pRZEKŁADNIA DYNA-6 

Dynamiczne osiągi są uzyskiwane w  połączeniu z przekładnią napędową Dyna-6. Odtąd ta przekładnia napędowa Semi - Powershift, której niezawodności nie trzeba już udowadniać, jest jeszcze bardziej przyjazna w obsłudze.

 

wystawa ciągników rolniczych i kombajnów zbożowych przed firmą Korbanek Massey Ferguson i Fendt-

Wysoka sprawność i niezawodność 

 Przekładnia napędowa Dyna-6 proponuje państwu wszystkie podstawowe funkcje, takie jak obsługiwana lewą ręką dźwignia przekładni nawrotnej Power Control AutoDrive, obsługa prawą ręką, Speedmatching i progresywne uruchamianie przekładni nawrotnej. Od teraz przekładnia jest dostępna z systemem Engine Power Management.
   Dyna- 6 jest standardowo wyposażona w tryb Eco, który optymalizuje prędkość obrotową silnika do maksymalnych prędkości jazdy i sprawia, że prowadzenie ciągnika jest cichsze a zużycie paliwa mniejsze.

 

Największe możliwości i wysokie osiągi

 

    Wszystkie przełożenia zmieniane są bez użycia pedału sprzęgła i pod obciążeniem a system AutoDrive umożliwia automatyczną zmianę wszystkich 24 biegów. 

 

 Imponujące osiągi i przemyślaną konstrukcja przekładni Dyna-6 zapewniają niezrównaną wydajność, łatwe i wygodne sterowanie oraz 24 przełożenia do jazdy do przodu oraz 24 przełożenia do tyłu zmienianych bez użycia sprzęgła.

 

  Sterowanie przekładnia Dyna-6 jest proste i komfortowe dzięki dźwigni Power Control oraz dźwigni w kształcie litery T umieszczonej z prawej strony fotela operatora. Ponadto kierunek jazdy można zmieniać za pomocą opcjonalnego Joysticka do obsługi ładowacza.

 

 

przekrój przekładni napędowej DYNA 6 Massey Ferguson schemat budowy

 

Możesz więcej dzięki dyna-6

 

Dźwignia po lewej stronie kierownicy zmiana kierunku jazdy w ciągniku Massey Ferguson


Obsługa lewą ręką

 

   Obsługiwane lewą ręką dźwignia przekładni nawrotnej Power Control posiada wiele zalet: praktyczną zmianę kierunku jazdy przód/tył , zmianę półbiegów i zakresów, wyprzęganie, pozostawiając przy tym prawą rękę całkowicie wolną, dzięki czemu można nią obsługiwać ładowacz czołowy lub inne maszyny zaczepione z tyłu ciągnika

 

 

dźwignia po prawej stronie operatora do zmiany przełożeń i półbiegów skrzyni DYNA w ciągniku Massey Ferguson


Obsługa prawą ręką

 

   Wystarczy przesunąć do przodu dźwignie w kształcie litery T, by zwiększyć przełożenie Dynashift lub zakres albo przesunąć ją do tyłu, by zredukować przełożenie Dynashift lub zakres.

   Podczas zmiany zakresu, funkcja Speedmatching automatycznie dobiera najbardziej dopasowane do prędkości jazdy ciągnika przełożenie przekładni Dyna-6 (półbieg).

przycisk biegu superpełzającego w ciągniku MF 7600 symbol ślimaka


Biegi super-pełzające

 

   Mogą Państwo wykorzystać wyjątkową kontrolę nad pracami wymagającymi bardzo niskich prędkości jazdy. Dzięki dodatkowym 24 biegom (super-pełzającym) mogą Państwo osiągnąć prędkość jazdy wynoszącą zaledwie 70 m/h w modelach 7615-18.

 

zakres prędkości roboczych

 

 

schemat prędkości jazdy do przodu i do tyłu podczas różnych prac ciągnki Massey Ferguson  seria 7600

 

 Dyna-6 oferuje 9 przełożeń w ZAKRESIE PRĘDKOŚCI ROBOCZYCH, ponadto doskonałe pokrycie przełożeń gwarantujące dużą elastyczność w wykonywaniu wszelkich prac.

  Operator ma do dyspozycji  6 przełożeń Dynashift (półbiegi) w każdym zakresie, dzięki czemu może zawsze w łatwy i wygodny sposób dostosować odpowiednią prędkość do wykonywanej pracy czy warunków. Prędkość maksymalna 40 km/h jest osiągana przy obniżonych obrotach silnika dzięki funkcji ECO, co jest przydatne podczas prac transportowych redukując zużycie paliwa oraz poziom hałasu co przekłada się na niższe koszty eksploatacji oraz większy komfort. 

 

zalety przekładni dyna-6

 

  • 6 przełożeń Dynashift (Powershift)
  • Maksymalna wydajność dzięki 24 biegom do przodu i 24 biegom do tyłu
  • Dźwignia przekładni nawrotnej Power Control posiada trzy funkcje: zmiana kierunku jazdy przód/tył, wysprzęglanie i zmiana przełożenia na wyższe/niższe
  • Działanie bez konieczności używania sprzęgła
  • speedmatching - dobiera optymalny półbieg podczas zmiany zakresu
  • 9 przełożeń między 4 a 12 km/h
  • Maksymalna prędkość jazdy wynosząca 40 km/h jest osiągania przy niskiej prędkości obrotowej silnika (Eco)
  • Tempomat (SV1/SV2)
  • Jedno naciśnięcie na pedał hamulca przestawia przekładnię napędową w pozycję neutralną
  • Regulacja stopnia agresywności zmiany kierunku jazdy przez przekładnię nawrotną, ustawiana niezależnie do jazdy do przodu i do tyłu
  • Regulacja stopnia agresywności zmiany przełożeń Dynashift (Powershift)

 

Massey Ferguson 7600

140 - 255 KM

wyprzedaż ciągników okazja super cena Massey Ferguson nowe i używane na www korbanek

Ciągniki MF 7600 zebrały prestiżowe nagrody na wielu targach i wystawach europejskich m.in. na targach Agritechnica 2011 w Hanowerze oraz Polagra Premiery 2012 w Poznaniu. Cechuje je nowoczesny, dynamiczny wygląd, który harmonizuje z dużymi rozmiarami. Sercem tych ciągników jest 6-cylindrowy silnik AGCO POWER e3 z układem SCR 2-ej generacji. Jednostka napędowa spełnia nowe normy emisji spalin Tier 3B / Tier4. Do wyboru są 3 sprawdzone i nowoczesne przekładnie napędowe: Dyna4, Dyna6 oraz DynaVT. Nowa kabina zapewnia znakomite pole widzenia i najlepszy komfort pracy. Jest wiele nowych i innowacyjnych cech ciągników MF 7600, które plasują je daleko przed konkurencją. Wszystkie te cechy gwarantują najwyższą wydajność i optymalne osiągi.

Dane techniczne

 

Model Moc maksymalna Liczba cylindrów Możliwe przedkładnie napędowe Udźwig tylnego podnośnika (kg)*
7614 140 KM 6 Dyna-4 7 100
7615 150 KM 6 Dyna-4/Dyna-6/Dyna-VT 7 100/8 600
7616 160 KM 6 Dyna-6/Dyna-VT 7 100/8 100/8 600
7618 175 KM 6 Dyna-6/Dyna-VT 8 100/8 600
7619 185 KM 6 Dyna-6/Dyna-VT 9 300
7620 200 KM 6 Dyna-6/Dyna-VT 9 300
7622 215 KM 6 Dyna-6/Dyna-VT 9 300
7624 235 KM 6 Dyna-6/Dyna-VT 9 300
7626 255 KM 6 Dyna-6 9 300

* w zależności od przekładni napędowej

WSZYSTKIE DANE TECHNICZNE

 

Dlaczego wybrać ciągnik Massey Ferguson ?

 

  • najniższe na rynku zużycie paliwa (192 g/kwh)
  • Dynamiczne 6 cylindrowe jednostki napędowe
  • uniwersalne gabaryty
  • prosty i niezawodny układ scr II generacji
  • szeroki wybór przekładni napędowych
  • Uniwersalny wielofunkcyjny rewers - power control
  • wydajne układy hydrauliczne oraz udźwig tylnego podnośnika do 9 300 kg
  • funkcja "sprzęgła w Hamulcu"
  • opcjonalna lub standardowa amortyzacja kabiny
  • 3 wersje wyposażenia
  • standardowy system AUto drive (automatyczna zmiana wszystkich przełożeń) 
  • 2 rodzaje gabarytów ciągnika
  • znakomita widoczność
  • niskie koszty eksploatacji
  • Unikalny wielofunkcyjny joystick do obsługi przekładni oraz wysięgnika
0

O marce Massey Ferguson

logo Massey Ferguson w kolorze czarnym

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna

 

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna