dANE TECHNICZNE MF SERII 6600 - przekładnia napędowa dyna-4 i dyna-6

SILNIK

MF 6612

Dyna-4

MF 6613

Dyna-4

MF 6615

Dyna-4

MF    6613 Dyna-6

MF 6614 Dyna-6

MF 6615 

Dyna-6

MF 6616

Dyna-6

Typ  AGCO POWER z układem SCR drugiej generacji

Liczba cylindrów/Liczba zaworów/Pojemność kokowa

4 / 4 / 4900 
Doładowanie Turbo Intercooler
Typ wtrysku  Common Rail
Typ wentylatora Viscostatic Viscostatic Viscostatic Vistronic Vistronic Vistronic Vistronic
Moc maksymalna przy 1950 obr./min. KM(kW)  120 (88) 130 (96) 145 (107) 125 (92) 140 (103) 150 (110)

160 (118)

Maksymalny moment obrotowy przy 1 500 obr./min. Nm 511 553 652 553 645 660 677
Moc maksymalna z EPM (KM) 135 145 160 150 165 175 185
Maksymalny moment obrotowy z EPM  (Nm) 575 618 670 648 691 745 790
Pojemność zbiornika paliwa 250
Pojemność zbiornika AdBlueTM 30
Okresy pomiędzy przeglądami 300
PRZEKŁADNIA NAPĘDOWA  
Typ Dyna-4 40 km/h-Semi-powershift  Dyna-6 40 km/h Eco or 50 km/h** Eco
Liczba przełożeń 16x16 24x24
Zautomatyzowane zakresy 4
Minimalna prędkość jazdy (km/h) przy 1400 obr./min. silnika* 1,3 1,03
TYLNY WOM          
 Obsługa / Kontrola Niezależna / Kontrola elektro-hydraliczna
 Standardowe prędkości obrotowe napędu W.O.M  540 / 540 Eco / 1000/ 1000 Eco
Średnica wałka przekaźnika mocy 1  3/8
UKŁAD HYDRAULICZNY  
Układ hydrauliczny typ  Układ otwarty
Standardowy maksymalny wydatek oleju   58 l/min dla zaworów hydralicznych i tylnego podnośnika
Opcjonalny wydatek oleju - Typ 1 

58 l/min dla tylnego podnośnika + 42 l/min dla zaworów hydralicznych.

 Wydatek obu pomp można połączyć i uzyskać w sumie wydatek 100l/min dla zaworów hydralicznych (np.: do obsługi ładowacza czołowego)

Opcjonalny wydatek oleju - Typ 2 Układ zamknięty Load Sensing
Maksymalny wydatek oleju 110 l/min
Maksymalne ciśnienie (bar) 200
Standardowa liczba zaworów hydralicznych 3
 Opcjonalna liczba zaworów hydralicznych 4
Maksymalny liczba zaworów hydraulicznych z przodu ciągnika 1 / 2 / 1 + Ciśnienie + Wolny Powrót 
TYLNY PODNOŚNIK  
Kontrola Elektroniczna (wysokość/głebokość, kontrola siły uciągu, kontrola mieszana "Intermix", maksymalnej wysokości, szybkość opuszczania, amortyzacja wstrząsów)
 Maksymalny udzwig podnośnika [kg] 7 100 7 100 7 100/8 100
 Ramiona dolne  Końcówki hakowe (Kat. III)
PRZEDNI PODNOŚNIK  
Maksymalny udźwig podnośnika [kg] 3 200
PRZEDNI WOM          
Typ Niezależny / Elektro-hydrauliczny / 6 wpustów
Prędkość obrotowa W.O.M. [obr./min.] 1 000 ( przy 1920 obr./min.)
HAMULCE  
Typ Elektro-hydrauliczne / Chłodzone olejem
OGUMIENIE  
Przód 440/65 R28 480/65 R28
Tył 540/65 R38 600/65 R38
WAGI I WYMIARY  
Waga ze standardowym wyposażeniem oferowanym w Polsce, bez paliwa, z obciążnikami przednimi [kg] 6 000 6 300
 Długość całkowita od wspornika pzednich obciążników do końca ramion tylnego podnośnika ustawionych w poziomie [mm] 4 726
Wysokość  - do góry dachu kabiny [mm] 3 030 3 080
 Rozstaw osi [mm] 2 670

 

 

dANE TECHNICZNE MF SERII 6600 -bezstopniowa przekładnia napędowa dyna-VT

 

 

SILNIK

MF 6614

Dyna-VT

MF 6615

Dyna-VT

MF 6616

Dyna-VT

Typ  AGCO POWER z układem SCR drugiej generacji

Liczba cylindrów/Liczba zaworów/Pojemność skokowa

4 / 4 / 4900 
Doładowanie Turbo Intercooler
Typ wtrysku  Common Rail
Typ wentylatora Viscostatic Viscostatic Viscostatic
Moc maksymalna przy 1950 obr./min. KM [kW]  120 (88) 130 (96) 145 (107)
Maksymalny moment obrotwy przy 1 500 obr./min. [Nm] 511 553 652
Moc maksymalna z EPM [KM] 135 145 160
Maksymalny moment obrotowy z EPM  [Nm] 575 618 670
Pojemność zbiornika paliwa 250
Pojemność zbiornika AdBlueTM 30
Okresy pomiędzy przeglądami 300
PRZEKŁADNIA NAPĘDOWA  
Typ Dyna-VT
Liczba przełożeń Bezstopniowa przekładnia napędowa z układem Dynamic Tractor Management
Minimalna prędkość jazdy (km/h) przy 1400 obr./min. silnika* 0,3
40 km/h Eco przy prędkości obrotowej [obr./min.] 1 500
50 km/h** Eco przy prędkości obrotowej [obr.min.] 1 875
TYLNY WOM  
 Obsługa / Kontrola Niezależna / Kontrola elektro-hydraliczna
 Standardowe prędkości obrotowe napędu W.O.M  540 / 540 Eco / 1000/
Średnica wałka przekaźnika mocy 1  3/8
UKŁAD HYDRAULICZNY  
Opcjonalny wydatek oleju - Typ 2 Układ zamknięty Load Sensing
Maksymalny wydatek oleju 110 l/min
Maksymalne ciśnienie [bar] 200
Standardowa liczba zaworów hydralicznych 3
 Opcjonalna liczba zaworów hydralicznych 4
Maksymalny liczba zaworów hydraulicznych z przodu ciągnika 1 / 2 / 1 + Ciśnienie + Wolny Powrót 
TYLNY PODNOŚNIK  
Kontrola Elektroniczna (wysokość/głebokość, kontrola siły uciągu, kontrola mieszana "Intermix", maksymalnej wysokości, szybkość opuszczania, amortyzacja wstrząsów)
 Maksymalny udzwig podnośnika(kg 8 600
 Ramiona dolne  Końcówki hakowe (Kat. III)
PRZEDNI PODNOŚNIK  
Maksymalny udźwig podnośnika [kg] 3 200
PRZEDNI WOM  
Typ Niezależny / Elektro-hydrauliczny / 6 wpustów
Prędkośc obrotowa W.O.M. [obr./min.] 1 000 ( przy 1920 obr./min.)
HAMULCE  
Typ Elektro-hydrauliczne / Chłodzone olejem
OGUMIENIE  
Przód 480/65 R28
Tył 600/65 R38
WAGI I WYMIARY  
Waga ze standardowym wyposażeniem oferowanym w Polsce, bez paliwa, z obciążnikami przednimi [kg] 6 300
 Długość całkowita od wspornika pzednich obciążników do końca ramion tylnego podnośnika ustawionych w poziomie [mm] 4 726
Wysokość  - do góry dachu kabiny [mm] 3 080
 Rozstaw osi [mm] 2 670

 

 

 

Pobierz prospekt 

 

Pobierz prospekt, znajdziesz tam  wszystkie dane techniczne ciągników Massey Ferguson serii 6600. Dowiedz się dlaczego seria 6600 jest wyjątkowa!

O marce Massey Ferguson

logo Massey Ferguson w kolorze czarnym

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna