Silnik agco power - 3 cyl.

Słynny z niezawodności, wytrzymałości oraz niskiego zużycia paliwa, trzycylindrowy silnik AGCO Power o pojemności 3,3 litra stanowi serce ciągników Massey Ferguson serii 4700,  dostarczając od 85 do 95 KM. 

 

 

Massey Ferguson 4700 pokaz pracy w polu z góry

 

 

 

OSZCZĘDNY W PALIWIE, ZRODZONY Z SZEŚCIU CYLINDRÓW


Skonstruowane przede wszystkim dla branży rolniczej, rewolucyjne silniki o pojemności 3,3 litra zapewniają niezwykłą moc uzyskaną z trzech cylindrów. Silniki te powstały w wyniku konstrukcyjnego "przecięcia na pół" jednostek 6 cylindrowych o pojemności skokowej 6,6 litra znanych z serii 7600 wykorzystując tę samą średnicę tłoka i jego skok. Oprócz generowania większej mocy z cylindra, ich konstrukcja cechuje się znakomitym poziomem mocy i momentu obrotowego, osiąganym juz przy niskich obrotach silnika, co wpływa na znacznie niższe koszty eksploatacji.

Niezwykle innowacyjna konstrukcja elektronicznego systemu sterowania układem wtryskowym Common Rail oraz unikalnego przepływu powietrza poprzez cztery zawory na cylinder, zapewnia znakomite osiągi, niskie zużycie paliwa oraz spełnienie norm emicji spalin bez stosowania rozbudowanych układów.  

3-cylindrowe silniki z układem Common Rail specjalnie przygotowane dla ciągników MF serii 5600 posiadają wyjątkowo zwartą konstrukcję, dzięki czemu konstruktorzy mogli zastosować ściętą maskę. Zapewnia ona niezrównaną widoczność do przodu maszyny oraz niezwykle łatwy dostęp serwisowy np. w celu oczyszczenia chłodnic.

  • Kluczowe cechy silnika

    silnik kluczowe cechy
    • More
      Close

      Technologia SCR*
      Bezobsługowy system III generacji redukuje koszty i czas związany z jego obsługą. Pełna moc ciągnika jest dostępna cały czas niezależnie od warunków pracy.

    • More
      Close

      Zbiornik Adblue®*
      Zbiornik na płyn Adblue® może być
      z łatwością napełniany nawet w tym
      samym czasie kiedy tankujemy ON.

    • More
      Close

      System wtrysku paliwa Common Rail
      Najnowocześniejszy system Common
      Rail oferuje zoptymalizowane ciśnienie
      wtrysku nawet podczas niskich
      prędkości obrotowych silnika.

  • Dlaczego wybrać ciągnik Massey Ferguson ?

     

    • niskie zużycie paliwa
    • znakomita widoczność
    • uniwersalne gabaryty
    • duża masa i rozstaw osi
    • niskie koszty eksploatacji
    • DynamicznA jednostkA napędowA
    • prosta i mechaniczna konstrukcja
    Oceń: 
    Brak ocen, bądź pierwszy.
Ocen produkt

Massey Ferguson 4700

75 - 95 KM


WERSJA PDF

PRODUKT ARCHIWALNY

Nowa ikona marki i nowy koń pociągowy świata. Nowoczesne, mocne i wytrzymałe ciągniki Massey Ferguson 4700 Global Series oferują wysokie osiągi oraz zapewniają wyjątkową wydajność podczas codziennych prac rolniczych. Ciągniki serii 4700 dostępne są w wersji platformowej i w wersji z kabiną, w 3 wariantach mocy, 75 KM, 85 KM i 95 KM. To co wyróżnia nowe ciągniki MF 4700 to nowoczesny design oraz najlepsze "geny" ciągników Massey Ferguson.

Massey Ferguson 4708 z obciążnikiem na tle korbanek
 

wersje  silnikowe

Generalna klasyfikacja

 

Model Moc maksymalna Liczba cylindrów Przekładnia napędowa Udźwig tylnego podnośnika [kg]
4707 75 KM 3 12 x 12 3 000
4708 85 KM 3 12 x 12 3 000
4809 95 KM 3 12 x 12 3 000

 

Dane  techniczne

Garść informacji

 

    Wersja platformowa Wersja kabinowa
    MF 4707 MF 4708 MF 4709 MF 4707 MF 4708 MF 4709
Silnik              
Moc maks. KM [kW] przy 2000 obr./min. ISO KM (kW) 75 (55,90) 85 (62,5) 95 (70,8) 75 (55,9) 85 (62,5) 95 (70,8)
Maks. mom. obr. przy 1600 obr./min. Nm Nm 312 357 355 312 347 355
Typ/Pojemność/Liczba cylindrów   AGCO POWER 3.3 Litra, 3 cylindry
Technologia                                                                                                                                         Wtrysk elektroniczny, Common rail, 4 zawory na cylinder, DOC    Wtrysk elektroniczny, Common rail, 4 zawory na cylinder, DOC + SCR
Przekładnia              
Typ/Liczba przełożeń   W pełni zsynchronizowane - 12 x 12
Biegi/Zakresy   6/2
Dźwignia rewersu   Mechaniczna zsynchronizowana
Opcjonalna dźwignia rewersu    Power Shuttle (Dźwignia Power Control z funkcją Comfort Control)
Prędkość min. przy 1400 obr./min. km/h 1,91
Opcjonalne biegi pełzające   24 x 24
Prędkość minimalna przy 1400 obr./min. z przekładnią pełzającą km/h 0,14
WOM              
Obsługa i załączanie   Niezależny / Załączany elektro-hydraulicznie
Prędkość WOM przy obrotach silnika 540 & 1000 2000
Prędkość WOM przy obrotach silnika 540 ECO 1550
Wałek WOM    
Standard   6 wpustów
Opcja   6 & 21 wpustów
Hydraulika              
Wydatek pompy hydraulicznej litry/min 65 l./min. zasila wyjścia hydrauliczne i podnośnik
Maks. ciśnienie Bar 200
Tylny podnośnik    
Maksymalny udźwig kg 3000
Końcówki ramion   kat. 2
Hamulce    
Typ   Elektro-hydrauliczne / Chłodzone olejowo
Tylne ogumienie    
Standard   420/85 R30 420/85 R34
Opcja   460/85 R30 - 480/70 R34 - 540/65 R34
Pojemności    
Pojemność zbiornika paliwa litry 105 105 105 120 120 120
Pojemność zbiornika AdBlue litry - - - - 15 15
Przybliżona masa własna    
2WD** kg 3100 3100 3100 - - -
4WD** kg 3300 3300 3300 4070 4100 4100

                                                                 - Nie dotyczy/niedostępny   *Testy producenta   **Standardowa konfiguracja z pełnymi zbiornikami paliwa, operatorem o masie 75 kg i najmniejszym rozmiarem ogumienia.

Silnik agco power - 3 cyl.

3,3 l w 75-95 konnym silniku 

 

Massey Ferguson 4708 z obciążnikiem na tle korbanek

 

 

OSZCZĘDNY W PALIWIE, MIAŁ MIEĆ SZEŚĆ CYLINDRÓW

 


Skonstruowane przede wszystkim dla branży rolniczej, rewolucyjne silniki o pojemności 3,3 litra zapewniają niezwykłą moc uzyskaną z trzech cylindrów. Silniki te powstały w wyniku konstrukcyjnego "przecięcia na pół" jednostek 6 cylindrowych o pojemności skokowej 6,6 litra znanych z serii 7600 wykorzystując tę samą średnicę tłoka i jego skok. Oprócz generowania większej mocy z cylindra, ich konstrukcja cechuje się znakomitym poziomem mocy i momentu obrotowego, osiąganym już przy niskich obrotach silnika, co wpływa na znacznie niższe koszty eksploatacji.

Niezwykle innowacyjna konstrukcja elektronicznego systemu sterowania układem wtryskowym Common Rail oraz unikalnego przepływu powietrza poprzez cztery zawory na cylinder, zapewnia znakomite osiągi, niskie zużycie paliwa oraz spełnienie norm emisji spalin bez stosowania rozbudowanych układów.  

 

 

Przyjemne miejsce pracy

Komfort dla operatora

 

 

Od początku powstania marki, Massey Ferguson słynął ze znakomitego środowiska operatora, a seria MF 4700 nie jest od tej reguły wyjątkiem. To, co jest ważne w ciągnikach o dużej mocy jak np.: MF serii 8700 (270-400 KM) jest także ważne w segmencie niższych mocy i skromniejszego wyposażenia, ponieważ wiemy, że MF 4700 może być flagowym okrętem Twojego gospodarstwa. W DNA marki Massey Ferguson wpisany jest brak kompromisów jeśli chodzi o komfort operatora. Nasza dbałość o szczegóły przekształciła prowadzenie ciągnika w wyjątkowe przeżycie rolnicze. Ciągnik, który został zaprojektowany z myślą o jak najprostszej obsłudze, nie musi mieć prostego wnętrza. Zaprojektowany od podstaw ze szczególnym naciskiem na komfort i wygodę obsługi, MF serii 4700 sprawi, że nawet najcięższa praca będzie przyjemnością. Uchwyty zamontowane na zewnątrz ciągnika (wersja platformowa) lub duże, szeroko otwierające się drzwi zapewniają łatwy dostęp do stopni przymocowanych bezpośrednio do maszyny. Dodatkowo niski tunel przekładni gwarantuje nam najbardziej przestronne miejsce pracy operatora na rynku. Po zajęciu miejsca na fotelu operatora wszystkie ręcznie obsługiwane funkcje są w możliwie najbardziej ergonomicznych miejscach, dzięki czemu są wygodne w obsłudze i niezawodne nawet przez wiele tysięcy godzin pracy ciągnika.

 

Ciągnik Massey Ferguson w rzucie z góry podczas pracy w polu

możliwe  wyposażenia

Standard i opcjonalne

                                                     Platforma                       Wersja kabinowa       
Silnik

 

 
AGCO Power 3 cylindry, Turbo, Common rail
Przekładnia    
Mechaniczna 12x12

Powershuttle o o
Comfort Control o o
Power Control o o
Przycisk wysprzęglenia na dźwigni zmiany biegów o o
Przekładnia pełzająca o o
Kabina/Platforma    
Pół-platforma -
Duża kabina (2 drzwi / łatwy dostęp) -
 
Klimatyzacja -
 
-
Dach Visio do prac z ładowaczem - o
Stała kolumna kierownicza
Regulowana kolumna kierownicza o o
Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach - o
Fotel mechaniczny
Fotel pneumatyczny - o
Siodełko dla pasażera - o
Radio / CD / MP3 / wyjście AUX - in - o
Oświetlenie robocze na dachu (przód i tył) -
Dodatkowe oświetlenie robocze na bocznych uchwytach o o
Pojedyńcze lusterko wsteczne -
2 tylne lusterka wsteczne o
2 teleskopowe lusterka wsteczne - o
Standardowa deska rozdzielcza
Zaawansowany monitor osiągów o o
Hydraulika    
Niezależna pompa na wyjścia hydrauliczne i podnośnik
Wysoki wydatek pompy 65 l/min
2 mechaniczne rozdzielacze hydrauliczne
3 mechaniczne rozdzielacze hydrauliczne o o
Podnośnik obsługiwany dźwigniami

Obsługa podnośnika elektronicznymi dźwigniami

(regulacja pozycyjna/siłowa)

- o
Obsługa podnośnika na tylnych błotnikach o o
WOM    
Niezależny WOM
Elektro-hydrauliczne sprzęgło WOM
Zewnętrzny wybór  prędkości WOM
Wybór prędkości WOM z wnętrza kabiny - o
540
540/540 E o o
540/1000 o o
Przednia oś    
4 WD
2 WD o -
Elektro - hydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego
Przednie błotniki
Skrętne przednie błotniki o o
Wyposażenie dodatkowe    
Automatyczny wyłącznik prądu
Dodatkowa nagrzewnica kabiny -

 

hydraulika i wom

Sprosta każdej pracy i maszynie

Kluczem do niezawodności ciężkich maszyn jest wybór ciągnika, który spełnia wymagania nowoczesnych narzędzi i w pełni wykorzystuje ich potencjał w szerokim zakresie zastosowań rolniczych. Nie ma limitu określającego zakres maszyn z jakimi mogą pracować ciągniki MF serii 4700.

Prosty i wydajny system hydrauliczny

Prosty, otwarty układ hydrauliczny zasilany jest przez dwie pompy hydrauliczne. Pompa o wydajności 27 litrów/minutę obsługuje układy wewnętrzne ciągnika, czyli odpowiada za obsługę układu kierowniczego, załączanie napędu 4WD, zmiany kierunku jazdy oraz załączanie wałka WOM. Posiadanie niezależnej pompy hydraulicznej obsługującej wspomaganie układu kierowniczego zapewnia łatwe i sprawne manewrowanie na uwrociach. Druga pompa o wydatku 65 litrów/minutę zasila tylny elektronicznie sterowany podnośnik o udźwigu 3 000 kg. Dodatkowo olej dostarczany przez tą pompę jest także dostępny na tylnych wyjściach hydraulicznych pozwalając na operowanie hydraulicznymi funkcjami maszyn zagregowanych z ciągnikiem.

 

    Praca w polu maszyny Massey Ferguson 4700 z pługiem                                                             
0
 

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna