pRZEKŁADNIA DYNA-6 

Dynamiczne osiągi są uzyskiwane w  połączeniu z przekładnią napędową Dyna-6. Odtąd ta przekładnia napędowa Semi - Powershift, której niezawodności nie trzeba już udowadniać, jest jeszcze bardziej przyjazna w obsłudze.

 

wystawa ciągników rolniczych i kombajnów zbożowych przed firmą Korbanek Massey Ferguson i Fendt-

Wysoka sprawność i niezawodność 

 Przekładnia napędowa Dyna-6 proponuje państwu wszystkie podstawowe funkcje, takie jak obsługiwana lewą ręką dźwignia przekładni nawrotnej Power Control AutoDrive, obsługa prawą ręką, Speedmatching i progresywne uruchamianie przekładni nawrotnej. Od teraz przekładnia jest dostępna z systemem Engine Power Management.
   Dyna- 6 jest standardowo wyposażona w tryb Eco, który optymalizuje prędkość obrotową silnika do maksymalnych prędkości jazdy i sprawia, że prowadzenie ciągnika jest cichsze a zużycie paliwa mniejsze.

 

Największe możliwości i wysokie osiągi

 

    Wszystkie przełożenia zmieniane są bez użycia pedału sprzęgła i pod obciążeniem a system AutoDrive umożliwia automatyczną zmianę wszystkich 24 biegów. 

 

 Imponujące osiągi i przemyślaną konstrukcja przekładni Dyna-6 zapewniają niezrównaną wydajność, łatwe i wygodne sterowanie oraz 24 przełożenia do jazdy do przodu oraz 24 przełożenia do tyłu zmienianych bez użycia sprzęgła.

 

  Sterowanie przekładnia Dyna-6 jest proste i komfortowe dzięki dźwigni Power Control oraz dźwigni w kształcie litery T umieszczonej z prawej strony fotela operatora. Ponadto kierunek jazdy można zmieniać za pomocą opcjonalnego Joysticka do obsługi ładowacza.

 

 

przekrój przekładni napędowej DYNA 6 Massey Ferguson schemat budowy

 

Możesz więcej dzięki dyna-6

 

Dźwignia po lewej stronie kierownicy zmiana kierunku jazdy w ciągniku Massey Ferguson


Obsługa lewą ręką

 

   Obsługiwane lewą ręką dźwignia przekładni nawrotnej Power Control posiada wiele zalet: praktyczną zmianę kierunku jazdy przód/tył , zmianę półbiegów i zakresów, wyprzęganie, pozostawiając przy tym prawą rękę całkowicie wolną, dzięki czemu można nią obsługiwać ładowacz czołowy lub inne maszyny zaczepione z tyłu ciągnika

 

 

dźwignia po prawej stronie operatora do zmiany przełożeń i półbiegów skrzyni DYNA w ciągniku Massey Ferguson


Obsługa prawą ręką

 

   Wystarczy przesunąć do przodu dźwignie w kształcie litery T, by zwiększyć przełożenie Dynashift lub zakres albo przesunąć ją do tyłu, by zredukować przełożenie Dynashift lub zakres.

   Podczas zmiany zakresu, funkcja Speedmatching automatycznie dobiera najbardziej dopasowane do prędkości jazdy ciągnika przełożenie przekładni Dyna-6 (półbieg).

przycisk biegu superpełzającego w ciągniku MF 7600 symbol ślimaka


Biegi super-pełzające

 

   Mogą Państwo wykorzystać wyjątkową kontrolę nad pracami wymagającymi bardzo niskich prędkości jazdy. Dzięki dodatkowym 24 biegom (super-pełzającym) mogą Państwo osiągnąć prędkość jazdy wynoszącą zaledwie 70 m/h w modelach 7615-18.

 

zakres prędkości roboczych

 

 

schemat prędkości jazdy do przodu i do tyłu podczas różnych prac ciągnki Massey Ferguson  seria 7600

 

 Dyna-6 oferuje 9 przełożeń w ZAKRESIE PRĘDKOŚCI ROBOCZYCH, ponadto doskonałe pokrycie przełożeń gwarantujące dużą elastyczność w wykonywaniu wszelkich prac.

  Operator ma do dyspozycji  6 przełożeń Dynashift (półbiegi) w każdym zakresie, dzięki czemu może zawsze w łatwy i wygodny sposób dostosować odpowiednią prędkość do wykonywanej pracy czy warunków. Prędkość maksymalna 40 km/h jest osiągana przy obniżonych obrotach silnika dzięki funkcji ECO, co jest przydatne podczas prac transportowych redukując zużycie paliwa oraz poziom hałasu co przekłada się na niższe koszty eksploatacji oraz większy komfort. 

 

zalety przekładni dyna-6

 

  • 6 przełożeń Dynashift (Powershift)
  • Maksymalna wydajność dzięki 24 biegom do przodu i 24 biegom do tyłu
  • Dźwignia przekładni nawrotnej Power Control posiada trzy funkcje: zmiana kierunku jazdy przód/tył, wysprzęglanie i zmiana przełożenia na wyższe/niższe
  • Działanie bez konieczności używania sprzęgła
  • speedmatching - dobiera optymalny półbieg podczas zmiany zakresu
  • 9 przełożeń między 4 a 12 km/h
  • Maksymalna prędkość jazdy wynosząca 40 km/h jest osiągania przy niskiej prędkości obrotowej silnika (Eco)
  • Tempomat (SV1/SV2)
  • Jedno naciśnięcie na pedał hamulca przestawia przekładnię napędową w pozycję neutralną
  • Regulacja stopnia agresywności zmiany kierunku jazdy przez przekładnię nawrotną, ustawiana niezależnie do jazdy do przodu i do tyłu
  • Regulacja stopnia agresywności zmiany przełożeń Dynashift (Powershift)

 

O marce Massey Ferguson

logo Massey Ferguson w kolorze czarnym

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna