pRZEKŁADNIA DYNA-vt 

Dynamiczne osiągi niezależnie od zadania. Przekładnia Dyna-VT zapewnia jeszcze większą wydajność oraz bezstopniową precyzję.

nowe ciągniki Massey Ferguson z gwarancją i używane z firmy korbanek

 

Dyna – VT najpłynniejsze przeniesienie napędu, najwyższa wydajność

 Tworząc bezstopniową przekładnię Dyna-VT, stworzyliśmy system przeniesienia napędu, który zaskakuje wszystkich prostotą obsługi oraz wydajnością. Użyliśmy sprawdzonego rozwiązania, nad którym prace sprawiły, że stało się ono jeszcze lepsze zapewniając płynną siłę uciągu w każdej chwili. Przekładnia Dyna-VT jest intuicyjna dla operatora, a jednocześnie najprostsza do zrozumienia i opanowania. Każdy nowy użytkownik szybko opanuje i przywyknie do sposobu prowadzenia ciągników z nowej serii 8700.

 

płynna precyzja, jeszcze większa moc

 

     Po wyborze trybu kontroli pracy przekładni – za pomocą pedału gazu lub dźwigni na podłokietniku, czy też dźwigni rewersu PowerControl – możesz skupić się na pracy. Prędkość jazdy do przodu i do tyłu oraz tempo przyspieszenia jest w pełni regulowane a ustawienia są przechowywane w pamięci nawet po wyłączeniu ciągnika sprawiając, że wszelkie operacje wymagające regularnej zmiany kierunku pracy stają się mniej męczące.

  Bezstopniowa precyzyjna przekładnia Dyna-VT zapewnia bezstopniową zmianę prędkości w zakresie od 0,03 do 40* km/h, niezależnie od obrotów silnika i posiada dwa zakresy prędkości. Oznacza to, że zawsze możliwe jest dobranie odpowiedniej prędkości do warunków polowych oraz maszyny z jaką współpracuje ciągnik. Dzięki temu możliwe jest ustawienie odpowiedniej prędkości obrotowej silnika, by zmaksymalizować tempo pracy oraz zminimalizować zużycie paliwa. Prędkość ciągnika nie jest uzależniona od prędkości obrotowej silnika. Prędkość jazdy może być nieustannie zwiększana lub zmniejszana pod pełnym obciążeniem by zapewnić jak największy uciąg oraz jak najwyższą jakość wykonanej pracy. 

  W zależności od specyfikacji ciągnika, przekładnia Dyna-VT może być kontrolowana za pomocą dźwigni w kształcie litery „T” lub joysticka Multipad znajdującego się na podłokietniku z prawej strony.  Zmiana prędkości jest również możliwa za pomocą dźwigni rewersu PowerControl.
 

serwis profesjonalny i nezależny w firmie korbanek Massey Ferguson

 

Monitor niskich obrotów silnika

 

  Superwizor, który zostaje uruchomiony gdy spada prędkość obrotowa silnika jest zawsze dostępny. Monitor niskich obrotów silnika posiada zaletę polegającą na możliwości automatycznego zmniejszenia prędkości jazdy ciągnika, nawet w przypadku zwiększenia obciążenia silnika, w taki sposób, aby zachować moc, zwłaszcza w przypadku pracy wykorzystujących napęd W.O.M oraz w pracach uprawowych lub transportowych .

  W połączeniu z zapamiętanymi prędkościami roboczymi SV1 i SV2, które określają prędkość jazdy do przodu, ciągnik będzie pracować na swojej mocy maksymalnej mimo  zmian obciążenia. Natychmiastowa reakcja umożliwia przeprowadzenie precyzyjnych ustawień, co ułatwia liczne prace, ciągnik automatycznie dobiera najlepszą prędkość .

 

 ciągnik rolniczy Massey Ferguson z pługiem obrotowym przed firmą korbanek

 

układ dyna-tm

 

ciągnik rolniczy Massey Ferguson z pługiem obrotowym przed firmą korbanek przed nim grupa zainteresowanych osób

   Układ Dynamic Tractor Management (DTM): gdy obciążenie (czerwona linia) zmienia się w zależności od warunków, to układ Dyna-TM automatycznie dostosowuje prędkość obrotową silnika (szara linia) celem utrzymania prędkości jazdy jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i poziom hałasu.

   Układ Dynamic Tractor Management (DTM) współpracujący z przekładnią Dyna-VT umożliwia automatyczne dostosowanie obrotów silnika oraz przełożenia do obciążenia jakiemu jest poddana maszyna, niezależnie od tego czy kontrolujemy przekładnię za pomocą dźwigni czy też pedału gazu. System zawsze utrzymuje najniższe możliwe obroty silnika, przy których jest w stanie utrzymać prędkość jazdy jaką wybrał operator.  System działa w zakresie od 1000 do 2100 obr/min, a operator może w każdej chwili zmienić zarówno górny jak i dolny limit prędkości obrotowej silnika. System DTM jest uruchomiany za pomocą jednego przycisku, podobnie jak napęd WOM czy też układ hydrauliczny. Rezultatem jest bardziej płynna zmiana prędkości oraz rewelacyjnie niskie spalanie.

 

Pełna kontrola w zasięgu ręki

 

Joystick Multipad

 

Podłokietnik Command Control oraz joystick Multipad są częścią standardowego wyposażenia wersji Exclusive w serii 8700. Są to elementy pozwalające precyzyjnie kontrolować maszynę pomimo jej mocy. Wszystkie funkcje mogą być kontrolowane za pomocą ergonomicznie rozmieszczonych przycisków będących w zasięgu prawej dłoni. 

 

Tempomat oraz system Supervisor

 

Ciągniki MF serii 8700 są wyposażone w system monitoringu niskich obrotów silnika Supervisor, który automatycznie redukuje prędkość ciągnika, by zachować pełną moc silnika, utrzymując prędkość obrotową silnika na bezpiecznym poziomie, niezależnie od pracy jaką wykonujesz. W połączeniu z dwoma prędkościami tempomatu, umożliwia to optymalną pracę maszyny niezależnie od zadań jakie przed nią postawisz.

Wielofunkcyjna dźwignia Power Control

 

Unikalna dźwignia rewersu umożliwia wykonywanie trzech czynności w prosty sposób. Umożliwia ona zmianę kierunku jazdy przód/tył, wysprzęglanie oraz zmianę przełożeń, a przy tym wszystkim prawa dłoń pozostaje wolna, dzięki czemu operator może skupić się na obsłudze tylnego podnośnika lub kontroli pozostałych podzespołów ciągnika.

zalety przekładni dyna-vt

  • od 0,03 do 40 km/h
  • 40 km/h super eco
  • Wybór pomiędzy dwoma zakresami prędkości optymalizuje moment obrotowy dla różnych prac
  • dwa tempomaty (sVi/sv2)
  • sterowanie za pomocą pedału gazu, dźwigni lub tryb automatyczny 
  • monitor niskich obrotów silnika <supervisor> optymalizuje moc pod różnymi obciążeniami 
  • układ dynamic tractor managment utrzymuje zdefiniowaną prędkość jazdy automatycznie dopasowując moc (prędkość obrotową silnika) w zależności od obciążenia 
  • Nowy system EPM (Engine Power Management)
  • funkcja "sprzęgła w hamulcu"
  • Włączanie/wyłączanie turbosprzęgła 
  • tryb eco w standardzie
  • regulacja płynności działania przekładni nawrotnej oraz reakcji na pedał gazu
Ocen produkt

Massey Ferguson 8700

270 - 400 KM


WERSJA PDF

PRODUKT ARCHIWALNY

Nowy 8700 został zbudowany zgodnie z najlepszymi praktykami inżynierów Massey Fergusson. Jest to największy ciągnik, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy. Projekt flagowego modelu osiągającego 400 KM został oparty o konwencjonalne rozwiązania konstrukcyjne. Przełomowa seria 8700 oferuje Państwu jedną z najbardziej skutecznych, efektywnych i użytecznych mocy w swojej klasie. Jeśli znasz ciągniki Massey Ferguson albo jesteś właścicielem jednego z nich, przyjrzyj się dokładnie nowej serii 8700 a zobaczysz, że stworzyliśmy jeszcze bardziej wydajne i przemyślane rozwiązania niż te, które znasz i którym ufasz.  A jeśli nie poznałeś jeszcze produktów Massey Ferguson chcielibyśmy, zaprosić Cię do zapoznania się z naszą nową maszyną, byśmy mogli pokazać Ci dlaczego nowy 8700 jest maszyną wyjątkową w swojej klasie.

Massey Ferguson 8700 prezentacja ciągnika

Przemyślana konstrukcja

Dopracowanych Massey Ferguson'ów serii 8700
 

Ogromna moc do 400 KM

Nowa jednostka napędowa AGCO Power 8,4 litra BiTurbo z systemem SCR III generacji jest nie tylko jedną z najbardziej wydajnych jednostek na rynku ale również jedną z najoszczędniejszych. Układ EPM zapewnia dodatkowe 30 KM podczas wyjątkowo trudnych prac z WOM, hydrauliką czy prac polowych bądź transportwych. 

Unikalny kształt maski

Konstrukcja grilla oraz wlotów powietrza maski zostały zaprojektowane tak, by podczas procesu chłodzenia wyrzucać ciepłe powietrze. Dzięki czemu świeże i chłodne powietrze przepływa przez główną chłodnicę. Dostęp do chłodnic oraz filtra powietrza został tak skonstruowany, by uprościć codzienną konserwację tak bardzo, jak to tylko możliwe.

Czytelna deska rozdzielcza

Nowa, intuicyjna nawigacja oraz konsola dzięki wyświetlaczowi SIS obsługiwanemu za pomocą przycisków umieszczonych przy kolumnie kierowniczej. Nowy wyświetlacz jest nie tylko 50% większy ale posiada tez dziesięciokrotnie wyższą rozdzielczość dzięki czemu informacje wyświetlane na konsoli są jeszcze bardziej czytelne i przejrzyste.

Silnik Agco power

6 cylindrów - 8,4 L pojemności
 

Silnik Agco Power od Massey Ferguson 8700

Stworzony by przenosić moc na ziemię

   Zużycie paliwa jest najistotniejszą częścią kosztów utrzymania ciągnika, zminimalizowanie ich ma korzystny wpływ na budżet każdego przedsięwzięcia oraz pomaga chronić środowisko i spełnić restrykcyjne normy emisji spalin.  Operator ma istotny wpływ na ilość zużywanego przez ciągnik paliwa. Nasi inżynierowie zrobili co w naszej mocy, by mu w tym pomóc. Silnik 6 cylindrowy o pojemności 8,4 litra z technologią katalitycznej redukcji spalin trzeciej generacji (SCR) jest nie tylko jedną z najbardziej wydajnych jednostek, ale również jedną z najbardziej oszczędnych na rynku. Układ EPM (Engine Power Management) zapewnia teraz dodatkowe 30 KM przekazywane na wałek WOM, układ hydrauliczny oraz koła podczas transportu, a także pracy w polu.

System zarządzania mocą - epm

Dodatkowy zastrzyk mocy w potrzebie
 

       Wyobraź sobie ciągnik, który reaguje automatycznie na obciążenie jakim został poddany i sam dostosowuje swoją moc by zapewnić Tobie jej dodatkowy zastrzyk właśnie wtedy, gdy jest ona najbardziej potrzebna. Ciągniki serii 8700 zostały wyposażone w system EPM (Engine Power Management) odpowiedzialny za Power Boost, czyli chwilowy wzrost mocy silnika, która może zostać wykorzystana podczas pracy z wałkiem WOM oraz transporcie. Zawansowany układ elektronicznej kontroli silnika oraz przekładni automatycznie dostarcza więcej mocy podczas granicznego obciążenia oraz dużych prędkości.

   Układ EPM współpracuje z systemem kontroli przekładni. Jego zadaniem jest monitorowanie obciążeń oraz wewnętrznych ustawień przekładni, napędu WOM oraz układu hydraulicznego, a następnie ustosunkowanie ich do prędkości jazdy, obciążenia oraz trybu pracy napędu WOM. Te informacje są przesyłane do systemu EPM, który dostosowuje odpowiednio długość oraz wielkość dawki paliwa.

   Układ EPM dostarcza dodatkowo nawet do 30 KM. Dodatkowa moc dostępna jest podczas transportu od 15 km/h, a jej pełne uwolnienie następuje przy prędkościach powyżej 22 km/h.

   Podczas pracy z wałkiem WOM oraz pracy z hydrauliką roboczą, dodatkowa moc staje się automatycznie dostępna przy prędkości jazdy powyżej 0,1 km/h.

  Dopracowany traktor Massey Ferguson 8700

Selektywna redukcja katalityczna

Czyli układ SCR w Massey Ferguson
 

  Massey Ferguson jest pionierem stosowania układu Selektywnej Redukcji Katalitycznej (SCR) w ciągnikach rolniczych. W połączeniu z katalizatorem utleniającym (DOC) system SCR przynosi nie tylko korzyści dla środowiska. Kombinacja układów SCR oraz DOC oraz roztworu AdBlue® sprawia, że silnik staje się jeszcze bardziej wydajny. 

  Zaprojektowany w celu uzyskania wysokich wydajności oraz niskich kosztów konserwacji, katalizator DOC jest komponentem przelotowym zamontowanym pod maską, zaprojektowanym by utleniać szkodliwe gazy powstające podczas procesu spalania w silnikach diesla w związki nieszkodliwe. Ponieważ cały proces odbywa się poza silnikiem, wewnątrz układu wydechowego, nie ma on negatywnego wpływu na zużycie paliwa, wydajność oraz stan silnika. Tankowanie płynu AdBlue® może się odbywać podczas tankowania paliwa i nie wymaga żadnych dodatkowych operacji. 

  SCR jest najprostszym systemem używającym oddzielnego zbiornika AdBlue® połączonego z głównym zbiornikiem paliwa. Zużycie płynu waha się pomiędzy 3 a 5 % w stosunku do oleju napędowego, a zbiornik AdBlue® wymaga uzupełnienia, przy co drugim tankowaniu paliwa do pełna. 
Wracając do roku 2008, Massey Ferguson był pionierem technologii SCR, która teraz jest standardem w branży rolniczej. Nic się nie zmieniło, nadal jesteśmy jej liderem!

  Jedyny wpływ jaki ma układ SCR na Twoją działalność jest pozytywny – na Twoje rachunki za paliwo.

SCR w ciągnikach Massey Ferguson 8700

Przekładnia dyna - VT

Większa wydajność i bezstopniowa precyzja

 

 

 

Przekładnia Dyna-VT Massey Ferguson 8700

  Tworząc bezstopniową przekładnię Dyna-VT, stworzyliśmy system przeniesienia napędu, który zaskakuje wszystkich prostotą obsługi oraz wydajnością. Użyliśmy sprawdzonego rozwiązania, nad którym prace sprawiły, że stało się ono jeszcze lepsze zapewniając płynną siłę uciągu w każdej chwili. Przekładnia Dyna-VT jest intuicyjna dla operatora, a jednocześnie najprostsza do zrozumienia i opanowania. Każdy nowy użytkownik szybko opanuje i przywyknie do sposobu prowadzenia ciągników z nowej serii 8700. 

     Po wyborze trybu kontroli pracy przekładni – za pomocą pedału gazu lub dźwigni na podłokietniku, czy też dźwigni rewersu PowerControl – możesz skupić się na pracy. Prędkość jazdy do przodu i do tyłu oraz tempo przyspieszenia jest w pełni regulowane a ustawienia są przechowywane w pamięci nawet po wyłączeniu ciągnika sprawiając, że wszelkie operacje wymagające regularnej zmiany kierunku pracy stają się mniej męczące.

  Bezstopniowa precyzyjna przekładnia Dyna-VT zapewnia bezstopniową zmianę prędkości w zakresie od 0,03 do 40* km/h, niezależnie od obrotów silnika i posiada dwa zakresy prędkości. Oznacza to, że zawsze możliwe jest dobranie odpowiedniej prędkości do warunków polowych oraz maszyny z jaką współpracuje ciągnik. Dzięki temu możliwe jest ustawienie odpowiedniej prędkości obrotowej silnika, by zmaksymalizować tempo pracy oraz zminimalizować zużycie paliwa. Prędkość ciągnika nie jest uzależniona od prędkości obrotowej silnika. Prędkość jazdy może być nieustannie zwiększana lub zmniejszana pod pełnym obciążeniem by zapewnić jak największy uciąg oraz jak najwyższą jakość wykonanej pracy. 

  W zależności od specyfikacji ciągnika, przekładnia Dyna-VT może być kontrolowana za pomocą dźwigni w kształcie litery „T” lub joysticka Multipad znajdującego się na podłokietniku z prawej strony.  Zmiana prędkości jest również możliwa za pomocą dźwigni rewersu PowerControl.

 

 

Massey Ferguson 8700 przednia miękka oś

Układ dyna - tm

Automatyzacja prędkości obrotowych silnika
 

ciągnik rolniczy Massey Ferguson z pługiem obrotowym przed firmą korbanek przed nim grupa zainteresowanych osób

   Układ Dynamic Tractor Management (DTM): gdy obciążenie (czerwona linia) zmienia się w zależności od warunków, to układ Dyna-TM automatycznie dostosowuje prędkość obrotową silnika (szara linia) celem utrzymania prędkości jazdy jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i poziom hałasu.

   Układ Dynamic Tractor Management (DTM) współpracujący z przekładnią Dyna-VT umożliwia automatyczne dostosowanie obrotów silnika oraz przełożenia do obciążenia jakiemu jest poddana maszyna, niezależnie od tego czy kontrolujemy przekładnię za pomocą dźwigni czy też pedału gazu. System zawsze utrzymuje najniższe możliwe obroty silnika, przy których jest w stanie utrzymać prędkość jazdy jaką wybrał operator.  System działa w zakresie od 1000 do 2100 obr/min, a operator może w każdej chwili zmienić zarówno górny jak i dolny limit prędkości obrotowej silnika. System DTM jest uruchomiany za pomocą jednego przycisku, podobnie jak napęd WOM czy też układ hydrauliczny. Rezultatem jest bardziej płynna zmiana prędkości oraz rewelacyjnie niskie spalanie.

Pełna kontrola

Wielofunkcyjność MF w zasięgu ręki
 

Joystick Multipad

 

Podłokietnik Command Control oraz joystick Multipad są częścią standardowego wyposażenia wersji Exclusive w serii 8700. Są to elementy pozwalające precyzyjnie kontrolować maszynę pomimo jej mocy. Wszystkie funkcje mogą być kontrolowane za pomocą ergonomicznie rozmieszczonych przycisków będących w zasięgu prawej dłoni. 

Tempomat oraz system Supervisor

 

Ciągniki MF serii 8700 są wyposażone w system monitoringu niskich obrotów silnika Supervisor, który automatycznie redukuje prędkość ciągnika, by zachować pełną moc silnika, utrzymując prędkość obrotową silnika na bezpiecznym poziomie, niezależnie od pracy jaką wykonujesz. W połączeniu z dwoma prędkościami tempomatu, umożliwia to optymalną pracę maszyny niezależnie od zadań jakie przed nią postawisz.

Wielofunkcyjna dźwignia Power Control

 

Unikalna dźwignia rewersu umożliwia wykonywanie trzech czynności w prosty sposób. Umożliwia ona zmianę kierunku jazdy przód/tył, wysprzęglanie oraz zmianę przełożeń, a przy tym wszystkim prawa dłoń pozostaje wolna, dzięki czemu operator może skupić się na obsłudze tylnego podnośnika lub kontroli pozostałych podzespołów ciągnika.

Elektroniczny podnośnik - eHR

Massey Ferguson jako lider w dziedzinie

ciągnik rolniczy Massey Ferguson z opryskiwaczem zaczepianym Berthoud na tle kombajnów Fendt

Solidny tylny podnośnik

Z udźwigiem tylnego podnośnika wynoszącym 12 000 kg, jest tylko kilku konkurentów w tej klasie mocy, których możliwości uniesienia naprawdę ciężkich maszyn mogą zostać porównane z nową serią MF 8700. Tylny podnośnik oraz konstrukcja całego ciągnika zostały zaprojektowane by sprostać temu wyzwaniu, a wszystko to dzięki dwóm zewnętrznym siłownikom hydraulicznym oraz stabilizatorom teleskopowym.

 Massey Ferguson podąża drogą lidera w dziedzinie elektronicznej kontroli podnośnika (EHR). Najnowsze osiągnięcia zastosowane w ciągnikach serii 8700 zapewniają jeszcze większą dokładność regulacji głębokości pracy, a także dokładniejsze kopiowanie terenu, by zapewnić optymalne dociążenie, trakcję oraz wydajność dzięki redukcji poślizgu kół, zużycia opon oraz konsumpcji paliwa.

    Przyciski wbudowane w podłokietnik pozwalają w łatwy sposób kontrolować wszystkie podstawowe funkcje podnośnika takie jak: podnoszenie/opuszczanie, ustawienie głębokości pracy, szybkie zagłębianie oraz czułość podnośnika. Wszystkie przyciski są umieszone na przejrzystym panelu znajdującym się na prawym słupku kabiny. Pełna kontrola podnośnika z tylnych błotników po obu stronach ciągnika jest szczególnie pomocna podczas zaczepiania maszyn.

Panel kontrolny w Massey Ferguson 8700
EHR i przyciski na błotniki w Massey Ferguson 8700

Praktyczne urządzenia sterujące

Dokładność obsługi jest ułatwiona dzięki zgrupowaniu najczęściej używanych elementów obsługowych i sterujących tylnym podnośnikiem (EHR) w zasięgu ręki operatora. Układ standardowo łączy zaawansowane funkcje, zwłaszcza w zakresie czułości ustawienia, szybkiego opuszczania i automatycznej prędkości opuszczania. Tylny podnośnik można także obsługiwać za pomocą przycisków zamontowanych na błotnikach tylnych, co znacznie ułatwia szybkie zaczepianie współpracującej maszyny.

Układ hydrauliczny

Specyfikacja przedniego oraz tylnego podnośnika
 

    Z udźwigiem tylnego podnośnika wynoszącym aż 12 000 kg, jest tylko kilku konkurentów w tej klasie mocy, których możliwości uniesienia naprawdę ciężkich maszyn mogą zostać porównane z nową serią MF 8700. Tylny podnośnik oraz konstrukcja całego ciągnika zostały zaprojektowane by sprostać temu wyzwaniu, a wszystko to dzięki dwóm zewnętrznym siłownikom hydraulicznym oraz stabilizatorom teleskopowym. Gniazda hydrauliczne rozłączane pod ciśnieniem są standardem, podobnie kontrola podnośnika i rozdzielaczy hydraulicznych z zewnątrz. Ciągnik może posiadać 6 par wyjść hydraulicznych z tyłu. 

    Ciągniki MF serii 8700 są dostępne w standardzie z całkowicie zintegrowanym przednim podnośnikiem o udźwigu 5 000 kg a zwarta, zintegrowana budowa przedniego podnośnika oznacza kompaktowe rozmiary ciągnika, co z kolei pomaga w zachowaniu stabilności i zwrotności ciągnika, zwłaszcza podczas pracy na zboczach. Ciągnik dodatkowo może być wyposażony w wbudowane gniazdo elektryczne, gniazda hydrauliczne lub przedni napęd WOM.

    Z kolei cztery przednie wyjścia hydrauliczne (wyposażenie opcjonalne) zapewniają zasilanie maszyn w olej hydrauliczny. Niesamowity udźwig przedniego podnośnika serii 7700 sięgający 4000 kg ułatwia przeprowadzenie najbardziej intensywnych prac.

    Z tyłu mamy do wyboru zaczep piton fix, hitch hydrauliczny, górny automatyczny oraz zaczep kulowy lub belkę zaczepową, które zostały całkowicie przeprojektowane by holowanie stało się szybsze, łatwiejsze i bezpieczniejsze. Drabinka mocowania zaczepów jest zgodna z standardem ISO, dzięki czemu ciągnik może współpracować z szeroką gamą zaczepów oraz belek zaczepowych dostosowując się do potrzeb rynku.

 

Hydraulika i WOM w Massey Ferguson 8700

TYlny WOM

Podstawowe cechy

 

Atomatyczna kontrola napędu W.O.M


   W trybie “Auto” napęd WOM wyłącza się automatycznie przy podnoszeniu podnośnika i załącza się ponownie, gdy podnośnik jest opuszczony. Ponadto operatora odciąża także jednostka kontrolna, która monitoruje i kontroluje załączanie napędów WOM w zależności od obciążenia. Zapewnia to bardziej płynną pracę, zwiększa komfort pracy operatora, a także pomaga zabezpieczyć współpracującą maszynę i ciągnik przed uszkodzeniami wynikającymi ze zbyt gwałtownego załączania napędu WOM.    

 

 

Moc i oszczędność


   Nominalna prędkość napędu WOM jest osiągana przy lub w pobliżu 1950 obr./min., gdy silnik uzyskuje moc maksymalną. Dzięki stałej mocy silnika utrzymywanej w szerokim zakresie obrotów wynoszącym 600 obr./min. i bezstopniowej przekładni Dyna-VT, operator może precyzyjnie dobrać prędkość jazdy ciągnika przy wybranej prędkości obrotowej silnika. Takie rozwiązanie pozwala na idealne dobranie prędkości obrotowej napędu WOM, prędkości jazdy oraz dostosowania mocy tak, by zoptymalizować konsumpcję paliwa.

 

Przyciski do obsługi WOM, TUZ oraz hydrauliki zewnętrznej


   Przyciski obsługowe tylnego podnośnika i przyciski do uruchamiania/zatrzymywania napędu W.O.M są umieszczone na błotnikach i umożliwią użycie napędu W.O.M., wykorzystanie hydrauliki oraz kontrolę TUZ z zewnątrz kabiny. To pewne  i efektywne rozwiązanie, aby sprawować nadzór nad takim pracami jak np. napełnianie wozu asenizacyjnego, gdy operator znajduje się poza kabiną ciągnika czy samodzielne podczepianie maszyn przez operatora. 

wersja efficient

Zaawansowane wyposażenie zapewniające znakomitę precyzję.

   Pakiet Efficient jest podstawowym pakietem wyposażenia w serii 8700, ale nie oznacza to, że jest najprostszy. Stworzony by podnieść wydajność dzięki kluczowym cechom, pakiet ten umożliwia operatorowi na szybszą oraz dokładniejszą pracę na wyższym poziomie w komfortowych i ergonomicznych warunkach. Posiada wszystkie najistotniejsze elementy do sterowania ciągnikiem, a ich obsługa jest komfortowa i prosta. Wszystkie przyciski funkcyjne są pogrupowane i umieszczone na wygodnym podłokietniku.

 

 Komfortowa kabina w Massey Ferguson 8700

Wyposażenie - efficient

Elementy oraz parametry

W skład pakietu EFFICIENT wchodzi W skład wyposażenia opcjonalnego pakietu EFFICIENT wchodzi
Przekładnia napędowa Dyna-VT Eco 40 km/h Przekładnia napędowa Dyna-VT 50 km/h
Podłokietnik z dźwignią w kształcie litery T SpeedSteer
Układ hydrauliczny zamknięty LS o wydatku 205l/min Przygotowanie do zamontowania układu prowadzenia równoległego Auto-GuideTM  3000 oraz systemu telemetrycznego AgCommand®
Amortyzacja przedniej osi QuadLink Amortyzowany fotel Super Deluxe Grammer
Klimatyzacja automatyczna Przedni WOM
Rozdzielacze hydrauliczne: 4 elektrozawory  2 dodatkowe pary wyjść hydraulicznych z tyłu
Amortyzacja kabiny OptiRide Plus Dodatkowe wyjścia hydrauliczne z przodu
Tempomat i funkcja “sprzęgło w hamulcu” – naciśnięcie pedału hamulca skutkuje przejściem przekładni w pozycję neutralną  
Zintegrowany przedni podnośnik  
Radar poślizgu kół   
Terminal sterujący Datatronic 4 z obsługą wideo oraz ISOBUS  
Elektrycznie podgrzewane i regulowane lusterka  
Przednia para wyjść hydraulicznych + wolny powrót

wersja exclusive

dla tych, którzy wymgają maksimum komfortu i wydajności.

 Pakiet Exclusive jest przeznaczony dla najbardziej wymagających użytkowników poszukujących najnowszych rozwiązań w zakresie uniwersalności, ergonomii, komfortu i automatyzacji.

 Zawsze znajdziesz wszystkie niezbędne elementy w naszych kabinach, lecz nieustanie dążymy by podnieść komfort pracy operatora na wyższy poziom. Pakiet Exclusive posiada nowe możliwości, które pomogą podnieść standard Twojego każdego dnia pracy.

Pakiet Exclusive jest dedykowany dla operatorów pracujących bardziej intensywnie, na dużą skalę, udostępniając im zaawansowane możliwości, które zapewnią wymierne korzyści dla ich działalności.

  Panel sterowania, joystick i całkowita kontrola w Massey Ferguson 8700

wyposażenie - exclusive

Elementy oraz parametry

W skład pakietu EXCLUSIVE wchodzi W skład wyposażenia opcjonalnego pakietu EXCLUSIVE wchodzi
Przekładnia napędowa Dyna-VT Eco 40 km/h 2 dodatkowe pary wyjść hydraulicznych z tyłu
Podłokietnik z joystickiem MultiPad Przedni WOM
Układ hydrauliczny zamknięty LS o wydatku 205l/min Dodatkowe wyjście hydrauliczne z przodu + wolny powrót
Amortyzacja przedniej osi QuadLink Wałek WOM 1000
Klimatyzacja automatyczna  
Rozdzielacze hydrauliczne: 4 elektrozawory   
Amortyzacja kabiny OptiRide Plus  
Tempomat i funkcja “sprzęgło w hamulcu” – naciśnięcie pedału hamulca skutkuje przejściem przekładni w pozycję neutralną  
Zintegrowany przedni podnośnik  
Radar poślizgu kół   
Terminal sterujący Datatronic 4 z obsługą wideo oraz ISOBUS  
Elektrycznie podgrzewane i regulowane lusterka  
Przednia para wyjść hydraulicznych + wolny powrót  
Amortyzowany fotel Super Deluxe Grammer  
SpeedSteer  
Układu prowadzenia równoległego Auto-GuideTM  3000 oraz system telemetryczny AgCommand®  
0
 

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna