elektroniczny tylny podnośnik-ehr 

Zarówno przednia jak i tylna oś ciągników MF serii 5600 zostały zaprojektowane specjalnie do cięższej pracy, by z łatwością  sprostać nawet najtrudniejszym zadaniom. Budowa tylnej osi zapewnia solidną, sztywną i bezpieczną lokalizację dla hamulców, mechanizmu różnicowego, sprzęgła napędu na koła oraz napędu W.O.M.

 

Atrakcja cenowa na nowe ciągniki z Massey Ferguson

 

 

 

Specjalistyczny trójpunktowy tylny podnośnik

 Tylny podnośnik został specjalnie zoptymalizowany do wielkości ciągnika. Oferuje on imponujący udźwig 4300 kg w ciągniku wyposażonym w 3 cylindry lub 5200 kg w wersji 4 cylindrowej, co oznacza, że może z łatwością podnieść nawet bardzo ciężkie maszyny. W pełni regulowane wieszaki oraz wytrzymałe stabilizatory zapewniają prawidłowe zamocowanie i ustawienie maszyn zawieszanych jak i półzawieszanych.

 

   

 

pionier w dziedzinie ehr

        Najnowszy układ EHR zapewnia precyzyjne i elastyczne sterowanie funkcjami tylnego podnośnika, zapewniając precyzyjną kontrolę głębokości pracy maszyny oraz wysokości ich zawieszenia.

    Obsługa jest przeprowadzana za pomocą specjalnej „myszki” i prostego panelu, które zapewniają wygodną i prostą kontrolę tylnego podnośnika

  Użyteczna funkcja aktywnej kontroli w czasie transportu wchodzi w zakres standardowych funkcji. Zewnętrzne przyciski obsługowe do podnoszenia i opuszczania tylnego podnośnika zostały umieszczone na prawym i lewym błotniku.

„Myszka” układu EHR został umieszczona specjalnie po prawej stronie operatora, aby zapewnić szybki i łatwy dostęp, umożliwiając precyzyjną kontrolę głębokości pracy oraz podnoszenia i opuszczania tylnego podnośnika.

Elektroniczny panel sterowania umożliwia prostą regulację funkcji tylnego podnośnika dla uzyskania zwiększonej wydajności.

 

Ciągniki rolnocze Massey Ferguson na placu Korbanek w Tarnowie Podgórnym

pełna kontrola ehr

 

Panel sterowania w ciągnikach Massey Ferguson na słupku

Obsługiwane funkcje:

  • Funkcja Pozycji/Funkcja Mieszana „Intermix”/Funkcja siły uciągu – dla precyzyjnej pracy z każdym typem maszyn.

  • Kontrola szybkości opuszczania tylnego podnośnika – dla optymalnej wydajności i bezpieczeństwa, układ posiada również blokadę pozycji.

  • Maksymalna wysokość podnoszenia - regulacja wysokości podnośnika umożliwia ochronę przegubowych wałków napędowych, zabezpiecza zarówno ciągnik jak i maszynę a także zmniejsza czas poświęcony na zawracanie.

  •  Funkcje obsługowe Podnoszenia / Opuszczania / Wysokości / Głębokości – pozwalają na precyzyjne ustawienie i kontrolę tylnego podnośnika.

  • Active Control Transport (ATC) - czyli układ aktywnej amortyzacji podnośnika w transporcie zapewnia wytłumianie wstrząsów i drgań tylnego podnośnika podczas transportu ciężkich maszyn zawieszanych dzięki czemu chroni ciągnik oraz poprawia komfort jazdy. 

przedni tuz

 

Zwarta, zintegrowana budowa przedniego podnośnika oznacza kompaktowe rozmiary ciągnika, a to pomaga w zachowaniu stabilności i zwrotności ciągnika, zwłaszcza podczas pracy na zboczach. Ciągnik dodatkowo może być wyposażony w wbudowane gniazdo elektryczne, gniazda hydrauliczne lub przedni napęd WOM.

 

 

Dzięki przedniemu podnośnikowi można współpracować z maszynami zawieszanymi z przodu ciągnika, a w połączeniu z wykorzystaniem tylnego podnośnika wpływa to także na zwiększenie całkowitej wydajności. Maksymalny udźwig przedniego podnośnika wynosi 2500 kg i umożliwia dzięki temu współpracę z różnym osprzętem dopasowanym do tej kategorii ciągników a amotyzacja przedniego TUZ wpływa na mnijesze zyżycie elementów konstrukcyjnych ciągnika oraz podwyższenie konfortu operatora. 

 

 

Massey Ferguson - twórca trzy punktowego układu zawieszenia

Harris Ferguson opracował sówj rewolucyjny trzy punktowy układ zawieszenia. Po raz pierwszy został zaprezentoway w 1920 roku. Werjsa hydrauliczna została opatentowana w 1926 roku. Kto może mieć większe doświadczenie w konstrukcji układów zawieszenia maszyn niż firma, która opatentowała konstrukcje stosowaną od ponad 90 lat ? 

O marce Massey Ferguson

logo Massey Ferguson w kolorze czarnym

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna