Silnik agco power  6 cyl - 8,4 l

400 KM czystej mocy i wytrzymałości. Zaprojektowany na lata, poradzi sobie w najtrudniejszym terenie, pracując na największych areałach, zachowując niskie koszty eksploatacji oraz niezrównaną wytrzymałość. Seria 8700 jest sumą siły i wytrzymałości oraz zaawansowanej inżynierii połączonej z troską o środowisko i niską konsumpcją paliwa.

nowe z gwarancją i używane ciągniki Massey Ferguson wyprzedaż w firmie Korbanek

Stworzony by przenosić moc na ziemię

   Zużycie paliwa jest najistotniejszą częścią kosztów utrzymania ciągnika, zminimalizowanie ich ma korzystny wpływ na budżet każdego przedsięwzięcia oraz pomaga chronić środowisko i spełnić restrykcyjne normy emisji spalin.  Operator ma istotny wpływ na ilość zużywanego przez ciągnik paliwa. Nasi inżynierowie zrobili co w naszej mocy, by mu w tym pomóc. Silnik 6 cylindrowy o pojemności 8,4 litra z technologią katalitycznej redukcji spalin trzeciej generacji (SCR) jest nie tylko jedną z najbardziej wydajnych jednostek, ale również jedną z najbardziej oszczędnych na rynku. Układ EPM (Engine Power Management) zapewnia teraz dodatkowe 30 KM przekazywane na wałek WOM, układ hydrauliczny oraz koła podczas transportu, a także pracy w polu.

system zarządzania mocą - epm

Dodatkowy zastrzyk mocy, gdy jest potrzebna.

 

       Wyobraź sobie ciągnik, który reaguje automatycznie na obciążenie jakim został poddany i sam dostosowuje swoją moc by zapewnić Tobie jej dodatkowy zastrzyk właśnie wtedy, gdy jest ona najbardziej potrzebna. Ciągniki serii 8700 zostały wyposażone w system EPM (Engine Power Management) odpowiedzialny za Power Boost, czyli chwilowy wzrost mocy silnika, która może zostać wykorzystana podczas pracy z wałkiem WOM oraz transporcie. Zawansowany układ elektronicznej kontroli silnika oraz przekładni automatycznie dostarcza więcej mocy podczas granicznego obciążenia oraz dużych prędkości.

   Układ EPM współpracuje z systemem kontroli przekładni. Jego zadaniem jest monitorowanie obciążeń oraz wewnętrznych ustawień przekładni, napędu WOM oraz układu hydraulicznego, a następnie ustosunkowanie ich do prędkości jazdy, obciążenia oraz trybu pracy napędu WOM. Te informacje są przesyłane do systemu EPM, który dostosowuje odpowiednio długość oraz wielkość dawki paliwa.

   Układ EPM dostarcza dodatkowo nawet do 30 KM. Dodatkowa moc dostępna jest podczas transportu od 15 km/h, a jej pełne uwolnienie następuje przy prędkościach powyżej 22 km/h.

   Podczas pracy z wałkiem WOM oraz pracy z hydrauliką roboczą, dodatkowa moc staje się automatycznie dostępna przy prędkości jazdy powyżej 0,1 km/h.

  profesjonalny serwis maszyn massey ferguson w firmie korbanek

 

 

Krzywe mocy

 

 

Krzywa mocy ciągników MF serii 8700

 

  • EPM dostępny teraz w całym zakresie mocy a nie tylko w okolicach mocy maksymalnej
  • Wysoki poziom stałej mocy w zakresie pomiędzy mocą maksymalną a momentem oborotowym

 

 

 

Krzywa momentu obrotowego ciągników MF serii 8700 

  • Moment obrotowy silnika wzrasta z wykorzystaniem systemu EPM w całym zakresie obrotów silnika
  • Stałe zużycie paliwa w przedziale zawartym midzy mocą maksymalną a maksymalnym momentem obrotowym

selektywna redukcja katalityczna - scr

 

  Massey Ferguson jest pionierem stosowania układu Selektywnej Redukcji Katalitycznej (SCR) w ciągnikach rolniczych. W połączeniu z katalizatorem utleniającym (DOC) system SCR przynosi nie tylko korzyści dla środowiska. Kombinacja układów SCR oraz DOC oraz roztworu AdBlue® sprawia, że silnik staje się jeszcze bardziej wydajny. 

  Zaprojektowany w celu uzyskania wysokich wydajności oraz niskich kosztów konserwacji, katalizator DOC jest komponentem przelotowym zamontowanym pod maską, zaprojektowanym by utleniać szkodliwe gazy powstające podczas procesu spalania w silnikach diesla w związki nieszkodliwe. Ponieważ cały proces odbywa się poza silnikiem, wewnątrz układu wydechowego, nie ma on negatywnego wpływu na zużycie paliwa, wydajność oraz stan silnika. Tankowanie płynu AdBlue® może się odbywać podczas tankowania paliwa i nie wymaga żadnych dodatkowych operacji. 

  SCR jest najprostszym systemem używającym oddzielnego zbiornika AdBlue® połączonego z głównym zbiornikiem paliwa. Zużycie płynu waha się pomiędzy 3 a 5 % w stosunku do oleju napędowego, a zbiornik AdBlue® wymaga uzupełnienia, przy co drugim tankowaniu paliwa do pełna. 
Wracając do roku 2008, Massey Ferguson był pionierem technologii SCR, która teraz jest standardem w branży rolniczej. Nic się nie zmieniło, nadal jesteśmy jej liderem!

  Jedyny wpływ jaki ma układ SCR na Twoją działalność jest pozytywny – na Twoje rachunki za paliwo.
 

 

 

ładowarka teleskotowa Massey Ferguson wyprzedaż okazja w firmie Korbanek

 

 

Zalety silników 6 cyl - 8,4L

 

  • bardzo SZEROKI ZAKRES MOCY I MOMENTU OBROTOWEGO
  • Silnik AGCO POWER 6 cylindrowy, o pojemności 8,4 litra generujący moc od 290 do 400 KM z układem EPM.
  • najoszczędniejsza jedsnotka napędowa na rynku 
  • niskie natężenie hałasu
  • optymalna pojemność skokowa 8,4l
  • BEZOBSŁUGOWY UKŁAD SCR III GENERACJI
  • ELEKTRONICZNY STEROWANY SYSTEM COMMON RAIL
  • EPM (Boost) we wszystkich modelach (do 30 KM ekstra)
  • Układ dwóch turbosprężarek dla zapewniania większej mocy oraz szybszej reakcji na działanie operatora niezależnie od obrotów silnika
  • TURBODOŁADOWANIE WRAZ Z CHŁODNICĄ INTERCOOLER
  • unikalny PAKIET CHŁODNIC
  • AUTOMATYCZNA REDUKCJA OBROTÓW SILNIKA NA postoju

O marce Massey Ferguson

logo Massey Ferguson w kolorze czarnym

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna