dane techniczne seria MF 3600

    MF 3630 MF 3640 MF 3650
Silnik        
Moc maks. KM [kW] przy 2000 obr./min. ISO KM (kW) 76 (56) 84 (62) 92 (68)
Maks. mom. obr. przy 1600 obr./min. Nm Nm 315 345 360
Typ/Pojemność/Liczba cylindrów   AGCO POWER 3.3 Litra, 3 cylindry
Układ wtryskowy   Common rail
Doładowanie   Turbo/Intercooler
Pozioma rura wydechowa z lewej strony   opcja opcja opcja
Pionowa rura wydechowa   opcja opcja opcja
Filtr powietrza suchy podwójny   standard standard standard
Przekładnia        
12x12 mech. przekładnia nawrotna mech. reduktor (30 km/h)   opcja opcja opcja
24x24 mech. przekładnia nawrotna mech. (40 km/h)   standard standard standard
24x24 SpeedShift (40 km/h)   opcja opcja opcja
24/12 PowerShuttle + SpeedShift (40 km/h)   opcja opcja opcja
Napęd WOM        
Obsługa i sterowanie  

Niezależny, włączanie/wyłącznie elektrohydrauliczne. Mechaniczna zmiana prędkości.

540 obr./min przy 1938 obr./min silnika   standard standard standard

540/540E obr/min przy:

1938/1648 obr./min. silnika 

   
Kabina   standard standard standard
Rama ochronna   opcja opcja opcja

540/1000 obr./min. przy: 1938/1962 obr./min. silnika

 

  opcja opcja opcja
Napęd WOM proporcjonalny do prędkości jazdy   opcja opcja opcja
Podnośnik i układ hydrauliczny    
Trójpunktowy układ zawieszenia   Trójpunkotowy układ zawieszenia z czujnikiem ciągu na łączniku górnym. końcówki hakowe ramion dolnych kat. 2
Sterowanie podnośnikiem   Mechaniczne z kontrolą siły ciągu, pozycji, szybkości opuszczania i regulacją czułości
Układ EHR   brak brak brak
Maksymalny wydatek oleju przy 2200 obr./min.    
Pompa wysokiego ciśnienia   62 62 62
Pompa niskiego ciśnienia   21 21 21
Maksymalne ciśnienie - bar   190 190 190
Poziomowanie mechaniczne/hydrauliczne   standard/opcja standard/opcja standard/opcja
Maksymalny udźwig podnośnika na końcówkach ramion dolnych  kg 2500 2500 2500
Maksymalny udźwig podnośnika 3000 kg opcja opcja opcja
Wyjścia hydrauliczne    
Standard w wersji z kabiną   2 2 2
Standard w wersji z ramą ochronną   1 1 1
Opcja   3 3 3
Zawory hydrauliczne (montowane z boku)   2 2 2
Wyjścia hydr. z boku z prawej strony + wolny pwrót - standard/opcja   - - -
Układ kierowniczy        
Hydrostatyczny   standard standard standard
Regulacja teleskopowa kierownicy   brak brak brak
Regulacja teleskopowa, kąt pochylenia kierownicy - kabina/rama ochronna   brak brak brak
Hamulce    
Typ/obsługa   Hamulce tarczowe, mokre, chłodzone olejowo, sterowane hydrauliczne
Hamulce postojowe    
Hamulce pneumatyczne do przyczep (instalacja jedno i dwuobwodowa)   standard standard standard
Koła i ogumienie (o szczegóły zapytaj sprzedawcę)    
Przód 2WD   7,50-16 7,50-16 7,50-16
Tył 2WD   16,9 R30 16,9 R30 16,9 R30
Przód 4WD   11,2 R24 11,2 R24 11,2 R24
Tył 4WD   16,9 R30 16,9 R30 16,9 R30
Możliwe rozstawy kół (mogą różnić się w zależności od ogumienia)        
Przód  2WD mm 1435 - 2068 1435 - 2068 1435 - 2068
Tył  2WD mm 1504 - 1904 1504 - 1904 1504 - 1904
Przód  4WD mm 1310 - 1938 1310 - 1938 1310 - 1938
Tył  4WD mm 1504 - 1904 1504 - 1904 1504 - 1904
Waga i wymiary        
Kabina** kg 3260 3260 3260
Rama ochronna kg 2830 2830 2830
Długość - ramiona dolne ustawione w poziomie mm 3741 3741 3741
Szerokość minimalna (4WD) mm 1650 1650 1650
Szerokość maksymalna (4WD) mm 2350 2350 2350
Wysokość całkowita z dachem kabiny mm 2510 2510 2510
Rozstaw osi (4WD) mm 2080 2080 2080
Promień zawracania (po zewnętrznej, bez hamulców) - 4WD m 3,5 3,5

3,5

Pojemność zbiornika paliwa        
Kabina/rama ochronna Litry

110/83

110/83 110/83

                                                                 - Nie dotyczy/niedostępny   *Testy producenta   **Bez obciążników przednich

 

 

 

Pobierz prospekt 

 

Pobierz prospekt, znajdziesz tam wszystkie dane techniczne ciągników Massey Ferguson serii 3600.

Dowiedz się dlaczego seria 3600 jest wyjątkowa.

O marce Massey Ferguson

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna