• WNIOSEK PROW

     

    Flaga unii europejskiej i napis europejski fundusz rolny na rzecz rozwoju obszarów wiejskich Logo programu rozwoju obszarów wiejskich w latach 2014-2020

    Wypełniając formularz poniżej, zgłaszasz firmie Korbanek chęć zakupu tego typu
    maszyny przy użyciu wsparcia finansowego pochodzącego z programu PROW. Po
    wypełnieniu formularza w ciągu następnych tygodni zgłosi sie do Ciebie doradca, który
    oceni twoje szanse na otrzymanie wsparcia, doradzi z którego programu skorzystać
    oraz przeprowadzic Cie przez cały proces wnioskowania.

    obrazek przedstawiający ciągnik fendt na polu reklamujący oferte na ciągniki

    Formularz

     

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    Oceń: 
    0
    Brak ocen, bądź pierwszy.
Ocen produkt

Massey Ferguson 7700

140 - 280 KM

 

WERSJA PDF

PRODUKT ARCHIWALNY

Massey Ferguson serii 7700 został zaprojektowany aby sprostać wymaganiom stawianym przez profesjonalnych rolników od  gospodarstw uprawowych, mieszanych i zajmujących się hodowlą, aż po firmy usługowe. Z szerokim wyborem mocy, przekładni, wersji wyposażenia kabiny, hydrauliki oraz prędkości WOM, seria 7700 może być zaadaptowana do szerokiego wachlarza niestandardowych zadań, dzięki praktycznym, prostym i niezawodnym rozwiązaniom.

nowy ciągnik rolniczt Massey Ferguson 7700 zdjęcie z przodu od prawej strony

Dane  Techniczne

Seria 7700

 

SILNIK MF 7714 MF 7715 MF 7716 MF 7718 MF 7719 MF 7720 MF 7722 MF 7724 MF 7726
Typ AGCO POWER z układem SCR drugiej generacji
Liczba cylindrów/Liczba zaworów/Pojemność skokowa 6/4/6600 6/4/7400
Doładowanie Turbo Intercooler/Wastegate
Typ wtrysku Common Rail
Typ wentylatora (Dyna-4) Viscostatic Viscostatic -
Typ wentylatora (Dyna6/VT) - Viscostatic Viscotronic
Moc maksymalna przy 1950 obr./min. KM[kW] 140 (103) 150 (110) 160 (118) 175 (129) 185 (136) 200 (147) 215 (158) 235 (173) 255 (188)
Maksymalny moment obrotwy przy 1 500 obr./min. [Nm] 660 677 725 744 589 923 974 1030 1050
Moc maksymalna z EPM [KM] 165 175 185 200 210 225 240 260 280
Maksymalny moment obrotowy z EPM [Nm] 687 745 790 840 925 980 1050 1120 1146
Pojemnośc zbiornika paliwa [l] 310 430
Pojemność zbiornika AdBlueTM [l] 30 40
Okresy pomiędzy przeglądami [mth] 300
PRZEKŁADNIA NAPĘDOWA  
Typ Dyna-4 40 km/h-Semi-powershift -
Liczba przełożeń 16x16 -
Zautomatyzowane zakresy 4 -
Minimalna prędkość jazdy przy 1 400 obr./min. Silnika [km/h] 1,3 -
Liczba biegów pełzających/super pełzających 32x32 -
Minimalna prędkość jazdy przy 1 400 obr./min. silnika z biegami superpełzającymi [km/h] 0,09 -
Moc maksymalna mierzona na wałku WOM [KM][KW] 120 (88) 135 (99) -
PRZEKŁADNIA NAPĘDOWA  
Typ - Dyna-6 40 km/h-Semi-powershift
Ilość przełożeń - 24x24
Minimalna prędkość jazdy przy 1 400 obr./min. silnika [km/h] - 01.03 1.10
Liczba biegów pełzających/super pełzających - 48x48 36x36
Minimalna prędkość jazdy przy 1 400 obr./min. silnika z biegami super pełzającymi [km/h] - 0,07 0,26
Prędkość 40 km/h Eco przy obrotach silnika [obr./min.] - 1800 1500
Moc maksymalna mierzona na wałku WOM [KM][KW] - 135 (99) 140(103) 155 (114) 165 (121) 180 (132) 195 (144) 210 (155) 230 (169)
Typ - Dyna-VT z Power Control : Bezstopniowa przekładnia napędowa z ukłądem Dynamic Tractor Management (DTM) -
Zakres prędkości polowych - 0,03 - 28 km/h do przodu i 0,03 - 16km/h do tyłu -
Zakres prędkości tarnsporotwych - 0,03 - 40 km/h do przodu i 0,03 - 38km/h do tyłu -
Moc maksymalna mierzona na wałku WOM [KM][kW] - 135 (99) 140(103) 155 (114) 165 (121) 180(132) 195(144) 210 (155) 230 (169)
TYLNY WOM  
Obsługa / Kontrola Niezależna / Kontrola elektro-hydraliczna
540/1000 1980/2030 1890/2000
540/540 Eco / 1000 Dyna-6 - 1890/1520/2000 1890/1520/1930
540/540Eco/ 1000/1000Eco Dyna-VT - 1870/1500/1900/1530
540/540Eco/
1000/1000Eco
1980/1530/2030/1570 -
540Eco/1000/1000 Eco Dyna-6 - 1520/2000/1600 1520/1930/1600
Średnica wałka 1 3/8 1 3/8
UKŁAD HYDRAULICZNY  
Układ hydrauliczny typ Układ zamknięty Load Sensing
Standardowy maksymalny wydatek oleju [l/min] 110 110/150 (Dyna6)/190 (Dyna-VT)
Układ hydrauliczny - Typ 1 58 l/min dla tylnego podnośnika + 42 l/min dla zaworów hydraulicznych.
Wydatek obu pomp można połączyć i uzyskać w sumie wydatek 100l/min dla zaworów hydraulicznych (np.: do obsługi ładowacza czołowego)
Opcjonalny wydatek oleju - Typ 2 Układ otwarty -
Maksymalny wydatek oleju hydraulicznego [l/min] 58 -
Maksymalne ciśnienie [bar] 200 -
Maksymalne ciśnienie [bar] 200    
Maksymalna liczba zaworów hydraulicznych 4/5 (Dyna-VT) 5
TYLNY PODNOŚNIK      
Kontrola Elektroniczna (wysokość/głębokość, kontrola siły uciągu, kontrola mieszana "Intermix", maksymalnej wysokości, szybkość opuszczania, amortyzacja wstrząsów)
Maksymalny udźwig podnośnika [kg] 7100 7100/8100/9600 7100/8100/9600 8100/9600 9300/9600 9950
Ramiona dolne Końcówki hakowe (Kat. III)
PRZEDNI PODNOŚNIK  
Maksymalny udźwig podnośnika [kg] 3200 3200/4000 4000
PRZEDNI WOM  
Typ Niezależny / Elektro-hydrauliczny
Prędkośc obrotowa W.O.M. [obr./min.] 1 000 ( przy 1920 obr./min.)
Maksymalna liczba zaworów z przodu 2
HAMULCE  
Typ Elektro-hydrauliczne / Chłodzone olejem
OGUMIENIE  
Przód 480/65 R28 540/65 R28 540/65 R30 600/60 R30
Tył 600/65 R38 650/65 R38 650/65 R42 710/60 R42
WAGI I WYMIARY  
Waga, ze standardowym wyposażeniem oferowanym w Polce, bez paliwa , z obciążnikami przednimi [kg] 6510 6510 6610 6710 8120 8320 8520 8520 8620
Długość całkowita od wspornika przednich obciążników do końca ramion tylnego podnośnika ustawionych w poziomie [mm] 4928 4928 4928 4928 5149 5149 5149 5149 5149
Wysokość - do góry dachu kabiny [mm] 2985 (Dyna-4)/2144 (Dyna-6) 3129 (7714-22;Dyna-6;VT)/3179(7724-26;Dyna-6)
Rozstaw osi [mm] 2880 3000
Dopuszczalna masa całkowita [kg] 9250 12500 12500 12500 14000
Poziom hałasu w kabinie [dBa] 69

 

silnik  agco power - 6 cyl.

Nowoczesna technologia i ekonomia

 

Silnik Agco Power 6,6 l z najnowszymi rozwiązaniami

Silnik AGCO SISU POWER, zbudowany w technologii 4 zaworów na cylinder i Common Rail, jest zgodny z najnowszą normamą Tier 4 Final i dostarcza naprawdę optymalnej mocy. Technologia Common Rail gwarantuje zawsze dostępną wystarczającą ilość paliwa niezależnie od prędkości obrotowej silnika lub jego obciążenia, optymalizując w ten sposób osiągi, gdy obciążenie się zmienia.

Sześciocylindrowa jednostka napędowa AGCO Power o pojemności 6,6 i 7,4 litra generuje teraz od 140 do 255 KM mocy maksymalnej, a wraz z systemem EPM aż do 280 KM.
 
Maksymalna moc i minimalne zużycie paliwa optymalizują osiągi na wszystkich prędkościach obrotowych silnika.

  • Niskie natężenie hałasu silnika, bardzo cenione przez użytkowników.

  • Bardzo niskie zużycie paliwa w szerokim zakresie prędkości obrotowych silnika

  • Niskie zużycie silnika

  • Moc i moment obrotowy  są wysokie i optymalizują wydajność 

system  epm

Więcej mocy, kiedy jest najbardziej potrzebna

    Poprzednio system EPM dostępny był tylko z ciągnikami wyposażonymi w przekładnię Dyna-4 i Dyna-6. Teraz jest także dostępny we wszystkich modelach MF serii 7700 z przekładnią bezstopniową Dyna-VT, oferując ekstra do 25 KM mocy kiedy jest najbardziej potrzebna.

  System EPM, jest to system, który reaguje automatycznie na obciążenie jakiemu został poddany ciągnik i sam dostosowuje swoją moc by zapewnić Tobie jej dodatkowy zastrzyk właśnie wtedy, gdy jest ona najbardziej potrzebna. Ciągniki serii 7700 zostały wyposażone w system EPM (Engine Power Management) odpowiedzialny za Power Boost, czyli chwilowy wzrost mocy silnika, która może zostać wykorzystana podczas pracy z wałkiem WOM oraz w transporcie. Zawansowany układ elektronicznej kontroli silnika oraz przekładni automatycznie dostarcza więcej mocy podczas granicznego obciążenia oraz dużych prędkości.

   Układ EPM współpracuje z systemem kontroli przekładni. Jego zadaniem jest monitorowanie obciążeń oraz wewnętrznych ustawień przekładni, napędu WOM oraz układu hydraulicznego  a następnie ustosunkowanie ich do prędkości jazdy, obciążenia oraz trybu pracy napędu WOM. Te informacje są przesyłane do systemu EPM, który dostosowuje odpowiednio długość oraz wielkość dawki paliwa.

  EPM nie wymaga żadnego wkładu operatora i włącza się automatycznie przy pracach z wykorzystaniem WOM lub hydrauliki powyżej 0.1 km/h lub w pracach transportowych powyżej prędkości 8 km/h (Dyna-4), 6 km/h (Dyna-6) i 15 km/h (Dyna-VT). System EPM dostarczy nam maksymalnej dodatkowej mocy kiedy oba warunki są spełnione (załączony WOM/hydraulika i odpowiednia prędkość jazdy).

 Ciągnik Massey z przednim TUZem i agregatem

wykresy  mocy

Wykres Mocy oraz EPM w Sisu Agco Power

 

Krzywa mocy ciągników MF serii 7700

 

  • EPM dostępny teraz w całym zakresie mocy a nie tylko w okolicach mocy maksymalnej
  • Wysoki poziom stałej mocy w zakresie pomiędzy mocą maksymalną a momentem obrotowym

 

 

Wykres Momentu Obrotowego z EPM w Sisu Agco Power

 

Krzywa momentu obrotowego ciągników MF serii 7700 

  • Moment obrotowy silnika wzrasta z wykorzystaniem systemu EPM w całym zakresie obrotów silnika
  • Stałe zużycie paliwa w przedziale zawartym między mocą maksymalną a maksymalnym momentem obrotowym

Układ  scr

   Układ SCR pracuje cicho w tle i jest bezobsługowy. Redukuje on emisję szkodliwych związków chemicznych i poprawia ekonomię zużycia paliwa. Firma Massey Ferguson ma ogromne doświadczenie w stosowaniu tego typu systemów, bowiem jako pierwszy producent maszyn rolniczych na świecie, w 2008 roku wprowadziła układ SCR do seryjnie produkowanych ciągników rolniczych. 

 

  Nie rzucający się w oczy układ SCR (Selektywnej Redukcji Katalitycznej) oraz katalizator DOC pracujące z silnikiem nie tylko działają pozytywnie na środowisko poprzez zmniejszenie emisji spalin. Połączenie układu SCR i katalizatora DOC, plus dodanie płynu DEF/AdBlue® zapewnia lepsze osiągi silnika i brak konieczności stosowania rozbudowanego układu chłodzenia.

 

   Massey Ferguson jest światowym liderem w zastosowaniu systemu SCR bowiem na całym świecie pracuje już ponad 25 000 maszyn wykorzystujących ten układ.

Rura wydechowa w Massey 7700 AGCO Power

przekładnia  dyna-6

Semi-Powershif

 

Ciągnik Massey Ferguson z agregatem w trakcie uprawy

Sprawność i niezawodność 

  Teraz ta, ultra-niezawodna, przekładnia typu semi-powershift jest jeszcze bardziej wyrafinowana. 

  Najnowsza wersja przekładni  Dyna-6 semi-powershift łączy w sobie łatwość obsługi z pełną wydajnością, gwarantując operatorowi niezwykłe doświadczenia podczas prac polowych. 

  Przekładnia Dyna-6 w sposób wyjątkowy, zapewnia płynną zmianę sześciu półbiegów Dynashift na każdym z czterech zakresów oferując ogromny zakres elastyczności w wyborze prędkości jazdy oraz gwarantując maksymalne osiągi na polu. Zarówno zmiana zakresów jak i półbiegów  pod obciążeniem Dynashift odbywa się bez użycia pedału sprzęgła. 

 

    Wszystkie przełożenia zmieniane są bez użycia pedału sprzęgła i pod obciążeniem a system AutoDrive umożliwia automatyczną zmianę wszystkich 24 biegów wraz z możliwością pomijania półbiegów podczas przyspieszania i zwalniania np. z małym obciążeniem. 

 

   Sterowanie przekładnia Dyna-6 jest proste i komfortowe dzięki dźwigni Power Control oraz dźwigni w kształcie litery T umieszczonej z prawej strony fotela operatora. Ponadto kierunek jazdy można zmieniać za pomocą opcjonalnego Joysticka do obsługi ładowacza.

 

   Dyna-6 posiada w standardzie tryb ECO - redukuje on prędkość obrotową silnika podczas jazdy z maksymalną prędkością wpływając na mniejsze zużycie paliwa i elementów roboczych oraz cichszą jazdę.

 

   NOWA przekładnia 40 km/h Super Eco dostępna jest jako wyposażenie standardowe od modelu MF 7719 do MF 7726 Dyna-6 redukując obroty silnika przy prędkości 40 km/h, zapewniając niższe zużycie paliwa i poziom hałasu podczas prac transportowych.

 

zdjęcie podglądowe skrzynia Massey Ferguson Dyna-6
 

zakresy  prędkości

Tabela zakresów prędkości jazdy podczas pracy w Massey Ferguson

 

Dyna-6 oferuje 9 przełożeń w ZAKRESIE PRĘDKOŚCI ROBOCZYCH, ponadto doskonałe pokrycie przełożeń gwarantujące dużą elastyczność w wykonywaniu wszelkich prac.

  Operator ma do dyspozycji  6 przełożeń Dynashift (półbiegi) w każdym zakresie, dzięki czemu może zawsze w łatwy i wygodny sposób dostosować odpowiednią prędkość do wykonywanej pracy czy warunków. Prędkość maksymalna 40 km/h jest osiągana przy obniżonych obrotach silnika dzięki funkcji ECO, co jest przydatne podczas prac transportowych redukując zużycie paliwa oraz poziom hałasu co przekłada się na niższe koszty eksploatacji oraz większy komfort. 

 

 

 

przekładnia  dyna-4

Dynamika i wydajność

 

Massey Ferguson w trakcie pracy na polu

Wydajność, kontrola, komfort

   Dynamiczne osiągi wynikają z optymalnej konstrukcji przekładni Dyna-4. Całość dopełniają dobrze znane cechy przekładni takie jak dźwignia Power Control, zmiana przełożeń bez użycia sprzęgła, cztery półbiegi i 4 zakresy główne (zatem 16 biegów w przód i tył) system Speedmatching oraz AutoDrive.     

 

 Imponujące osiągi i przemyślaną konstrukcja przekładni Dyna-4 zapewniają niezrównaną wydajność, łatwe i wygodne sterowanie oraz 16 przełożeń do jazdy do przodu oraz 16 przełożeń do tyłu zmienianych bez użycia pedału sprzęgła.

 

  Modele 7714 i 7715  mogą być wyposażone w przekładnię Dyna-4. Każda z nich została dopasowana aby przenieść moc określonego modelu w optymalny sposób. Przekładnia ta posiada wiele zaawansowanych automatycznych funkcji, które są proste w obsłudze i ułatwiają codzienną pracę operatora zwiększając jego wydajność.

 

   Sterowanie przekładnia Dyna-4 jest proste i komfortowe dzięki dźwigni Power Control oraz dźwigni w kształcie litery T umieszczonej z prawej strony fotela operatora. Ponadto kierunek jazdy można zmieniać za pomocą opcjonalnego Joysticka do obsługi ładowacza.

 

 

Zdjęcie podglądowe skrzyni Dyna-4 w Massey Ferguson

Obsługa  dyna-4

 

Obsługa lewą ręką w ciągniku Massey Fergsuon 5600, sprzedawanym przez korbanek.pl.


Obsługa lewą ręką

 

   Obsługiwane lewą ręką dźwignia przekładni nawrotnej Power Control posiada wiele zalet: praktyczną zmianę kierunku jazdy przód/tył, zmianę półbiegów i zakresów, wyprzęganie, pozostawiając przy tym prawą rękę całkowicie wolną, dzięki czemu można nią obsługiwać ładowacz czołowy lub inne maszyny zaczepione z tyłu ciągnika.

 

 

Obsługa prawa ręka przekładni Dynashift w traktorze Massey Ferguson 5600.


Obsługa prawą ręką

 

   Wystarczy przesunąć do przodu dźwignie w kształcie litery T, by zwiększyć przełożenie Dynashift lub zakres albo przesunąć ją do tyłu, by zredukować przełożenie Dynashift lub zakres.

   Podczas zmiany zakresu, funkcja Speedmatching automatycznie dobiera najbardziej dopasowane do prędkości jazdy ciągnika przełożenie przekładni Dyna-4 (półbieg).

Zdjęcie przedstawiające biegi super-pełzające w ciagniku Massey ferguson 5600.


Biegi super-pełzające

 

   Mogą Państwo wykorzystać wyjątkową kontrolę nad pracami wymagającymi bardzo niskich prędkości jazdy. Dzięki dodatkowym 16 biegom (super-pełzającym) mogą Państwo osiągnąć prędkość jazdy wynoszącą zaledwie 90 m/h.

Zakres  prędkości

 

Zakres prędkości roboczych w ciągniku Massey Ferguson 5600, który można nabyć w korbanek.pl.

   Dyna-4 oferuje 4 przełożenia Dynashift (półbiegi) w każdym zakresie, które doskonale pokrywają się w zakresach prędkości roboczych, dzięki czemu operator może zawsze w łatwy i wygodny sposób dostosować odpowiednią prędkość do wykonywanej pracy czy warunków. Prędkość maksymalna 40 km/h zmniejsza czas trwania przejazdów transportowych.

 

pRZEKŁADNIA DYNA-vt 

Łatwość obsługi i precyzja

 

Ciągniki Massey Ferguson podczas ładowania przeyczepy

Przekładnia napędowa bez ograniczeń

 Przekładnia napędowa Dyna-VT ma swoje źródło w inżynierii precyzyjnej. Przekładnia zawsze gwarantuje wydajność,  całkowity komfort dla operatora i zoptymalizowanie zużycia paliwa. Co więcej, dzięki wprowadzaniu ulepszeń, takich jak układ Dynamic Traktor Management (Dyna-TM) uczyniło tę przekładnię najbardziej intuicyjną z dostępnych na rynku.

 

 

Przekładnia napędowa Dyna-VT jest zadziwiająco prosta w obsłudze i idealnie funkcjonuje w każdych warunkach. Nie potrzeba zmieniać żadnych biegów, nie ma żadnych szarpnięć ani przerywania przenoszenia napędu lub mocy. Ekskluzywna przekładnia nawrotna Power Control umożliwia łatwą zmianę kierunku jazdy.

  Przekładnia bezstopniowa Vario to połączenie hydraulicznego i mechanicznego przeniesienia napędu. Im bardziej wzrasta prędkość, tym więcej mocy jest przekazywane w sposób mechaniczny za pośrednictwem przekładni planetarnej. Doskonały stopień skuteczności jest zapewniony dzięki zastosowanym pompom hydraulicznym, pracującym pod ciśnieniem maksymalnym 550 barów, obracającym się pod kątem 45o.

   NOWY system Engine Power Management (EPM) - teraz dostępny z przekładnią Dyna-VT. Oznacza to, że ciągnik automatycznie reaguje na obciążenie dostarczając ekstra moc kiedy jest najbardziej potrzebna. Zaprojektowany aby sprostać najtrudniejszym zadaniom transportowym i pracom z wykorzystaniem WOM dzięki elektronicznym mechanizmom zarządzającym dostarcza dodatkową moc pod obciążeniem lub przy jeździe z wyższą prędkością.

 

 

Zdjęcie podglądowe skrzyni Dyna-VT Massey Ferguson

monitor  niskich obrotów

 

  Superwizor, który zostaje uruchomiony gdy spada prędkość obrotowa silnika jest zawsze dostępny. Monitor niskich obrotów silnika posiada zaletę polegającą na możliwości automatycznego zmniejszenia prędkości jazdy ciągnika, nawet w przypadku zwiększenia obciążenia silnika, w taki sposób, aby zachować moc, zwłaszcza w przypadku pracy wykorzystujących napęd W.O.M oraz w pracach uprawowych lub transportowych .

  W połączeniu z zapamiętanymi prędkościami roboczymi SV1 i SV2, które określają prędkość jazdy do przodu, ciągnik będzie pracować na swojej mocy maksymalnej mimo  zmian obciążenia. Natychmiastowa reakcja umożliwia przeprowadzenie precyzyjnych ustawień, co ułatwia liczne prace, ciągnik automatycznie dobiera najlepszą prędkość .

 

 Ciągnik Massey podgląd prędkości jazdy

 

 

układ dyna tm

 

Zależność obciążenia silnika do prędkości obrotowej Massey Ferguson

   Układ Dynamic Tractor Management (DTM): gdy obciążenie (czerwona linia) zmienia się w zależności od warunków, to układ Dyna-TM automatycznie dostosowuje prędkość obrotową silnika (szara linia) celem utrzymania prędkości jazdy jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i poziom hałasu.

   Układ Dynamic Tractor Management (DTM) współpracujący z przekładnią Dyna-VT umożliwia automatyczne dostosowanie obrotów silnika oraz przełożenia do obciążenia jakiemu jest poddana maszyna, niezależnie od tego czy kontrolujemy przekładnię za pomocą dźwigni czy też pedału gazu. System zawsze utrzymuje najniższe możliwe obroty silnika, przy których jest w stanie utrzymać prędkość jazdy jaką wybrał operator.  System działa w zakresie od 1000 do 2100 obr/min, a operator może w każdej chwili zmienić zarówno górny jak i dolny limit prędkości obrotowej silnika. System DTM jest uruchomiany za pomocą jednego przycisku, podobnie jak napęd WOM czy też układ hydrauliczny. Rezultatem jest bardziej płynna zmiana prędkości oraz rewelacyjnie niskie spalanie.

 

Elektroniczny  tylny podnośnik

EHR

 

Tylny TUZ Massey Ferguson - precyzyjny podnośnik

 

 

Precyzyjna kontrola podnośnika

   System elektronicznej  obsługi podnośnika Massey Ferguson oferuje najbardziej zaawansowane możliwości. Umożliwia on bardziej precyzyjną kontrolę ustawień głębokości roboczej. Współpracujące maszyny lepiej pokonują nierównomierności terenu. Wynik:

  • lepsze rozłożenie masy

  • lepszy uciąg i przyczepność

  • redukcją poślizgu

  • zmniejszeniem stopnia zużycia ogumienia i paliwa.

 

   

pionier  w branży 

 

     

 

  Najnowszy układ EHR zapewnia precyzyjne i elastyczne sterowanie funkcjami tylnego podnośnika, zapewniając precyzyjną kontrolę głębokości pracy maszyny oraz wysokości ich zawieszenia.

  Obsługa jest przeprowadzana za pomocą specjalnej „myszki” i prostego panelu, które zapewniają wygodną i prostą kontrolę tylnego podnośnika

  Użyteczna funkcja aktywnej kontroli w czasie transportu wchodzi w zakres standardowych funkcji. Zewnętrzne przyciski obsługowe do podnoszenia i opuszczania tylnego podnośnika zostały umieszczone na prawym i lewy m błotniku.

  „Myszka” układu EHR został umieszczona specjalnie po prawej stronie operatora, aby zapewnić szybki i łatwy dostęp, umożliwiając precyzyjną kontrolę głębokości pracy oraz podnoszenia i opuszczania tylnego podnośnika.

  Elektroniczny panel sterowania umożliwia prostą regulację funkcji tylnego podnośnika dla uzyskania zwiększonej wydajności.

 

Ciągnik Massey Ferguson w trakcie pracy na polu z pługiem

Pełna kontrola  ehr w panelu

Panel sterowania tylnym podnośnikiem EHR w Massey Ferguson

Praktyczne urządzenia sterujące

   Dokładność obsługi jest ułatwiona dzięki zgrupowaniu najczęściej używanych elementów obsługowych i sterujących tylnym podnośnikiem (EHR) w zasięgu ręki operatora. Układ standardowo łączy zaawansowane funkcje, zwłaszcza w zakresie czułości ustawienia, szybkiego opuszczania i automatycznej prędkości opuszczania. Tylny podnośnik można także obsługiwać za pomocą przycisków zamontowanych na błotnikach tylnych, co znacznie ułatwia szybkie zaczepianie współpracującej maszyny.

przedni  tuz

Z opcjonalnym WOMem

   Ciągniki MF serii 7700 są dostępne wraz z całkowicie zintegrowanym przednim podnośnikiem a zwarta, zintegrowana budowa przedniego podnośnika oznacza kompaktowe rozmiary ciągnika, co z kolei pomaga w zachowaniu stabilności i zwrotności ciągnika, zwłaszcza podczas pracy na zboczach. Ciągnik dodatkowo może być wyposażony w wbudowane gniazdo elektryczne, gniazda hydrauliczne lub przedni napęd WOM.

   Z kolei cztery przednie wyjścia hydrauliczne (wyposażenie opcjonalne) zapewniają zasilanie maszyn w olej hydrauliczny. Niesamowity udźwig przedniego podnośnika serii 7700 sięgający 4000 kg ułatwia przeprowadzenie najbardziej intensywnych prac.

   Ciągnik Massey Ferguson na polu w trakcie pracy z kosiarką Fella

układ hydrauliczny  i tylny wom

Dobry udźwig i siła uciągu

Ciągniki Massey Ferguson z agregatami w drodze na pole

 

Praktyczne urządzenia sterujące

   Dokładność obsługi jest ułatwiona dzięki zgrupowaniu najczęściej używanych elementów obsługowych i sterujących tylnym podnośnikiem (EHR) w zasięgu ręki operatora. Układ standardowo łączy zaawansowane funkcje, zwłaszcza w zakresie czułości ustawienia, szybkiego opuszczania i automatycznej prędkości opuszczania. Tylny podnośnik można także obsługiwać za pomocą przycisków zamontowanych na błotnikach tylnych, co znacznie ułatwia szybkie zaczepianie współpracującej maszyny.

     Od modelu MF 7714 do MF 7716 w wersji Essential standardowo oferowany jest otwarty układ hydrauliczny o wydajności 58 litrów/min. Układ ten wykorzystuje pompę wysokiego ciśnienia o wydatku 58 litrów/min. do zasilania tylnych wyjść hydraulicznych i tylnego podnośnika. Opcjonalnie dostępny jest otwarty układ hydrauliczny posiadający dwie pompy o wydatku 100 litrów/min. 

        MF 7700 jest wyposażony w zamknięty układ hydrauliczny LS o wydatku 110, 150 lub 190 litrów/min w zależności od modelu po to aby zapewnić jak najszybszą reakcję układu hydraulicznego. W układzie tym zastosowano pompę hydrauliczną LS o zmiennym wydatku. Wysoki przepływ oleju przy niskich obrotach silnika gwarantuje ekonomiczną pracę dzięki zapewnieniu dużego wydatku oleju tylko i wyłącznie wtedy kiedy jest on potrzebny. 

   

Mocarny  Podnośnik

 

    Tylny most oraz 3-punktowy układ zawieszenia są bardzo dobrze wyposażone.  W skład wyposażenia sandrowego wychodzą dwa zewnętrzne siłowniki podnośnika, zaczep górny automatyczny, zaczep dolny oraz zaczep dolny do przeczep jednoosiowych „Piton Fix” lub opcjonalnie zaczep dolny hydrauliczny „Hitch” zapewniający duże pole widzenia, ramiona podnośnika z końcówkami hakowymi, zewnętrzne przyciski obsługowe umieszczone na obu tylnych  błotnikach, dwa stabilizatory teleskopowe o zmiennym kącie ustawienia i trzy, cztery bądź pięć zaworów hydraulicznych Maksymalny udźwig tylnego podnośnika może osiągnąć aż 9 950 kg w zależności od modelu ciągnika.

  Układ aktywnej amortyzacji w transporcie (ATC) sprawia natomiast, że podczas przeprowadzanych na uwrociach manewrów lub w czasie transportu maszyny zawieszane nie są narażone na przenoszenie wstrząsów, uderzeń i wibracji.
Układ aktywnej amortyzacji w transporcie umożliwia zminimalizowanie kołysania poprzez dopasowanie działania układu w zależności od masy współpracujących maszyn.

 

Tylna część ciągnika Massey Ferguson z TUZem

tylny  wom

Prosta budowa - maksymalne przeniesienie mocy

 

Automatyczna kontrola napędu WOM Massey Ferguson

Automatyczna kontrola napędu W.O.M

 

   W trybie "Auto", wałek WOM zostaje automatycznie wyłączany gdy podnośnik jest podnoszony (lub gdy prędkość jazdy wynosi ponad 25 km/h) i włączany ponownie gdy podnośnik jest opuszczany.

   Dalsze ograniczenie zaangażowania operatora uzyskane jest poprzez automatyczny system monitorowania przekładni i zaangażowania wałka WOM w zależności od obciążenia maszyny. Uzyskujemy dzięki temu płynniejsze przekazanie mocy mające wpływ na poprawę komfortu pracy operatora i ochronę maszyny oraz ciągnika przed nadmiernym obciążeniem.      

 

 

Elektrohydrauliczne załączanie wałka WOM Massey Ferguson

Elektrohydrauliczny wybór prędkości WOM

 

   Szeroki wybór prędkości obrotowych wałka WOM jest dostępny ze standardowymi prędkościami WOM osiąganymi przy 2000 obr./min, przy których osiągana jest maksymalna moc silnika. Dzięki korzyściom wynikającym z dostępności stałej mocy od 1500 obr./min możesz zawsze precyzyjnie dobrać dowolną  prędkość jazdy przy odpowiednich obrotach silnika, uzyskując idealne dopasowanie prędkości WOM, prędkości jazdy i mocy przy zachowaniu optymalnej ekonomii.

MF serii 7700 w wersji  Efficient i Exclusive posiadają elektryczny wybór prędkości obrotowej wałka WOM.

 

Załączanie wałka WOM na tylnym błotniku Massey Ferguson

Przyciski do obsługi WOM i TUZ

 

   Przyciski obsługowe tylnego podnośnika i przyciski do uruchamiania/zatrzymywania napędu W.O.M są umieszczone na błotnikach i umożliwią użycie napędu W.O.M. z zewnątrz kabiny.
 To pewne  i efektywne rozwiązanie, aby sprawować nadzór nad takim pracami jak np. napełnianie wozu asenizacyjnego, gdy operator znajduje się poza kabiną ciągnika

 

 

kabina  w ciągniku

Miejsce, którego nie będziesz chciał opuścić

Widok kabiny Massey Ferguson z góry

Lepiej wyposażony ciągnik może wydajniej i łatwiej wykonywać określone zadania. Jest to kolejny obszar gdzie MF 7700 naprawdę wyróżnia się z tłumu. Dzięki rozbudowanemu pakietowi wyposażenia standardowego, możliwości dostosowania wersji wyposażenia kabiny oraz szerokiej gamie urządzeń dodatkowych zyskujesz wszystko co potrzeba, aby Twój ciągnik był tak indywidualny jak Twoje gospodarstwo.     

 

 

 

Liczniki motogodzin w ciągniku Massey Ferguson 7700


Nowa deska rozdzielcza z wyświetlaczem kontrolno sterującym SIS

 Całkowicie nowa, smukła deska rozdzielcza zapewnia szybki, przejrzysty oraz intuicyjny dostęp do wszystkich danych o aktualnym stanie ciągnika, które wyświetlane są na kolorowym wyświetlaczu o rozmiarze 70 x 52 mm nazwanym przez nas SIS (Setup and Information Screen). Wyświetlacz jest większy od poprzedniego i posiada lepszą rozdzielczość co sprawia, że takie parametry jak osiągi ciągnika, przepracowany areał, przebyta odległość, zużycie paliwa i roztworu AdBlue, temperatura silnika i przekładni są łatwiejsze w odczytaniu.

 

 

Panel sterowania na słupku w ciągniku Massey Ferguson 7700

 


Przełączniki obsługowe we właściwym miejscu

Rzadziej używane przełączniki obsługowe takich funkcji jak światła, wybór prędkości obrotowej WOM, kontrola tylnego podnośnika i nowy przełącznik sumowania wydatków hydraulicznych zostały umieszczone na prawym słupku kabiny.

 

Traktor Massey Ferguson 7700 z beczkowozem


Amortyzacja kabiny zapewnia niezwykły komfort

Dostępne są dwa typy amortyzacji kabiny - mechaniczna i aktywna mechaniczna.

Oba systemy oferują bezprecedensowy poziom komfortu. Nowy system aktywnej amortyzacji wykorzystujący tuleje metalowo-gumowe oraz sprężyny wraz z amortyzatorami pozwala uzyskać w trybie automatycznym optymalną siłę tłumienia niezależnie od powierzchni po jakiej jedziesz oraz maszyny z jaką pracujesz. Aktywna mechaniczna amortyzacja kabiny pozwala operatorowi regulować stopień amortyzacji a tym samym odczucia z jazdy w zależności od rodzaju terenu i prędkości z jaką się porusza.      

 

 

Massey Ferguson 7700 oś amortyzowana Quadlink

 


Nowa amortyzowana oś QuadLink

Poprawiony komfort i bezpieczeństwo podczas prac transportowych. Niespotykana wygoda i polepszona trakcja zostały uzyskane dzięki nowej innowacyjnej amortyzacji przedniej osi dostępnej w opcji i zbudowanej przez Massey Ferguson. Prosta budowa zapewnia najwyższy komfort jazdy, doskonały promień skrętu i pełen zakres oscylacji przy zachowaniu maksymalnego prześwitu.

Dodatkowo system amortyzacji MF jest w pełni bezobsługowy.      

 

 

wyposażenie Serii 7700

Essential, Efficient, Exclusive

Trzy wersje wyposażenia do wyboru Essential, Efficient oraz Exclusive oznaczają, że mogą Państwo dopasować

ciągnik i jego wyposażenie do własnych potrzeb i rodzaju wykonywanej pracy. 

Widok z góry ciągnika Massey Ferguson, który można nabyć w korbanek.pl.

wersja essential

Podstawowa wersja

 

 Ten pakiet wyposażenia łączy podstawowe właściwości ciągników MF serii 7700. Wyposażenie ESSENTIAL łączy prostotę, użyteczność i uniwersalność stawiając czoło każdemu wyzwaniu. Mogą Państwo wybrać przekładnię napędową Dyna-4 lub Dyna-6. Jeśli poszukują Państwo po prostu mocy osiągów, bez wyposażenia opcjonalnego, to taki poziom wyposażenia jest właśnie dla Was.

   Ciągniki w wersji Essential wyposażone są w unikalny mechaniczny joystick do obsługi ładowacza. Joystick ten umożliwia nie tylko obsługę ładowacza ale również zmianę kierunku jazdy ciągnika i zmianę przełożeń.  

 

 

 

Panel sterowania na słupku w ciągniku Massey Ferguson

wyposażenie  essential

W skład pakietu Essential wchodzi W skład wyposażenia opcjonalnego pakietu Essenital wchodzi
Przekładnia napędowa Dyna-4 lub Dyna-6 Eco 40 km/h Nowa amortyzacja przedniej osi QuadLink
System Autodrive Przekładnia napędowa Dyna-6 Eco 
Dźwignia przekładni napędowej na prawej konsoli Mocowania do ładowacza czołowego i joystick wielofunkcyjny
Układ hydrauliczny otwarty lub zamknięty  Radar poślizgu kół
Klimatyzacja i Radio CD/MP3 Zintegrowany przedni podnośnik i napęd W.O.M.
Pamięć prędkości obrotowej silnika Panoramiczna kabina
Pneumatyczny fotel operatora Mechaniczna amortyzacja kabiny

wersja  efficient

Kompromis, między wygodą a ceną

 

   Wersja ta została stworzona by zwiększyć wydajność i komfort pracy. Pakiet Efficient pozwala pracować szybciej, przyjemniej,  z większą dokładnością w połączeniu z wysokim poziomem wygody, ergonomii i niezawodności. Kontroluj w pełni najbardziej zaawansowane technicznie maszyny by wykorzystać ich zwiększoną produktywność.

 Pakiet wyposażenia EFFICIENT posiada podobne przełączniki na słupku kabiny do poprzedniej wersji ale w skład wyposażenia wchodzi również podłokietnik i dźwignia w kształcie litery „T” z do wyboru: z joystickiem wielofunkcyjnym lub rozdzielaczami Fingertip. Urządzenia obsługowe najczęściej wykorzystywane są zgrupowane w jednym miejscu, przez co ich obsługa jest prostsza dzięki intuicyjnej ergonomii.. 

  System Auto Drive pozwala bowiem zmieniać automatycznie wszystkie biegi i zakresy oraz umożliwia zintegrowanie obrotów silnika i określonego biegu podczas pracy z podnośnikiem czy wałkiem WOM. Dodatkowo dzięki temu systemowi dostępnemu w standardzie w możemy również zablokować ciągnik w określonym paśmie obrotów silnia. 

  Ciągnik MF serii 7700 wraz z systemem Auto Drive to niezastąpiony kompan podczas długich prac w polu przejmując za operatora obsługę ciągnika. Kierowca musi się tylko skupić na maszynie towarzyszącej. 

Massey Ferguson - ciągniki jutra dostępne już dziś.

 

 Zdjęcie przedstawiające widok wnętrza w wersji EFFicient ciagnika MF 5600.

wyposażenie  efficient

W skład pakietu EFFICIENT wchodzi W skład wyposażenia opcjonalnego pakietu EFFICIENT wchodzi
Przekładnia napędowa Dyna-6 Eco 40 km/h AutoDrive lub Dyna-VT Eco 40 km/h Przekładnia napędowa Dyna-6 Eco 50 km/h
Podłokietnik z dźwignią w kształcie litery T Nowa aktywna mechaniczna amortyzacja kabiny 
Układ hydrauliczny zamknięty LS o wydatku 110 l/min Zintegrowany przedni podnośnik i napęd W.O.M
Nowa amortyzacja przedniej osi QuadLink Radar poślizgu kół 
Klimatyzacja Terminal sterujący Datatronic 4 z obsługą wideo oraz ISOBUS
Rozdzielacze hydrauliczne : 2 elektrozawory i 1 lub 2 rozdzielacze obsługiwane mechanicznie. Klimatyzacja automatyczna 
Mechaniczna amortyzacja kabiny SpeedSteer
Tempomat i funkcja “sprzęgło w hamulcu” – naciśnięcie pedału hamulca skutkuje przejściem przekładni w pozycję neutralną Przygotowanie do zamontowania układu prowadzenia równoległego Auto-GuideTM  3000 oraz systemu telemetrycznego AgCommand®
- Elektroniczny joystick wielofunkcyjny do obsługi ładowacza oraz mocowania do fabrycznego ładowacza czołowego

wersja  exclusive

Dla najbardziej wymagających

 

 Pakiet Exclusive jest przeznaczony dla najbardziej wymagających użytkowników poszukujących najnowszych rozwiązań w zakresie uniwersalności, ergonomii, komfortu i automatyzacji.

   Wyposażenie to jest skierowane do osób wykorzystujących maszyny bardziej intensywnie i poszukujących zaawansowanych rozwiązań, które obniżą ich koszty. 

 Podłokietnik wersji Exclusive posiada wiele zalet dla operatorów często używających określone funkcje. Poprawia on komfort i szybkość wykonywanej pracy. 

  Wersja Exclusive zawiera terminal Datatronic 4 jako wyposażenie standardowe. Wykorzystaj 7 calowy kolorowy wyświetlacz aby obserwować ważne dane o ciągniku, zapisywać i wykorzystywać funkcje pamięci. Terminal nadzoruje także zarządzaniem sekwencji na uwrociach, obsługę systemu maszyn zaczepianych (TIC), system Dual Control oraz funkcję prowadzenia równoległego Auto-Guide™ 3000 . Terminal ten jest kompatybilny z sygnałem ISOBUS i może być podłączony do kamery i wyświetlać obraz maszyn oraz przyczep zaczepionych z tyłu.

Wybierając wersję Exclusive masz możliwość wykorzystywania najbardziej zaawansowanych technicznie maszyn z optymalną wydajnością tak, aby wykorzystać ich przewagę większej produktywności.

  Pakiet Exlusive w ciagniku MF 5600, można go kupić w korbanek.pl.

wyposażenie  exclusive

W skład pakietu EXCLUSIVE wchodzi W skład wyposażenia opcjonalnego pakietu EXCLUSIVE wchodzi
Przekładnia Dyna-6 Eco 40 km/h AutoDrive lub Dyna-VT Eco 40 km/h Przekładnia napędowa Dyna-6 Eco 50 km/h
Podłokietnik z joystickiem MultiPad Zintegrowany przedni podnośnik i napęd W.O.M.
Rozdzielacze elektro-hydrauliczne Fingertip lub opcjonalnie joystick wielofunkcyjny Kompletny układ prowadzenia równoległego wraz z SpeedSteer
Układ hydrauliczny zamknięty o wydatku oleju 110l/min. Zintegrowany przedni podnośnik i napęd W.O.M i niezależnymi zaworami
Nowa amortyzacja przedniej osi QuadLink Elektroniczny joystick wielofunkcyjny do obsługi ładowacza oraz mocowania     do fabrycznego ładowacza czołowego
Nowa aktywna mechaniczna amortyzacja  -
Terminal sterujący Datatronic 4 z ISOBUS z możliwością podłączenia kamery -
Klimatyzacja automatyczna oraz radio MP3, Bluetooth, USB & AUX -

Tempomat i funkcja “sprzęgło w hamulcu” – naciśnięcie pedału hamulca skutkuje przejściem przekładni w pozycję neutralną

-
Dual Control i system zarządzania na uwrociach oraz system telemetryczny AgCommand® -
0
 

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna