pRZEKŁADNIA DYNA-4 

Wszyskie modele ciągników serii 5600 z silnikami 3-cylindrowymi o mocy od 85 do 105 KM są wyposażone w komfortową i niezawodną przekładnię Dyna-4.

 

-

Wydajność, kontrola, komfort

  Przekładnia napędowa Dyna-4 jest łatwo obsługiwana i kontrolowana dzięki unikalnemu rozwiązaniu Massey Ferguson: za pomocą dźwigni Power Control, umieszczonej po lewej stronie kierownicy i dzięki dźwigni zmieniającej przełożenia, umieszczonej na prawej konsoli. Wszystkie funkcje przekładni napędowej mogą być łatwo kontrolowane bez konieczności wciskania pedału sprzęgła. Wszystkie informacje o wybranym zakresie przełożeń i o przełożeniu Dynashif  są odczytywane z deski rozdzielczej. W celu zapewnienia sprawnego działania przekładni w standardzie wyposażenia znajduje się także funkcja Speddmatching. Podczas zmiany zakresu, funkcja Speedmatching automatycznie dobiera najbardziej dopasowane do prędkości jazdy ciągnika przełożenie Dynashift (półbieg) przekładni napędowej Dyna-4.

 

wydajność w zasięgu ręki

 

   Imponujące osiągi i przemyślana konstrukcja przekładni Dyna-4 zapewniają niezrównaną wydajność, łatwe i wygodne sterowanie oraz 16 przełożeń do jazdy do przodu oraz 16 przełożeń do tyłu , zmienianych bez użycia pedału sprzęgła.

 

   Wszystkie modele ciągników MF serii 5600 mogą być wyposażone w przekładnię Dyna-4 - każda z nich została dopasowana aby przenieść moc określonego modelu w optymalny sposób. Przekładnia ta posiada wiele zaawansowanych automatycznych funkcji, które są proste w obsłudze i ułatwiają codzienną pracę operatora zwiększając jego wydajność.

 

   Sterowanie przekładnia Dyna-4 jest proste i komfortowe dzięki dźwigni Power Control oraz dźwigni w kształcie litery T umieszczonej z prawej strony fotela operatora. Ponadto kierunek jazdy oraz półbiegi/zakresy można zmieniać za pomocą opcjonalnego Joysticka do obsługi ładowacza.

 

 

-

 

Możesz więcej dzięki dyna-4

 


Obsługa lewą ręką

 

   Obsługiwana lewą ręką dźwignia przekładni nawrotnej Power Control posiada wiele zalet: praktyczną zmianę kierunku jazdy przód/tył, zmianę półbiegów i zakresów, wyprzęglanie, pozostawiając przy tym prawą rękę całkowicie wolną, dzięki czemu można nią obsługiwać ładowacz czołowy lub inne maszyny zaczepione z tyłu ciągnika

 

 


Obsługa prawą ręką

 

   Wystarczy przesunąć do przodu dźwignię w kształcie litery T, by zwiększyć przełożenie Dynashift lub zakres albo przesunąć ją do tyłu, by zredukować przełożenie Dynashift lub zakres.

   Podczas zmiany zakresu, funkcja Speedmatching automatycznie dobiera najbardziej dostosowane do prędkości jazdy ciągnika przełożenie przekładni Dyna-4 (półbieg).


Biegi super-pełzające

 

   Mogą Państwo wykorzystać wyjątkową kontrolę nad pracami wymagającymi bardzo niskich prędkości jazdy. Dzięki dodatkowym 6 biegom (super-pełzającym) mogą Państwo osiągnąć prędkość jazdy wynoszącą zaledwie 160 m/h.

 

zakres prędkości roboczych

 

 

-

 

   Dyna-4 oferuje 4 przełożenia Dynashift (półbiegi) w każdym zakresie, które doskonale pokrywają się w zakresach prędkości roboczych, dzięki czemu operator może zawsze w łatwy i wygodny sposób dostosować odpowiednią prędkość do wykonywanej pracy czy warunków. Prędkość maksymalna 40 km/h zmniejsza czas trwania przejazdów transportowych.

 

zalety przekładni dyna-4

 

  • znakomite osiągi na podwórzu, polu i drodze
  • 16 przełożeń do jazdy w przód i w tył zmienianych bez użycia sprzęgła
  • speedmatching - dobiera optymalny półbieg podczas zmiany zakresu
  • prosta obsługa za pomocą dźwigni power control, dźwigni "T" lub Joysticka do obsługi ładowacza
  • comfort control - zmiana ustawień agresywności przekładni
  • funkcja " sprzęgła w hamulcu"
  • opcjonalny system autodrive - automatyczna zmiana wszystkich biegów i zakresów bez użycia sprzęgła

 

 

O marce Massey Ferguson

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna