• WYPOSAŻENIE AKCESORYJNE POJAZDÓW RANGER 

    Tutaj znajdziesz materiały zawierające szczegółowe opisy i dane akcesoriów dostępnych do pojazdów Polaris 

    • Katalog doposażeń do Ranger możliwośc pobrania z strony korbanek

      Prospekt, Broszura akcesoriów do pojazdów Polaris 

      POBIERZ
    Oceń: 
    Brak ocen, bądź pierwszy.
Ocen produkt

Polaris RANGER 570 EPS

40 - 40 KM

 

WERSJA PDF

Polaris RANGER 570 to lekki i uniwersalny terenowy pojazd użytkowy typu UTV. Charakteryzuje się solidną konstrukcją, łatwością obsługi i niskimi kosztami eksploatacji. Ranger to maszyna przeznaczona dla gospodarstw, które szukają wieloosobowego pojazdu użytkowego pozwalającego przetransportować zarówno ludzi, jak i ładunek i dostarczyć go w trudno dostępne miejsce. Wygodny i bezpieczny w pracy. Dający mnóstwo frajdy z jazdy rekreacyjnej.

PRODUKT ARCHIWALNY

Ranger 570 EPS Polaris  kolor zielony paka załadunkowa pasy bezpieczeństwa kierownica samochodowa pasy bezpieczeństwa zderzak przedni metalowy felgi stalowe napęd 2x4 4x4 EPS wspomaganie

Prezentacja maszyny

Polaris Ranger 570

 

    Silnik  ProStar

 

Mocny 44 konny silnik ProStar pozostawia porównywalne pojazdy konkurencji daleko w tyle i zapewnia optymalną moc i siłę uciągu. Silnik wyposażony jest w elektroniczny wtrysk paliwa oraz podwójny wałek rozrządu w głowicy. Bardzo wytrzymała jednostka napędowa przeciwstawi się nawet najtrudniejszym warunkom w terenie.

 

Polaris Ranger 570 deska rozdzielcza

 

 

Polaris Ranger 570 cała okazałość

 

    Układ Napędowy

 

Kolumna MacPhersona na przodzie oraz podwójny wahacz A-arm na tyle, to idealne połączenie, które pozwala twojej maszyny na trudne manewry w terenie. Doskonała konstrukcja pozwala na skok zawieszenie o 23 cm! Napęd 4x4, który pomoże Tobie wyjść z niejednej nieciekawej sytuacji, jest w standardowym wyposażeniu maszyny. System VERSATRAC umożliwia rozłączenie mechanizmu różnicowego tylej osi, dzięki czemu pojazd nie niszczy podłoża, po którym się porusza. Cały układ napędowy został tak zaprojektowany, byś miał 100% satysfakcję z jazdy po każdej nawierzchni.
 

 

    Koła i Wymiary

 

Bieżnik opony jest dostosowany pod trudną nawierzchnię. Czy jedziesz po polu, lesie czy łące, koła odpowiednio zdają swój egzamin. Stalowe felgi wytrzymają większe obciążenia. Większe wymiary maszyny pozwalają na wygodną jazdę i transport różnego rodzaju rzeczy, narzędzi itp. Usiądziesz komfortowo w quadzie, a klatka ochroni Cię i współpasażerów przy ewentualnej wywrotce. 

 

Przód maszyny Polaris Ranger 570

 

 

Polaris Ranger 570 naczepa

 


    Udogodnienia Polarisa

 

System Lock & Ride umożliwia łatwe zwiększenie użyteczności pojazdu poprzez zamontowanie różnorodnych akcesoriów. Ranger 570 posiada dużą skrzynię ładunkową z tyłu pozwalającą na transport towarów o masie do 226 kg. Dodatkowo tylny hak holowniczy umożliwia ciągnięcie przyczepy o masie 680 kg i jest to wynik deklasujący inne pojazdy tego typu.

Tylny bagażnik z wywrotką, pozwoli przewozić Ci najróżniejsze rzeczy, począwszy od narzędzi, kończąc na drewnie do kominka. Maszyna idealnie sprawuje się w gospodarstwie czy przy pracach leśnych.

Polaris Ranger 570

Jazda wyczynowa quadem RANGER 570
 

Dane Techniczne

Specyfikacja Polaris Ranger 570

Wyciągarka z linka stalową pojazd na trwaniku
SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY

Pojemność: 567cm3
Napęd: 4×4/2×4/Versatrac (tryb Turf)
Moc: 44hp @ 6700 RPM
Moment obrotowy: 48 Nm @ 6000 RPM

ZAWIESZENIE

Przednie Zawieszenie:  Kolumna MacPherson
Skok zawieszenia 22,9cm
Tylne zawieszenie: Podwójny wahacz A-Arm,
stabilizator poprzeczny
Skok zawieszenia 25,4 cm

OPONY / KOŁA

Przednie Koła: 25 x 10-12
Tylne Koła: 25 x 11-12
Felgi Stalowe

WYMIARY

Bagażnik Tył: 226.8 kg
Zbiornik paliwa: 34.1 L
Prześwit: 25.4 cm
Wymiary: (D x S x W) 279 x 147 x 185 cm
Ładowność: 453.6 kg
Rozstaw osi: 185.4cm
Masa na sucho: 473 kg

*Podano fabryczne dane producenta,
które mogą się różnić od dokumentów homologacyjnych

0
 

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna