pRZEKŁADNIA DYNA-vt 

Dynamiczne osiągi podczas każdej pracy. Przekładnia napędowa Dyna-VT Massey Ferguson oferuje wysoką wydajność oraz płynną i precyzyjną pracę.

 

Ciągnik Massey Ferguson w trakcie transportu przyczepy rolniczej

Przekładnia napędowa bez ograniczeń

 Przekładnia napędowa Dyna-VT ma swoje źródło w inżynierii precyzyjnej. Przekładnia zawsze gwarantuje wydajność, całkowity komfort dla operatora i zoptymalizowanie zużycia paliwa. Co więcej, dzięki wprowadzaniu ulepszeń, takich jak układ Dynamic Traktor Management (Dyna-TM) uczyniło tę przekładnię najbardziej intuicyjną z dostępnych na rynku.

 

płynna precyzja

 

 

 

    Przekładnia napędowa Dyna-VT jest zadziwiająco prosta w obsłudze i idealnie funkcjonuje w każdych warunkach. Nie potrzeba zmieniać żadnych biegów, nie ma żadnych szarpnięć ani przerywania przenoszenia napędu lub mocy. Ekskluzywna przekładnia nawrotna Power Control umożliwia łatwą zmianę kierunku jazdy.

 

 

Przekładnia Napędowa Dyna-VT - zdjęcie podglądowe

 

 

Monitor niskich obrotów silnika

 

  Superwizor który zostaje uruchomiony gdy spada prędkość obrotowa silnika jest zawsze dostępny. Monitor niskich obrotów silnika posiada zaletę polegająca na możliwości automatycznego zmniejszenia prędkości jazdy ciągnika, nawet w przypadku zwiększenia obciążenia silnika, w taki sposób, aby zachować moc, zwłaszcza w przypadku prac wykorzystujących napęd W.O.M oraz w pracach uprawowych lub transportowych.

   W połączeniu z zapamiętanymi prędkościami roboczymi SV1 i SV2, które określają prędkość jazdy do przodu, ciągnik będzie pracować na swojej mocy maksymalnej mimo zmian obciążenia. Natychmiastowa reakcja umożliwia przeprowadzenie precyzyjnych ustawień, co ułatwia liczne prace, ciągnik automatycznie dobiera najlepszą prędkość .

 

 Prędkości robocze SV1 i SV2 w Massey Ferguson

 

 

układ dyna-tm

 

 

Obciążenie silnika i prędkość obrotowa Massey Ferguson

  Układ Dyna-TM: gdy obciążenie (czerwona linia) zmienia się w zależności od warunków, to układ Dyna-TM automatycznie dostosowuje prędkość obrotową silnika (szara linia) celem utrzymania prędkości jazdy jednocześnie zmniejszając zużycie  paliwa i poziom hałasu.

zalety przekładni dyna-vt

 

  • od 0,3 do 40 km/h
  • 40 km/h super eco (przy 1500 obr./min)
  • Wybór pomiędzy dwoma zakresami prędkości optymalizuje moment obrotowy dla różnych prac
  • dwa tempomaty (sVi/sv2)
  • sterowanie za pomocą pedału gazu, dźwigni lub tryb automatyczny 
  • monitor niskich obrotów silnika <supervisor> optymalizuje moc pod różnymi obciążeniami 
  • układ dynamic tractor managment utrzymuje zdefiniowaną prędkość jazdy automatycznie dopasowując moc (prędkość obrotową silnika) w zależności od obciążenia 
  • funkcja "sprzęgła w hamulcu"
  • Włączanie/wyłączanie turbosprzęgła 
  • tryb eco w standardzie
  • regulacja płynności działania przekładni nawrotnej oraz reakcji na pedał gazu

 

O marce Massey Ferguson

logo Massey Ferguson w kolorze czarnym

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna