pRZEKŁADNIA DYNA-vt 

Dynamiczne osiągi niezależnie od zadania. Przekładnia Dyna-VT zapewnia jeszcze większą wydajność oraz bezstopniową precyzję.

-

 

Dyna – VT najpłynniejsze przeniesienie napędu, najwyższa wydajność

 Tworząc bezstopniową przekładnię Dyna-VT, stworzyliśmy system przeniesienia napędu, który zaskakuje wszystkich prostotą obsługi oraz wydajnością. Użyliśmy sprawdzonego rozwiązania, nad którym prace sprawiły, że stało się ono jeszcze lepsze zapewniając płynną siłę uciągu w każdej chwili. Przekładnia Dyna-VT jest intuicyjna dla operatora, a jednocześnie najprostsza do zrozumienia i opanowania. Każdy nowy użytkownik szybko opanuje i przywyknie do sposobu prowadzenia ciągników z nowej serii 8700.

 

 

płynna precyzja, jeszcze większa moc

 

     Po wyborze trybu kontroli pracy przekładni – za pomocą pedału gazu lub dźwigni na podłokietniku, czy też dźwigni rewersu PowerControl – możesz skupić się na pracy. Prędkość jazdy do przodu i do tyłu oraz tempo przyspieszenia jest w pełni regulowane a ustawienia są przechowywane w pamięci nawet po wyłączeniu ciągnika sprawiając, że wszelkie operacje wymagające regularnej zmiany kierunku pracy stają się mniej męczące.

  Bezstopniowa precyzyjna przekładnia Dyna-VT zapewnia bezstopniową zmianę prędkości w zakresie od 0,03 do 40* km/h, niezależnie od obrotów silnika i posiada dwa zakresy prędkości. Oznacza to, że zawsze możliwe jest dobranie odpowiedniej prędkości do warunków polowych oraz maszyny z jaką współpracuje ciągnik. Dzięki temu możliwe jest ustawienie odpowiedniej prędkości obrotowej silnika, by zmaksymalizować tempo pracy oraz zminimalizować zużycie paliwa. Prędkość ciągnika nie jest uzależniona od prędkości obrotowej silnika. Prędkość jazdy może być nieustannie zwiększana lub zmniejszana pod pełnym obciążeniem by zapewnić jak największy uciąg oraz jak najwyższą jakość wykonanej pracy. 

  W zależności od specyfikacji ciągnika, przekładnia Dyna-VT może być kontrolowana za pomocą dźwigni w kształcie litery „T” lub joysticka Multipad znajdującego się na podłokietniku z prawej strony.  Zmiana prędkości jest również możliwa za pomocą dźwigni rewersu PowerControl.
 

-

 

 

Monitor niskich obrotów silnika

 

  Superwizor, który zostaje uruchomiony gdy spada prędkość obrotowa silnika jest zawsze dostępny. Monitor niskich obrotów silnika posiada zaletę polegającą na możliwości automatycznego zmniejszenia prędkości jazdy ciągnika, nawet w przypadku zwiększenia obciążenia silnika, w taki sposób, aby zachować moc, zwłaszcza w przypadku pracy wykorzystujących napęd W.O.M oraz w pracach uprawowych lub transportowych .

  W połączeniu z zapamiętanymi prędkościami roboczymi SV1 i SV2, które określają prędkość jazdy do przodu, ciągnik będzie pracować na swojej mocy maksymalnej mimo  zmian obciążenia. Natychmiastowa reakcja umożliwia przeprowadzenie precyzyjnych ustawień, co ułatwia liczne prace, ciągnik automatycznie dobiera najlepszą prędkość .

 

 -

 

 

układ dyna-tm

 

-

   Układ Dynamic Tractor Management (DTM): gdy obciążenie (czerwona linia) zmienia się w zależności od warunków, to układ Dyna-TM automatycznie dostosowuje prędkość obrotową silnika (szara linia) celem utrzymania prędkości jazdy jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i poziom hałasu.

   Układ Dynamic Tractor Management (DTM) współpracujący z przekładnią Dyna-VT umożliwia automatyczne dostosowanie obrotów silnika oraz przełożenia do obciążenia jakiemu jest poddana maszyna, niezależnie od tego czy kontrolujemy przekładnię za pomocą dźwigni czy też pedału gazu. System zawsze utrzymuje najniższe możliwe obroty silnika, przy których jest w stanie utrzymać prędkość jazdy jaką wybrał operator.  System działa w zakresie od 1000 do 2100 obr/min, a operator może w każdej chwili zmienić zarówno górny jak i dolny limit prędkości obrotowej silnika. System DTM jest uruchomiany za pomocą jednego przycisku, podobnie jak napęd WOM czy też układ hydrauliczny. Rezultatem jest bardziej płynna zmiana prędkości oraz rewelacyjnie niskie spalanie.

 

Pełna kontrola w zasięgu ręki

 

Joystick Multipad

 

Podłokietnik Command Control oraz joystick Multipad są częścią standardowego wyposażenia wersji Exclusive w serii 8700. Są to elementy pozwalające precyzyjnie kontrolować maszynę pomimo jej mocy. Wszystkie funkcje mogą być kontrolowane za pomocą ergonomicznie rozmieszczonych przycisków będących w zasięgu prawej dłoni. 

 

Tempomat oraz system Supervisor

 

Ciągniki MF serii 8700 są wyposażone w system monitoringu niskich obrotów silnika Supervisor, który automatycznie redukuje prędkość ciągnika, by zachować pełną moc silnika, utrzymując prędkość obrotową silnika na bezpiecznym poziomie, niezależnie od pracy jaką wykonujesz. W połączeniu z dwoma prędkościami tempomatu, umożliwia to optymalną pracę maszyny niezależnie od zadań jakie przed nią postawisz.

Wielofunkcyjna dźwignia Power Control

 

Unikalna dźwignia rewersu umożliwia wykonywanie trzech czynności w prosty sposób. Umożliwia ona zmianę kierunku jazdy przód/tył, wysprzęglanie oraz zmianę przełożeń, a przy tym wszystkim prawa dłoń pozostaje wolna, dzięki czemu operator może skupić się na obsłudze tylnego podnośnika lub kontroli pozostałych podzespołów ciągnika.

 

zalety przekładni dyna-vt

  • od 0,03 do 40 km/h
  • 40 km/h super eco
  • Wybór pomiędzy dwoma zakresami prędkości optymalizuje moment obrotowy dla różnych prac
  • dwa tempomaty (sVi/sv2)
  • sterowanie za pomocą pedału gazu, dźwigni lub tryb automatyczny 
  • monitor niskich obrotów silnika <supervisor> optymalizuje moc pod różnymi obciążeniami 
  • układ dynamic tractor managment utrzymuje zdefiniowaną prędkość jazdy automatycznie dopasowując moc (prędkość obrotową silnika) w zależności od obciążenia 
  • Nowy system EPM (Engine Power Management)
  • funkcja "sprzęgła w hamulcu"
  • Włączanie/wyłączanie turbosprzęgła 
  • tryb eco w standardzie
  • regulacja płynności działania przekładni nawrotnej oraz reakcji na pedał gazu

 

O marce Massey Ferguson

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna