dane techniczne seria MF 4700

    Wersja platformowa Wersja kabinowa
    MF 4707 MF 4708 MF 4709 MF 4707 MF 4708 MF 4709
Silnik              
Moc maks. KM [kW] przy 2000 obr./min. ISO KM (kW) 75 (55,90) 85 (62,5) 95 (70,8) 75 (55,9) 85 (62,5) 95 (70,8)
Maks. mom. obr. przy 1600 obr./min. Nm Nm 312 357 355 312 347 355
Typ/Pojemność/Liczba cylindrów   AGCO POWER 3.3 Litra, 3 cylindry
Technologia                                                                                                                                         Wtrysk elektroniczny, Common rail, 4 zawory na cylinder, DOC    Wtrysk elektroniczny, Common rail, 4 zawory na cylinder, DOC + SCR
Przekładnia              
Typ/Liczba przełożeń   W pełni zsynchronizowane - 12 x 12
Biegi/Zakresy   6/2
Dźwignia rewersu   Mechaniczna zsynchronizowana
Opcjonalna dźwignia rewersu    Power Shuttle (Dźwignia Power Control z funkcją Comfort Control)
Prędkość min. przy 1400 obr./min. km/h 1,91
Opcjonalne biegi pełzające   24 x 24
Prędkość minimalna przy 1400 obr./min. z przekładnią pełzającą km/h 0,14
WOM              
Obsługa i załączanie   Niezależny / Załączany elektro-hydraulicznie
Prędkość WOM przy obrotach silnika 540 & 1000 2000
Prędkość WOM przy obrotach silnika 540 ECO 1550
Wałek WOM    
Standard   6 wpustów
Opcja   6 & 21 wpustów
Hydraulika              
Wydatek pompy hydraulicznej litry/min 65 l./min. zasila wyjścia hydrauliczne i podnośnik
Maks. ciśnienie Bar 200
Tylny podnośnik    
Maksymalny udźwig kg 3000
Końcówki ramion   kat. 2
Hamulce    
Typ   Elektro-hydrauliczne / Chłodzone olejowo
Tylne ogumienie    
Standard   420/85 R30 420/85 R34
Opcja   460/85 R30 - 480/70 R34 - 540/65 R34
Pojemności    
Pojemność zbiornika paliwa litry 105 105 105 120 120 120
Pojemność zbiornika AdBlue litry - - - - 15 15
Przybliżona masa własna    
2WD** kg 3100 3100 3100 - - -
4WD** kg 3300 3300 3300 4070 4100 4100

                                                                 - Nie dotyczy/niedostępny   *Testy producenta   **Standardowa konfiguracja z pełnymi zbiornikami paliwa, operatorem o masie 75 kg i najmniejszym rozmiarem ogumienia.

 

Dane techniczne

  MF 4708 / MF 4709
Napęd na 4 koła (4WD)  

A - Całkowita długość mierzona od wspornika przednich

obciążników do końca ramion tylnego podnośnika - mm

4454
B - Rozstaw osi - mm 2250
Średnica zawracania, bez użycia hamulców - m 7,70
C - wysokość* 2594
D - Szerokość (min/max) -mm  1565 do 1925
E - Maksymalny prześwit - mm  460 
 

 

  MF 4707 / MF 4708 / MF 4709
Napęd na 4 koła (4WD)  

A - Całkowita długość mierzona od wspornika przednich

obciążników do końca ramion tylnego podnośnika - mm

4454
B - Rozstaw osi - mm 2250
Średnica zawracania, bez użycia hamulców - m 7,70
C - Wysokość z dachem typu Standard* 2550
C - wysokość z dachem typu Visio* 2550
D - Szerokość (min/max) - mm 1565 do 1925
E - Maksymalny prześwit - mm  460
 

Pobierz prospekt 

 

Pobierz prospekt, znajdziesz tam wszystkie dane techniczne ciągników Massey Ferguson serii 4700.

Dowiedz się dlaczego seria 4700 jest wyjątkowa.

O marce Massey Ferguson

logo Massey Ferguson w kolorze czarnym

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna