy na kołach ciągnika oraz na napędzie W.O.M,
  • Chodzi o bardzo inteligentny system, w który układ elektroniczny przekładni napędowej wykrywa obciążenie i warunki pracy przekładni układu hydraulicznego i napędu W.O.M.,
  • Układ dynamicznego sterowania mocą silnika Engine Power Management zwiększa wydajność i skraca cza przemieszczania się dzięki dodatkowo dostępnej mocy.

 *W zależności od modelu.

selektywna redukcja katalityczna - scr

 

   Układ SCR pracuje cicho w tle i jest bezobsługowy. Redukuje on emisję szkodliwych związków chemicznych i poprawia ekonomię zużycia paliwa. Firma Massey Ferguson ma ogromne doświadczenie w stosowaniu tego typu systemów, bowiem jako pierwszy producent maszyn rolniczych na świecie, w 2008 roku wprowadziła układ SCR do seryjnie produkowanych ciągników rolniczych. 

 

  Nie rzucający się w oczy układ SCR (Selektywnej Redukcji Katalitycznej) oraz katalizator DOC pracujące z silnikiem nie tylko działają pozytywnie na środowisko poprzez zmniejszenie emisji spalin. Połączenie układu SCR i katalizatora DOC, plus dodanie płynu DEF/AdBlue® zapewnia lepsze osiągi silnika i brak konieczności stosowania rozbudowanego układu chłodzenia.

 

   Massey Ferguson jest światowym liderem w zastosowaniu systemu SCR bowiem na całym świecie pracuje juz ponad 25 000 maszyn wykorzystujących ten układ.

-

 

Zalety silników 4-cyl.

 

  • niski poziom hałasu
  • wydajny pakiet chłodnic 
  • optymalna pojemność skokowa
  • rewelacyjnie niskie zużycie paliwa
  • bezobsługowy układ scr ii generacji
  • szeroki zakres mocy i momentu obrotowego
  • elektroniczny sterowany system common rail
  • turbodoładowanie wraz z chłodnicą intercooler
  • automatyczna redukcja obrotów silnika na biegu jałowym
  • najmocniejsza seryjnie produkowana jednostka 4 cylindrowa na świecie - 185 KM 

O marce Massey Ferguson

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna