Układ hydrauliczny i tylny WOM 

Zawsze byliśmy liderami pod względem układu hydraulicznego i obsługi tylnego podnośnika. Trzypunktowy układ zawieszenia Massey Ferguson, uznany przez liczne, niezależne magazyny europejskie jako innowacja w technice rolniczej mająca największy wpływ przez ostatnie lata, to wzorzec wydajności, siły i reaktywności dla operatora pracującego w polu. 

-

 

 
Praktyczne urządzenia sterujące

   Dokładność obsługi jest ułatwiona dzięki zgrupowaniu najczęściej używanych elementów obsługowych i sterujących tylnym podnośnikiem (EHR) w zasięgu ręki operatora. Układ standardowo łączy zaawansowane funkcje, zwłaszcza w zakresie czułości ustawienia, szybkiego opuszczania i automatycznej prędkości opuszczania. Tylny podnośnik można także obsługiwać za pomocą przycisków zamontowanych na błotnikach tylnych, co znacznie ułatwia szybkie zaczepianie współpracującej maszyny.

       Układ hydrauliczny zamknięty Load Sensing zalewania wydatek oleju do 110 l/min, przeznaczony dla podnośnika i dla rozdzielaczy hydraulicznych, odpowiedź jest niemalże natychmiastowa, dzięki czemu eliminuje się ryzyko straty mocy lub paliwa. Podłączenie maszyn z układem hydraulicznym odbywa się w bardzo prosty sposób, dzięki gniazdom hydraulicznym z dekompresją, co umożliwia podłączenie i odłączenie maszyn, nawet pod ciśnieniem.
 
Gniazdo Power Beyond jest dostępne z przodu i z tyłu ciągnika, jest ono wbudowane w blok zaworów układu zamkniętego Load Sensing. Bezpośredni przepływ oleju z pompy hydraulicznej i wolny powrót umożliwiają zasilanie maszyn wymagających dużego wydatku oleju. 

 

 

Mocarny podnośnik i tylny most 

   

    Tylny most oraz 3-punktowy układ zawieszenia są bardzo dobrze wyposażone. W skład wyposażenia standrowego wychodzą dwa zewnętrzne siłowniki podnośnika, zaczep górny automatyczny, zaczep dolny oraz zaczep dolny do przeczep jednoosiowych „Piton Fix” lub opcjonalnie zaczep dolny hydrauliczny „Hitch” zapewniający duże pole widzenia, ramiona podnośnika z końcówkami hakowymi, zewnętrzne przyciski obsługowe umieszczone na obu tylnych  błotnikach, dwa stabilizatory teleskopowe o zmiennym kącie ustawienia i trzy zawory hydrauliczne. Maksymalny udźwig tylnego podnośnika może osiągnąć 8 600 kg w zależności od modelu ciągnika.

  Układ aktywnej amortyzacji w transporcie (ATC) sprawdza się natomiast podczas przeprowadzanych na uwrociach manewrów lub w czasie transportu gdy maszyny zawieszane są narażone na przenoszenie wstrząsów, uderzeń i wibracji.
Układ aktywnej amortyzacji w transporcie umożliwia zminimalizowanie kołysania poprzez dopasowanie działania układu w zależności od masy współpracujących maszyn.

 

-

 

tylnY wom 

Prosta budowa umożliwia uzyskanie maksymalnego przeniesienia mocy a elektrohydrauliczny wybór prędkości WOM sprawia, że każda praca będzie przyjemnością  

-

Atomatyczna kontrola napędu W.O.M

 

  Obsługa wałków WOM odbywa się za pomocą trójpozycyjnego włącznika znajdującego się na prawej konsoli. Włącznik ten pozwala wybrać nam jedną z trzech pozycji: załącz; wyłącz oraz hamuj. Dodatkowo wszystkie ciągniki serii 6600 wyposażone są w funkcję WOM Auto załączając i rozłączając WOM podczas podnoszenia i opuszczania podnośnika.

 

-

Elektrohydrauliczny wybór prędkości WOM

 

   Każdy ciągnik serii 6600 wyposażony jest w 4 prędkości wałka WOM, mianowicie 540/540Eco/ 1000/1000E załączane elektrohydraulicznie. Również wybór prędkości wałka odbywa się za pomocą wygodnych przycisków membranowych umieszczonych na prawym słupku. 

-

Przyciski do obsługi WOM i TUZ

 

   Przyciski obsługowe tylnego podnośnika i przyciski do uruchamiania/zatrzymywania napędu W.O.M są umieszczone na błotnikach i umożliwią użycie napędu W.O.M. z zewnątrz kabiny.
 To pewne  i efektywne rozwiązanie, aby sprawować nadzór nad takim pracami jak np. napełnianie wozu asenizacyjnego, gdy operator znajduje się poza kabiną ciągnika

kluczowe cechy układu hydrauliczego i tuz

 

  • dwie wysokowydajne pompy hydrauliczne w standardzie
  • duży udźwig tylnego podnośnika
  • obroty wom 540/540E/1000/1000E w standardzie
  • obroty 540E już przy 1530 obr./min.
  • elektrohydrauliczne załączenie oraz wybór prędkości obrotowej WOM
  • "miękki start" WOM oraz automatyka załączania wom 
  • Blokada mechanizmu różnicowego i uruchomienie napędu na 4 koła sprzężone z podnośnikiem
  • ehr tylnego podnośnika w standardzie 
  • funkcja amortyzacji podnośnika w transporcie
  • przedni podnośnik o udźwigu 3,2T 

O marce Massey Ferguson

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna