dANE TECHNICZNE MF SERII 5600 - 3 CYL.

SILNIK MF 5608 MF 5609 MF 5610
Moc maksymalna (wg ISO 14396) KM/kW przy 2000 obr./min. silnika 85/63,5 95/71,0 105/78
Moc znamionowa KM/kW przy 2200 obr./min. silnika 80/59,9 90/67,0 100/74,6
Maksymalny moment obrotowy (Nm) przy 1600 obr./min. silnika 363 405 413
Silnik AGCO POWER z układem wtryskowym Common Rail
PRZEKŁADNIA NAPĘDOWA  
Typ Dyna-4 - 16 przełożeń do jazdy do przodu,16 przełożeń do jazdy do tyłu. Dźwignia Power Control obsługiwana lewą ręką
Liczba przełożeń 4 4 4
Zautomatyzowane zakresy 4 4 4
Minimalna prędkość jazdy (km/h) przy 1400 obr./min. silnika* 1,3 1,3 1,3
Opcjonalnie biegi super pełzające    32x32  
Minimalna prędkość jazdy (km/h) przy 1400 obr./min. silnika z biegami super pełzającymi 0,1 0,1 0,1
TYLNY WOM  
 Obsługa / Kontrola Niezależna / Kontrola elektro-hydraliczna
 Standardowe prędkości obrotowe napędu W.O.M  540 / 540 Eco / 1000
Obroty silnika, na których jest uzyskiwana prędkość obrotowa W.O.M 540 i 1000  2000
Obroty silnika, na których jest uzyskiwana prędkość oborotwa W.O.M 540 Eco  1560
 Końcówka wałka przekaźnika mocy  6 i 21 wpustów
UKŁAD HYDRAULICZNY  
Maksymalny wydatek oleju - Pompa 1 32 l/min dla układu kierowniczego, hamulcowego mechanizmu rożnicowego, napędu W.O.M i napędu na 4 koła
Standardowy maksymalny wydatek oleju - Pompa 2  58 l/min dla zaworów hydralicznych i tylnego podnośnika
Opcjonalny wydatek oleju - Pompa 3 58 l/min dla tylnego podnośnika + 42 l/min dla zaworów hydralicznych

 Wydatek obu pomp można połączyć i uzyskać w sumie wydatek 100l/min dla zaworów hydralicznych

(np.: do obsługi ładowacza czołowego)

Kontrola łączonego wydatku   W pełni automatyczna
Maksymalne ciśnienie (bar) 200
Standardowa liczba zaworów hydralicznych 3
 Opcjonalna liczba zaworów hydralicznych 4
TYLNY PODNOŚNIK  
Kontrola Elektroniczna (wysokość/głebokość, kontrola siły uciągu, kontrola mieszana "Intermix", maksymalnej wysokości, szybkość opuszczania, amortyzacja wstrząsów)
 Maksymalny udźwig podnośnika (kg) 4 300 
 Ramiona dolne  Końcówki hakowe (Kat. II)
PRZEDNI PODNOŚNIK  
Maksymalny udźwig podnośnika (kg)  2500
PRZEDNI WOM  
Typ Niezależny / Elektro-hydrauliczny / 6 wpustów
Prędkośc obrotowa W.O.M. (obr./min.) 1 000
HAMULCE  
Typ Elektro-hydrauliczne / Chłodzone olejem
MECHANIZM RÓŻNICOWY  
Typ  Blokada "Hydralock" tylnej i przedniej osi
OGUMIENIE  
Przód 380/85 R24 380/85 R24 380/70 R24
Tył 460/85 R34 460/85 R34  480/70 R34
WAGI I WYMIARY  
Waga, ze standardowym wyposażeniem oferowanym w Polce, bez paliwa, z obciążnikami przednimi (kg) 5110 5110 5110
 Długość całkowita od wspornika przednich obciążników do końca ramion tylnego podnośnika ustawionych w poziomie (mm) 4253 4253 4253
Kabina standardowa ze standardowym dachem (mm) 2747 2747 2747
 Kabina obniżona z dachem "Slimline" (mm) 2611 2611 2611
Kabina obniżona z dachem "Visio" (mm) 2709  2709  2709 
 Rozstaw osi (mm) 2460  2460  2460 
Średnica zawracania (m) 7,9  7,9  7,9 
 Pojemność zbiornika paliwa (litry) 160 160 160

 

 

dANE TECHNICZNE MF SERII 5600 - 4 CYL.

 
SILNIK MF 5611 MF 5612 MF 5613
Moc maksymalna (wg ISO 14396) KM przy 2000 obr./min. silnika 110 120 130
Moc znamionowa KM przy 2200 obr./min silnika 105 115 125
Maksymalny moment obrotowy (Nm) przy 1600 obr./min. silnika 468 502 545
Silnik AGCO POWER z układem wtryskowym Common Rail
PRZEKŁADNIA NAPĘDOWA  
Typ Dyna-4 - 16 x 16 lub Dyna-6 - 24 przełożenia do jazdy do przodu 24 przełożenia do jazdy do tyłu. Dźwignia Power Control obsługiwana lewą ręką
Liczba przełożeń 4/6 4/6 4/6
Zautomatyzowane zakresy 4 4 4
Minimalna prędkość jazdy (km/h) przy 1400 obr./min. silnika* 1,3/1,1 1,3/1,1 1,3/1,1
Opcjonalnie biegi super pełzające  32x32/48x48
Minimalna prędkość jazdy (km/h) prz 1400 obr./min. silnika z biegami super pełzającymi 0,1/0,09 0,1/0,09 0,1/0,09
TYLNY WOM  
 Obsługa / Kontrola Niezależna / Kontrola elektro-hydraliczna
 Standardowe prędkości obrotowe napędu W.O.M  540 / 540 Eco / 1000
Obroty silnika, na których jest uzyskiwana prędkość obrotowa W.O.M 540 i 1000  2000
Obroty silnika, na których jest uzyskiwana prędkość oborotwa W.O.M 540 Eco  1560
 Końcówka wałka przekaźnika mocy  6 i 21 wpustów
UKŁAD HYDRAULICZNY  
Maksymalny wydatek oleju - Pompa 1 32 l/min dla układu kierowniczego, hamulcowego mechanizmu rożnicowego, napędu W.O.M i napędu na 4 koła
Standardowy maksymalny wydatek oleju - Pompa 2  58 l/min dla zaworów hydralicznych i tylnego podnośnika
Opcjonalny wydatek oleju - Pompa 3 58 l/min dla tylnego podnośnika + 42 l/min dla zaworów hydralicznych

 Wydatek obu pomp można połączyć i uzyskać w sumie wydatek 100l/min dla zaworów hydralicznych

(np.: do obsługi ładowacza czołowego)

Kontrola łaczonego wydatku   W pełni automatyczna
Opcjonalny maksymalny wydatek Hydraulika zmienno wydatkowa
Maksymalne ciśnienie (bar) 200
Standardowa liczba zaworów hydralicznych 3
 Opcjonalna liczba zaworów hydralicznych 4
TYLNY PODNOŚNIK  
Kontrola Elektroniczna (wysokość/głebokość, kontrola siły uciągu, kontrola mieszana "Intermix", maksymalnej wysokości, szybkośći opuszczania, amortyzacja wstrząsów)
 Maksymalny udźwig podnośnika(kg) 5 200
 Ramiona dolne  Końcówki hakowe (Kat. III)
PRZEDNI PODNOŚNIK  
Maksymalny udźwig podnośnika(kg)  2500
PRZEDNI WOM  
Typ Niezależny / Elektro-hydrauliczny / 6 wpustów
Prędkość obrotowa W.O.M. (obr./min.) 1 000
HAMULCE  
Typ Elektro-hydraliczne / Chłodzone olejem
MECHANIZM RÓŻNICOWY  
Typ  Blokada "Hydralock" tylnej i prezdniej osi
OGUMIENIE  
Przód 380/85 R24 380/85 R24 380/70 R24
Tył 460/85 R34 460/85 R34  480/70 R34
WAGI I WYMIARY  
Waga, ze standardowym wyposażeniem oferowanym w Polce, bez paliwa , z obciążnikami przednimi (kg) 5500 5500 5500
 Długość całkowita od wspornika przednich obciążników do końca ramion tylnego podnośnika ustawionych w poziomie (mm) 4771 4771 4771
Kabina standardowa ze standardowym dachem (mm) 2779 2822 28000
 Kabina obniżona z dachem "Slimline" (mm) 2617 2660 2660
Kabina obniżona z dachem "Visio" (mm) 2719  2719  2719 
 Rozstaw osi (mm) 2550 2550  2550 
Średnica zawracania (m) 8,5  8,5 8,5 
 Pojemność zbiornika paliwa (litry) 180 180 180

 

 

Pobierz prospekt 

 

Pobierz prospekt, znajdziesz tam  wszystkie dane techniczne ciągników Massey Ferguson serii 5600 . Dowiedz się dlaczego seria 5600 jest wyjątkowa

O marce Massey Ferguson

logo Massey Ferguson w kolorze czarnym

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna