pRZEKŁADNIA DYNA-6 

Najlepsza z dostępnych na rynku, przekładnia napędowa Dyna-6 łączy bezwysiłkową obsługę wraz z całkowitą efektywnością, aby umożliwić operatorowi przeżycie nadzwyczajnego doświadczenia

 

Złóż zapytanie o cenę ciągnika i zapoznaj się z ofertą spółki Korbanek

Ekonomia, moc, wygoda

Przekładnia została specjalnie stworzona do modeli o mocy od 100 KM do 130 KM. Dyna-6 jest idealnie dopasowana do większego rozstawu osi oraz znakomitej widoczności w tych 4-cylindrowych ciągnikach. Zapewnia ona niecodzienną wygodę sterowania podczas pracy np.: z ładowaczem czołowym oraz najlepsze osiągi i właściwości w trakcie prac polowych.  

Mogą Państwo wykorzystać wyróżniającą elastyczność zmiany przełożeń Powershift w szerokim zakresie prędkości, aby uzyskać optymalną wydajność podczas pracy polowych. A wszystko to z możliwością zmiany przełożeń Dynashift pod obciążeniem, bez użycia sprzęgła.

Dyna-6 jest standardowo wyposażona w tryb Eco, który optymalizuje prędkość obrotową silnika do maksymalnych prędkości jazdy i sprawia, że prowadzenie ciągnika jest cichsze a zużycie paliwa mniejsze.

 

Największe możliwości i wysokie osiągi

 

Wszystkie przełożenia zmieniane są bez użycia pedału sprzęgła i pod obciążeniem a system AutoDrive umożliwia automatyczną zmianę wszystkich 24 biegów. 

 

Imponujące osiągi i przemyślana konstrukcja przekładni Dyna-6 zapewniają niezrównaną wydajność, łatwe i wygodne sterowanie oraz 24 przełożenia do jazdy do przodu oraz 24 przełożenia do tyłu, zmienianych bez użycia sprzęgła.

 

Sterowanie przekładnią Dyna-6 jest proste i komfortowe dzięki dźwigni Power Control oraz dźwigni w kształcie litery T umieszczonej z prawej strony fotela operatora. Ponadto kierunek jazdy można zmieniać za pomocą opcjonalnego Joysticka do obsługi ładowacza.

 

 

serwis w firmie korbanek ciągników Massey Ferguson profesjonalny i niezależny

 

Możesz więcej dzięki dyna-6

 


Obsługa lewą ręką

 

Obsługiwana lewą ręką dźwignia przekładni nawrotnej Power Control posiada wiele zalet: praktyczną zmianę kierunku jazdy przód/tył, zmianę półbiegów i zakresów, wysprzęglanie, pozostawiając przy tym prawą rękę całkowicie wolną, dzięki czemu można nią obsługiwać ładowacz czołowy lub inne maszyny zaczepione z tyłu ciągnika.

 

 


Obsługa prawą ręką

 

Wystarczy przesunąć do przodu dźwignie w kształcie litery T, by zwiększyć przełożenie Dynashift lub zakres albo przesunąć ją do tyłu, by zredukować przełożenie Dynashift lub zakres.

Podczas zmiany zakresu, funkcja Speedmatching automatycznie dobiera najbardziej dopasowane do prędkości jazdy ciągnika przełożenie przekładni Dyna-6 (półbieg).


Biegi super-pełzające

 

Mogą Państwo wykorzystać wyjątkową kontrolę nad pracami wymagającymi bardzo niskich prędkości jazdy. Dzięki dodatkowym 24 biegom (super-pełzającym) mogą Państwo osiągnąć prędkość jazdy wynoszącą zaledwie 90 m/h.

 

zakres prędkości roboczych

 

 

zakres prędkości roboczych przekładni DYNA w ciągnikach Massey Ferguson

 

Dyna-6 oferuje 9 przełożeń w ZAKRESIE PRĘDKOŚCI ROBOCZYCH, ponadto doskonałe pokrycie przełożeń gwarantujące dużą elastyczność w wykonywaniu wszelkich prac.

Operator ma do dyspozycji  6 przełożeń Dynashift (półbiegi) w każdym zakresie, dzięki czemu może zawsze w łatwy i wygodny sposób dostosować odpowiednią prędkość do wykonywanej pracy czy warunków. Prędkość maksymalna 40 km/h jest osiągana przy obniżonych obrotach silnika dzięki funkcji ECO, co jest przydatne podczas prac transportowych, redukując zużycie paliwa oraz poziom hałasu, co przekłada się na niższe koszty eksploatacji oraz większy komfort. 

 

zalety przekładni dyna-6

 

  • tryb eco w standardzie
  • funkcja "sprzęgła w hamulcu"
  • znakomite osiągi na podwórzu, polu i drodze
  • 9 przełożeń w zakresie prędkości roboczych
  • opcjonalny system autodrive - automatyczna zmiana   wszystkich biegów i zakresów bez użycia sprzęgła
  • speedmatching - dobiera optymalny półbieg podczas zmiany zakresu
  • comfort control - zmiana ustawień agresywności przekładni
  • prosta obsługa za pomocą dźwigni power control, dźwigni "T" lub Joysticka do obsługi ładowacza
  • 24 przełożenia do jazdy w przód i w tył zmienianych bez użycia sprzęgła

 

Massey Ferguson 5700 SL

100 - 130 KM

Massey Ferguson 5700 sersja SL na tle firmy Korbanek

Nowe ciągniki Massey Ferguson serii 5700 SL to kontynuacja udanej i niezawodnej serii  5600. Nowa deska rozdzielcza, nowy, 4 cylindrowy silnik spełniający najnowszą normę emisji spalin Tier 4 Final, czy też ulepszona hydraulika to tylko kilka z nielicznych cech nowej serii 5700 SL. Ciągniki uniwersalne i umożliwiające wykonanie nawet najcięższych prac w każdym gospodarstwie. Te wielozadaniowe i nowoczesne ciągniki spełniają wszystkie stawiane im wymagania. Nowe modele oferują więcej dostępnej mocy, od 100 KM do 130 KM. To co wyróżnia nowe ciągniki MF 5700 SL to nowoczesny design oraz najlepsze "geny" ciągników Massey Ferguson.

Warianty  Ciągnika

Moc oraz przekładnia

 

  Model           Moc maksymalna Moment obrotowy [Nm] Liczba cylindrów Możliwe przekładnie napędowe Udźwig tylnego podnośnika [kg]
5710 SL 100 KM 420 4 Dyna-4/Dyna-6 5 200
5711 SL 110 KM 468 4 Dyna-4/Dyna-6 5 200
5712 SL 120 KM 502 4 Dyna-4/Dyna-6 5 200
5713 SL 130 KM 545 4 Dyna-4/Dyna-6 5 200

Silnik agco power

Technologicznie udoskonalony silnik AGCO Power

 

Niezawodny Massey Ferguson stojący na placu Korbanek

Nowoczesne silniki 4-cylindrowe

Czterocylindrowy silnik o pojemności 4.4 litra wyprodukowany przez AGCO POWER jest dostępny z mocą od 100 do 130 KM. Model ten posiada zaawansowany moduł elektroniczny współpracujący z układem Common Rail co w połączeniu z czteroma zaworami na każdy z cylindrów pozwala efektywnie zarządzać procesem spalania, by optymalnie wykorzystać każdy gram paliwa.

Doświadczenia zdobyte dzięki naszemu systemowi telemetrycznemu AGCOMMAND pokazują, że większość ciągników pracuje od 12% nawet do 30% czasu na biegu jałowym. Dlatego nowy automatyczny system obniża obroty silnika na biegu jałowym z 850 obr/min  do 750 obr/min w momencie gdy dźwignia Power Control znajduje się w położeniu neutralnym oraz hamulec postojowy jest zaciągnięty. Rozwiązanie to pomaga zaoszczędzić paliwo.

 

 

Pionierskie silniki czterocylindrowe

Silnik AGCO Power 4.4 litra spełniający normę emisji spalin Tier 4 Final

 

  • AGCO POWER czterocylindrowy, 4.4 litrowy silnik generuje maksymalną moc od 100 KM do 130 KM
  • Bezobsługowy, Trzeciej generacji wysoko efektywny układ selektywnej redukcji katalitycznej SCR
  • Zoptymalizowany, pod wysokim ciśnieniem wtrysk paliwa Common Rail ogranicza emisję cząstek stałych (PM) co oznacza, że nie ma potrzeby, aby stosować filtr cząstek stałych, aby spełnić końcowe wymagania legislacyjne T4F
  • Automatyczny system redukowania obrotów silnika podczas pracy ciągnika na biegu jałowym
Kierownica i panel sterowania w mf 5700 sl

Stała moc i  wysoka elastyczność

Przekłada się na mocny moment obrotowy

 

Wysoki moment obrotowy

 

Krzywa momentu obrotowego utrzymuje się w zakresie obrotów silnika od 1200 do 1500 obr/min ze szybkim wzrostem, gdy obroty silnika spadną z 2100 do 1500 obr/min dla utrzymania większej elastyczności momentu obrotowego i stałej prędkości obrotowej WOM.

 

Stała dostępna moc

 

                                             Stała moc dostępna juz od 1570 obr/min.

 

 

pRZEKŁADNIA DYNA-4 

Seria 5700 SL od 100 do 130 KM jest wyposażona w komfortową i niezawodną przekładnię Dyna-4

 

Przekładnia Dyna-4 w MF 5700 SL pozwala na jazdę 4x4

Wydajność, kontrola, komfort

Przekładnia napędowa Dyna-4 jest łatwo obsługiwana i kontrolowana dzięki unikalnemu rozwiązaniu Massey Ferguson: za pomocą dźwigni Power Control, umieszczonej po lewej stronie kierownicy i dzięki dźwigni zmieniającej przełożenia, umieszczonej na prawej konsoli. Wszystkie funkcje przekładni napędowej mogą być łatwo kontrolowane bez konieczności wciskania pedału sprzęgła. Wszystkie informacje o wybranym zakresie przełożeń i o przełożeniu Dynashift  są odczytywane z deski rozdzielczej. W celu zapewnienia sprawnego działania przekładni w standardzie wyposażenia znajduje się także funkcja Speedmatching. Podczas zmiany zakresu, funkcja Speedmatching automatycznie dobiera najbardziej dopasowane do prędkości jazdy ciągnika przełożenie Dynashift (półbieg) przekładni napędowej Dyna-4.

 

Wydajność  W zasięgu ręki

Tylko z przekładnią od MF

 

 

Imponujące osiągi i przemyślana konstrukcja przekładni Dyna-4 zapewniają niezrównaną wydajność, łatwe i wygodne sterowanie oraz 16 przełożeń do jazdy do przodu oraz 16 przełożeń do tyłu , zmienianych bez użycia pedału sprzęgła.

 

Wszystkie modele ciągników MF serii 5600 mogą być wyposażone w przekładnię Dyna-4 - każda z nich została dopasowana aby przenieść moc określonego modelu w optymalny sposób. Przekładnia ta posiada wiele zaawansowanych automatycznych funkcji, które są proste w obsłudze i ułatwiają codzienną pracę operatora zwiększając jego wydajność.

 

Sterowanie przekładnią Dyna-4 jest proste i komfortowe dzięki dźwigni Power Control oraz dźwigni w kształcie litery T umieszczonej z prawej strony fotela operatora. Ponadto kierunek jazdy oraz półbiegi/zakresy można zmieniać za pomocą opcjonalnego Joysticka do obsługi ładowacza.

 

 

Wygoda i komfort w ciągniku 5700 SL z przekładnią dyna 4

 

Możesz więcej dzięki dyna-4

Rewolucyjne rozwiązania


Obsługa lewą ręką

 

Obsługiwana lewą ręką dźwignia przekładni nawrotnej Power Control posiada wiele zalet: praktyczną zmianę kierunku jazdy przód/tył, zmianę półbiegów i zakresów, wysprzęglanie, pozostawiając przy tym prawą rękę całkowicie wolną, dzięki czemu można nią obsługiwać ładowacz czołowy lub inne maszyny zaczepione z tyłu ciągnika.

 

 


Obsługa prawą ręką

 

Wystarczy przesunąć do przodu dźwignię w kształcie litery T, by zwiększyć przełożenie Dynashift lub zakres albo przesunąć ją do tyłu, by zredukować przełożenie Dynashift lub zakres.

Podczas zmiany zakresu, funkcja Speedmatching automatycznie dobiera najbardziej dostosowane do prędkości jazdy ciągnika przełożenie przekładni Dyna-4 (półbieg).


Biegi super-pełzające

 

Mogą Państwo wykorzystać wyjątkową kontrolę nad pracami wymagającymi bardzo niskich prędkości jazdy. Dzięki dodatkowym 6 biegom (super-pełzającym) mogą Państwo osiągnąć prędkość jazdy wynoszącą zaledwie 160 m/h.

zakres prędkości roboczych

Przełożenia w Dyna-4

 

 

Prędkości robocze i rewers elektrohydrauliczny w mf 5700

Dyna-4 oferuje 4 przełożenia Dynashift (półbiegi) w każdym zakresie, które doskonale pokrywają się w zakresach prędkości roboczych, dzięki czemu operator może zawsze w łatwy i wygodny sposób dostosować odpowiednią prędkość do wykonywanej pracy czy warunków. Prędkość maksymalna 40 km/h zmniejsza czas trwania przejazdów transportowych.

 

Przekładnia DYNA-6 

Dyna-6 łączy bezwysiłkową obsługę wraz z całkowitą efektywnością

 

Złóż zapytanie o cenę ciągnika i zapoznaj się z ofertą spółki Korbanek

Ekonomia, moc, wygoda

Przekładnia została specjalnie stworzona do modeli o mocy od 100 KM do 130 KM. Dyna-6 jest idealnie dopasowana do większego rozstawu osi oraz znakomitej widoczności w tych 4-cylindrowych ciągnikach. Zapewnia ona niecodzienną wygodę sterowania podczas pracy np.: z ładowaczem czołowym oraz najlepsze osiągi i właściwości w trakcie prac polowych.  

Mogą Państwo wykorzystać wyróżniającą elastyczność zmiany przełożeń Powershift w szerokim zakresie prędkości, aby uzyskać optymalną wydajność podczas pracy polowych. A wszystko to z możliwością zmiany przełożeń Dynashift pod obciążeniem, bez użycia sprzęgła.

Dyna-6 jest standardowo wyposażona w tryb Eco, który optymalizuje prędkość obrotową silnika do maksymalnych prędkości jazdy i sprawia, że prowadzenie ciągnika jest cichsze a zużycie paliwa mniejsze.

Największe możliwości i wysokie osiągi

Sprawna jak nigdy Dyna-6

 

Wszystkie przełożenia zmieniane są bez użycia pedału sprzęgła i pod obciążeniem a system AutoDrive umożliwia automatyczną zmianę wszystkich 24 biegów. 

 

Imponujące osiągi i przemyślana konstrukcja przekładni Dyna-6 zapewniają niezrównaną wydajność, łatwe i wygodne sterowanie oraz 24 przełożenia do jazdy do przodu oraz 24 przełożenia do tyłu, zmienianych bez użycia sprzęgła.

 

Sterowanie przekładnią Dyna-6 jest proste i komfortowe dzięki dźwigni Power Control oraz dźwigni w kształcie litery T umieszczonej z prawej strony fotela operatora. Ponadto kierunek jazdy można zmieniać za pomocą opcjonalnego Joysticka do obsługi ładowacza.

 

 

Najlepsze możliwości i osiągi z dyna 6 w mf 5700

 

Możesz więcej dzięki dyna-6

Udogodnienia przy korzystaniu z przekładni Dyna-6

 


Obsługa lewą ręką

 

Obsługiwana lewą ręką dźwignia przekładni nawrotnej Power Control posiada wiele zalet: praktyczną zmianę kierunku jazdy przód/tył, zmianę półbiegów i zakresów, wysprzęglanie, pozostawiając przy tym prawą rękę całkowicie wolną, dzięki czemu można nią obsługiwać ładowacz czołowy lub inne maszyny zaczepione z tyłu ciągnika.

 

 


Obsługa prawą ręką

 

Wystarczy przesunąć do przodu dźwignie w kształcie litery T, by zwiększyć przełożenie Dynashift lub zakres albo przesunąć ją do tyłu, by zredukować przełożenie Dynashift lub zakres.

Podczas zmiany zakresu, funkcja Speedmatching automatycznie dobiera najbardziej dopasowane do prędkości jazdy ciągnika przełożenie przekładni Dyna-6 (półbieg).


Biegi super-pełzające

 

Mogą Państwo wykorzystać wyjątkową kontrolę nad pracami wymagającymi bardzo niskich prędkości jazdy. Dzięki dodatkowym 24 biegom (super-pełzającym) mogą Państwo osiągnąć prędkość jazdy wynoszącą zaledwie 90 m/h.

zakres prędkości roboczych

Przełożenia jakie wykorzystać podczas pracy

 

zakres prędkości roboczych przekładni DYNA w ciągnikach Massey Ferguson

 

Dyna-6 oferuje 9 przełożeń w ZAKRESIE PRĘDKOŚCI ROBOCZYCH, ponadto doskonałe pokrycie przełożeń gwarantujące dużą elastyczność w wykonywaniu wszelkich prac.

Operator ma do dyspozycji  6 przełożeń Dynashift (półbiegi) w każdym zakresie, dzięki czemu może zawsze w łatwy i wygodny sposób dostosować odpowiednią prędkość do wykonywanej pracy czy warunków. Prędkość maksymalna 40 km/h jest osiągana przy obniżonych obrotach silnika dzięki funkcji ECO, co jest przydatne podczas prac transportowych, redukując zużycie paliwa oraz poziom hałasu, co przekłada się na niższe koszty eksploatacji oraz większy komfort. 

 

Wyposażenie  serii 5700 sl

Wersje Essential oraz Efficient

Dwie wersje wyposażenia essential i efficient w mf 5700 sl

wersja essential

MF 5700 SL - ESSENTIAL

 

Zalety wersji essential w mf 5700

Essential to wersja bazowa ciągników MF serii 5700 SL, co nie oznacza, że ciągnik ten jest w wyposażeniu podstawowym. Posiada wszystkie najważniejsze elementy jakich można się spodziewać w ciągniku Massey Ferguson. Sterowanie nim jest łatwe i intuicyjne. Łatwość obsługi i uniwersalność sprawiają, że żadna praca nie stanowi przeszkody.

Nowa deska rozdzielcza SIS - Steup and Information Screen

Pochodząca z 400-stu konnego ciągnika MF 8700, zapewnia szybki i przejrzysty dostęp do wszelkich danych i parametrów ciągnika.  
Dane operacyjne, prezentowane na kolorowym ekranie  o wymiarach 52mm x 70mm. Nie tylko ekran jest większy niż poprzednio, ma też lepszą rozdzielczość, która
sprawia, że informacje na temat wydajności ciągnika, obszar pracy, pokonany
dystans, zużycie paliwa oraz poziom czynnika AdBlue lub temperaturę silnika i skrzyni biegów jest bardzo łatwa w odczytaniu.

 

 

Pakiet wyposażenia Essential dostępny jest we wszystkich ciągnikach MF serii 5700 SL. Intuicyjnie rozmieszenie przyrządów zapewnia najwyższą wydajność w każdym czasie i we wszystkich pracach. Podstawowa konsola obsługiwana w kabinie posiada wszystkie najczęściej używane przyciski i przełączniki. Każdy przyrząd jest określony i ergonomicznie umieszczony, zapewniając w ten sposób szybki oraz łatwy dostęp do najważniejszych funkcji ciągnika. Na prawym słupku zgrupowano natomiast stacyjkę, włączniki świateł oraz inne rzadziej używane przyciski.

Ciągniki w wersji Essential wyposażone są w unikalny mechaniczny joystick do obsługi ładowacza. Joystick ten umożliwia nie tylko obsługę ładowacza ale również zmianę kierunku jazdy ciągnika oraz zmianę przełożeń.  

 

 

 

  Przyciski pod kierownicą w mf 5700 sl

Wersja  Essential

Poszczególne komponenty i udogodnienia

W skład pakietu Essential wchodzi W skład wyposażenia opcjonalnego pakietu Essenital wchodzi
Dźwignia w kształcie litery T na prawej konsoli Zintegrowany przedni podnośnik oraz napęd WOM
Dyna-4 16x16 Semi-Powershif Mechaniczna amortyzacja kabiny
 Dyna-6 24x24 Eco z systemem Autodrive Klimatyzacja manualna
Mechaniczne zawory hydrauliczne Mocowanie do ładowacza czołowego z joystickiem wielofunkcyjnym
System automatycznego wysprzęglania w momencie naciśnięcia na pedał hamulca Przygotowanie do zamontowania systemu AGCOMMAND
Klimatyzacja Panoramiczna kabina

wersja efficient

MF 5700 SL - EFFICIENT

Wersja wyposażenia Efficient stanowi najwyższą wersję wyposażenia dostępną w ciągnikach MF serii 5700 SL. Gwarantuje ona ergonomię i łatwość obsługi na najwyższym światowym poziomie co pozwala uzyskać niespotykaną wydajność i efektywność nawet podczas najbardziej trudnych i wymagających prac. 

Dzięki kluczowym elementom zapewnia zwiększoną produktywność. Ta wersja wyposażenia pozwala operatorowi pracować szybciej, bardziej komfortowo i z większą dokładnością. Pakiet Efficient dostępny jest we wszystkich modelach serii 5700 SL. Dostępny jest w parze z przekładnią Dyna-4 lub Dyna-6 ECO i wyposażony jest w system Auto Drive. 

System Auto Drive pozwala zmieniać automatycznie wszystkie biegi i zakresy oraz umożliwia zintegrowanie obrotów silnika i określonego biegu podczas pracy z podnośnikiem czy wałkiem WOM. Dodatkowo dzięki temu systemowi, który jest na wyposażeniu standardowym w wersji Efficient (wersja Essential w opcji) możemy również zablokować ciągnik w określonym paśmie obrotów silnika. 

Ciągnik MF serii 5700 SL wraz z systemem Auto Drive to niezastąpiony kompan podczas długich prac w polu przejmując za operatora obsługę ciągnika. Operator musi się tylko skupić na maszynie towarzyszącej. 

Massey Ferguson - ciągniki jutra dostępne już dziś.

 

Ciągnik Massey Ferguson 5700SL w trakcie pracy na polu

Wersja  Efficient

Zestawienie udogodnień oraz komponentów

W skład pakietu EFFICIENT wchodzi W skład wyposażenia opcjonalnego pakietu EFFICIENT wchodzi
Przekładnia napędowa Dyna-4 lub Dyna-6 z systemem AutoDrive Mechaniczna amortyzacja kabiny
Klimatyzacja manualna Zintegrowany przedni podnośnik oraz napęd
Fotel kierowcy z amortyzacją pneumatyczną Mocowanie do ładowacza czołowego z joystickiem wielofunkcyjnym
Elektrozawory oraz zawory obsługiwane mechanicznie Konsola Datatronic 4 z gniazdem wideo i ISOBUS
Radio CD/MP3 Przygotowanie do zamontowania systemu AGCOMMAND 

dane Techniczne

Specyfikacja ciągników

 

SILNIK

MF 5710 SL 

MF 5711 SL MF 5712 SL MF 5713 SL
Moc maksymalna (wg ISO 14396) KM przy 2000 obr/min silnika 100 110 120 130
Moc znamionowa KM przy 2200 obr./min silnika 95 105 115 125
Maksymalny moment obrotowy (Nm) przy 1600 obr/min silnika 420 468 502 545
Silnik  AGCO POWER z układem wtryskowym Common Rail
PRZEKŁADNIA NAPĘDOWA                         
Typ Dyna-4 - 16 x 16 lub Dyna-6 - 24 przełożenia do jazdy do przodu 24 przełożenia do jazdy do tyłu. Dźwignia Power Control obsługiwana lewą ręką
Liczba przełożeń 4/6 4/6 4/6 4/6
Zautomatyzowane zakresy 4 4 4 4
Minimalna prędkość jazdy (km/h) przy 1400 obr/min silnika* 1,3/1,1 1,3/1,1 1,3/1,1 1,3/1,1
Opcjonalnie biegi super pełzające  32x32/48x48
Minimalna prędkość jazdy (km/h) przy 1400 obr/min silnika z biegami super pełzającymi 0,1/0,09 0,1/0,09 0,1/0,09 0,1/0,09
TYLNY WOM  
 Obsługa / Kontrola Niezależna / Kontrola elektro-hydrauliczna
 Standardowe prędkości obrotowe napędu WOM  540 / 540 Eco / 1000
Obroty silnika, na których jest uzyskiwana prędkość obrotowa WOM 540 i 1000  2000
Obroty silnika, na których jest uzyskiwana prędkość obrotowa WOM 540 Eco  1560
 Końcówka wałka przekaźnika mocy  6 i 21 wpustów
UKŁAD HYDRAULICZNY  
Maksymalny wydatek oleju - Pompa 1 32 l/min dla układu kierowniczego, hamulcowego mechanizmu różnicowego, napędu WOM i napędu na 4 koła
Standardowy maksymalny wydatek oleju - Pompa 2  58 l/min dla zaworów hydraulicznych i tylnego podnośnika
Opcjonalny wydatek oleju - Pompa 3 58 l/min dla tylnego podnośnika + 42 l/min dla zaworów hydraulicznych

 Wydatek obu pomp można połączyć i uzyskać w sumie wydatek 100 l/min dla zaworów hydraulicznych

(np.: do obsługi ładowacza czołowego)

Kontrola łączonego wydatku   W pełni automatyczna
Opcjonalny maksymalny wydatek Hydraulika zmienno-wydatkowa
Maksymalne ciśnienie (bar) 200
Standardowa liczba zaworów hydraulicznych 3
 Opcjonalna liczba zaworów hydraulicznych 4
TYLNY PODNOŚNIK  
Kontrola Elektroniczna (wysokość/głębokość, kontrola siły uciągu, kontrola mieszana "Intermix", maksymalnej wysokości, szybkości opuszczania, amortyzacja wstrząsów)
 Maksymalny udźwig podnośnika (kg) 5 200
 Ramiona dolne  Końcówki hakowe (Kat. III)
PRZEDNI PODNOŚNIK  
Maksymalny udźwig podnośnika (kg)  2 500
PRZEDNI WOM  
Typ Niezależny / Elektro-hydrauliczny / 6 wpustów
Prędkość obrotowa W.O.M. (obr/min) 1 000
HAMULCE  
Typ Elektro-hydrauliczne / Chłodzone olejem
MECHANIZM RÓŻNICOWY  
Typ  Blokada "Hydralock" tylnej i przedniej osi
OGUMIENIE  
Przód 380/85 R24 380/85 R24 380/85 R24 380/70 R24
Tył 460/85 R34 460/85 R34 460/85 R34  480/70 R34
WAGI I WYMIARY    
Waga, ze standardowym wyposażeniem oferowanym w Polsce, bez paliwa , z obciążnikami przednimi (kg) 5500 5500 5500 5500
 Długość całkowita od wspornika przednich obciążników do końca ramion tylnego podnośnika ustawionych w poziomie (mm) 4771 4771 4771 4771
Kabina standardowa ze standardowym dachem (mm) 2779 2779 2822 2800
 Kabina obniżona z dachem "Slimline" (mm) 2617 2617 2660 2660
Kabina obniżona z dachem "Visio" (mm) 2719 2719  2719  2719 
 Rozstaw osi (mm) 2550 2550 2550  2550 
Średnica zawracania (m) 8,5 8,5  8,5 8,5 
 Pojemność zbiornika paliwa (litry) 180 180 180 180
0
 

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna