Silnik agco power - 3 cyl.

Słynny z niezawodności, wytrzymałości oraz niskiego zużycia paliwa, trzycylindrowy silnik AGCO Power o pojemności 3,3 litra stanowi serce ciągników Massey Ferguson serii 5608, 5609 i 5610 dostarczając od 85-105 KM. 

 

-

Oszczędny w paliwie, zrodzony z sześciu cylindrów

    Skonstruowane przede wszystkim dla branży rolniczej, rewolucyjne silniki o pojemności 3,3 litra zapewniają niezwykłą moc uzyskaną z trzech cylindrów. Silniki te powstały w wyniku konstrukcyjnego "przecięcia na pół" jednostek 6 cylindrowych o pojemności skokowej 6,6 litra znanych z serii 7600 wykorzystując tę samą średnicę tłoka i jego skok. Oprócz generowania większej mocy z cylindra, ich konstrukcja cechuje się znakomitym poziomem mocy i momentu obrotowego, osiąganym juz przy niskich obrotach silnika, co wpływa na znacznie niższe koszty eksploatacji.

    Niezwykle innowacyjna konstrukcja elektronicznego systemu sterowania układem wtryskowym Common Rail oraz unikalnego przepływu powietrza poprzez cztery zawory na cylinder, zapewnia znakomite osiągi, niskie zużycie paliwa oraz spełnienie norm emicji spalin bez stosowania rozbudowanych układów.  

    3-cylindrowe silniki z układem Common Rail specjalnie przygotowane dla ciągników MF serii 5600 posiadają wyjątkowo zwartą konstrukcję, dzięki czemu konstruktorzy mogli zastosować ściętą maskę. Zapewnia ona niezrównaną widoczność do przodu maszyny oraz niezwykle łatwy dostęp serwisowy np. w celu oczyszczenia chłodnic.

 

Stała moc, Wysoka elastyczność

 

-

 

Wysoki moment obrotowy

 

Ta krzywa wyraźnie pokazuje jaki maksymalny moment obrotowy utrzymuje się w zakresie obrotów silnika od 1200 do 1500 obr./min. ze szybkim wzrostem momentu obrotowego, gdy obroty silnika spadną z 2100 do 1500 obr./min. dla utrzymania większej elastyczności momentu obrotowego i stałej prędkości obrotowej W.O.M.

 

-

 

Stała dostępna moc

 

Wykres obrazujący wysoką moc silnika wraz ze stałą dostępną mocą, uzyskiwaną już od obrotów silnika 1570 obr./min.

 

 

Zalety silników 3-cyl.

 

  • SZEROKI ZARES MOCY I MOMENTU OBROTOWEGO
  • GENY SILNIKÓW 6 CYLINDROWYCH
  • BEZOBSŁUGOWY SYSTEM EMISJI SPALIN
  • WYSOKA MOC UZYSKANA Z JEDNEGO CYLINDRA
  • ELEKTRONICZNIE STEROWANY SYSTEM COMMON RAIL
  • TURBODOŁADOWANIE WRAZ Z CHŁODNICĄ INTERCOOLER
  • WYDAJNY PAKIET CHŁODNIC ORAZ UNIKALNA ŚCIĘTA MAKSA
  • NISKIE KOSZTY EKSPLOATACJI DZIĘKI ZREDUKOWANIU LICZBY ELEMENTÓW RUCHOMYCH SILNIKA (MNIEJSZE TARCIE WEWNĘTRZNE JEDNOSTKI NAPĘDOWEJ)
  • REWELACYJNIE NISKIE ZUŻYCIE PALIWA 
  • NISKI POZIOM HAŁASU

O marce Massey Ferguson

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna