Praca ładowarki Kramer KL12.5 przy obsłudze bydła

Kramer KL12.5

kompaktowy mocarz

Kompaktowa ładowarka kołowa KRAMER KL12.5

zachwyca swoim stałym udźwigiem,

zwrotnością i stabilnością.

Dowiedz się więcej

KRAMER KT 276 - Nowość 2016

2,7 tony na wysokość 6 metrów - kompaktowe wymiary.

75 konny silnik kohlera z 4 letnią gwarancją

Hydraulika z zaworami proporcjonalnymi LVDF 

Pompą o wydatku 90 l/min

 

 

Dowiedz się weicej 

 

Ładowarka Kramer sprzątajaca ulice z zamontowaną zamiatarką

OSPRZĘT

Dodatkowe narzędzia sprawią, że TWoja maszyna

będzie jeszcze bardziej uniwersalna

Ładowarki Kramer bez problemu można wyposażyć w  szeroką

gamę dodatkowego osprzętu. Optymalnie dobrane narzędzia

znacząco ułtwiają pracę w róznych gałęziach przemysłu.

Wyposażenie Standardowe
 Kabina

Wytłumiona oraz odizolowana akustycznie, amortyzowanych na 4 poduszkach kabina z dużą przednią szybą

 

Mechanicznie amortyzowane fotel operatora, z automatycznymi pasami bezpieczeństwa, regulacją wagi operatora oraz regulacją poziomą.

 

Nadmuch z regulowaną w 3 pozycjach prędkością oraz dyszami na skierowanymi na szyby.

 

Instalacja radiowa waraz z Radiem MP3

 

Pogrupowane kolorami przyciski na desce rozdzielczej.

 

Duże lusterka zewnętrzne po obu stronach maszyny

 

Osłona przeciwsłoneczna

 

Oświetlenie wewnątrz kabiny

 

Złącze 12 V , oświetlenie robocze z przodu oraz dodatkowa lampa robocza z tyły maszyny

 

Spełnia standardy ROPS ora FOPS I

 Silnik

KOHLER KDI 2504 TCR, chłodzony cieczą, 4 cylindrowy, rzędowy 4-ro suwowy.

 

Centralny wyłącznik prądu

 Układ napędowy

Bezstopniowa przekładnia hydrauliczna z napędem na 4 koła.

 

Pedał pełzania zintegrowany z pedałem hamulca

 

100 % blokada mechanizmów różnicowych przedniej osi załączana elektro-hydraulicznie

 

Mechaniczny hamulec postojowy

 Sterowanie oraz hydraulika

Pompa zębata

Napęd na 4 koła

Synchronizacja pozycji ustawienia

Mechaniczny joystick operatora obsługujący wszystkie funkcje wysięgnika, zmianę kierunku jazdy oraz 3 dodatkowe funkcje.  

 
Wyposażenie Opcjonalne
 Kabina

Amortyzowany pneumatycznie fotel operatora z podparciem odcinaka lędźwiowego.

 

Programowalna dodatkowa nagrzewnica (Webasto)

 

Klimatyzacja

Sterowanie i układ prowadzenia

3 tryb skrętu (skrętne tylko przednie koła, 4 koła, oraz psi chód)

 

Automatyczny zaczep dla przyczep z regulacją wysokości

 

Tempomat niskich predkość (dźwignia gazu ręcznego i regulacji predkości jazdy)

 Hydraulika

Ryglowa hydraulicznie ramka osprzętu EURO.

 

Zawór bezpieczeństwa dla siłowników podnoszenia i wychyłu wysięgnika.

Pozycja pływająca.

 

Linia wolnego powrotu z przodu.

 

Układ hydrauliczny wypełniony ekologicznym olejem.

Silnik 
Przemysłowa chłodnica z powiekszonymi oczkami
 Instalacja elektryczna

7 – pniowe gniazdo elektryczne dla osprzętu z tyłu.

 Bezpieczeństwo i eksplatacja

Centralny układ smarowania

 

Skrobak brudu z wysięgnika

 

Osłona wysięgnika teleskopowego

 

Osłony do pracy w lesie

 

Sygnał ostrzegawczy podczas cofania

 

Gaśnica

 

Środek ochrony do pracy w niesparzających  warunkach.

Ogumienie

Michelin 340/80 R18 BIBLOAD

 

Dunlop 335/80 R20 SPT9

 

Dunlop 405/70 R18 SPT9

 

Continental/Mitas Premium 375/70 R20 MPT AC70G

 

Alliance 340/80 R18 Multiuse 550

 

Continental 335/80 R 20 MPT 81

O marce Kramer

Produkt marki Kramer
Już w 1925 roku Kramer wypuścił na rynek swoja pierwszą maszynę rolniczą, była to kosiarka do trawy o mocy 4 KM. Od tego momentu firma nie oglądała się za siebie. Bracia Kramer swoim maszynami zrewolucjonizowali technikę rolniczą. Sukces ciągnika spowodował szybki wzrost produkcji w 1930 r. W tym okresie został również zakupiony teren pod nową fabrykę w miejscowości Uberlingen, która powstała dopiero po drugiej wojnie światowej. Dzięki praktycznym rozwiązaniom Kramer szybko podbił niemiecki rynek ciągników. Produkcja składała się z ciągników wszystkich klas mocy, typów specjalnych oraz modeli produkowanych na indywidualne zamówienie, które zdobywały uznanie przede wszystkim dzięki konstrukcji opartej na 4 kołach skrętnych. W roku 1973 nastąpił wielki kryzys naftowy i był to ostatni rok produkcji ciągników. Od tego momentu Kramer skupił się na produkcji kompaktowych maszyn posiadających wszystkie koła skrętne.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna