Silnik agco power - 4 cyl.

Nowy, 4-cylindrowy silnik AGCO Power o pojemności 4,4 litra napędza modele ciągników MF serii 5600 o mocach od 110 KM do 130 KM. Ten zaawansowany technologicznie silnik posiada układ wtryskowy Common Rail, 4 zawory na cylinder oraz bezobsługowy system oczyszczania spalin SCR II generacji.

 

Nowoczesne silniki 4-cylindrowe

   Cztero cylindrowy silnik o pojemności 4.4 litra wyprodukowany przez AGCO POWER jest dostępny z mocą od 110 do 130 KM. Model ten posiada zawansowany moduł elektroniczny współpracujący z układem Common Rail co w połączeniu z czteroma zaworami na każdy z cylindrów pozwala efektywnie zarządzać procesem spalania, by optymalnie wykorzystać każdy gram paliwa.

 Doświadczenia zdobyte dzięki naszemu systemowi telemetrycznemu AGCOMMAND pokazują, że większość ciągników pracuje od 12% nawet do 30% czasu na biegu jałowym. Dlatego nowy automatyczny system obniża obroty silnika na biegu jałowym. Z 850 obr./min  do 750 obr./min w momencie gdy dźwignia Power Control znajduje się położeniu neutralnym oraz hamulec postojowy jest zaciągnięty. Rozwiązanie to pomaga zaoszczędzić paliwo.

   

Stała moc, Wysoka elastyczność

 

 

Wysoki moment obrotowy

 

Ta krzywa wyraźnie pokazuje jak maksymalny moment obrotowy utrzymuje się w zakresie obrotów silnika od 1200 do 1500obr./min. ze szybkim wzrostem momentu obrotowego, gdy obroty silnika spadną z 2100 do 1500 obr./min. dla utrzymania większej elastyczności momentu obrotowego i stałej prędkości obrotowej W.O.M.

 

Stała dostępna moc

 

Wykres przedstawia wysoką moc, wraz ze stałą mocą dostepną juz od 1570 obr./min.

 

 

Układ selektywnej redukcji katalicznej - SCR

 

 

Układ SCR pracuje cicho w tle i jest bezobsługowy. Redukuje on emisję szkodliwych związków chemicznych i poprawia ekonomię zużycia paliwa. Firma Massey Ferguson ma ogromne doświadczenie w stosowaniu tego typu systemów, bowiem jako pierwszy producent maszyn rolniczych na świecie, w 2008 roku wprowadził układ SCR do seryjnie produkowanych ciągników rolniczych. 

Technologia selektywnej redukcji katalitycznej jest najprostszą drogą do spełnienia norm emisji spalin zapewniając zgodność z przepisami prawnymi bez strat mocy i wydajności.

Massey Ferguson jest światowym liderem w zastosowaniu systemu SCR bowiem na całym świecie pracuje juz ponad 25 000 maszyn wykorzystujących ten układ.

zalety silników 4-cyl

  • SZEROKI ZAKRES MOCY I MOMENTU OBROTOWEGO
  • OPTYMALNA POJEMNOŚĆ SKOKOWA
  • BEZOBSŁUGOWY UKŁAD SCR II GENERACJI
  • WYSOKA MOC UZYSKANA Z JEDNEGO CYLINDRA
  • ELEKTRONICZNIE STEROWANY SYSTEM COMMON RAIL
  • TURBODOŁADOWANIE WRAZ Z CHŁODNICĄ INTERCOOLER
  • WYDAJNY PAKIET CHŁODNIC ORAZ UNIKATOWA SCIĘTA MASKA
  • AUTOMATYCZNA REDUKCJA OBROTÓW SILNIKA NA BIEGU JAŁOWYM
  • REWELACYJNIE NISKIE ZYŻYCIE PALIWA
  • NISKI POZIOM HAŁASU

O marce Massey Ferguson

logo Massey Ferguson w kolorze czarnym

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna