elektroniczny tylny podnoścnik-ehr 

Zawsze byliśmy liderami pod względem układu hydraulicznego i obsługi tylnego podnośnika. Trzypunktowy układ zawieszenia Massey Ferguson, został uznany przez liczne, niezależne magazyny europejskie jako innowacja w technice rolniczej mająca największy wpływ na rozwór rolnictwa przez ostatnie lata. To wzorzec wydajności, siły i reaktywności dla operatora pracującego w polu.-

Tylny TUZ Massey Ferguson - precyzyjny podnośnik

 

 

 

Precyzyjna kontrola podnośnika

   System elektronicznej  obsługi podnośnika Massey Ferguson oferuje najbardziej zaawansowane możliwości. Umożliwia on bardziej precyzyjną kontrolę ustawień głębokości roboczej. Współpracujące maszyny lepiej pokonują nierównomierności terenu. Wynik:

  • lepsze rozłożenie masy

  • lepszy uciąg i przyczepność

  • redukcją poślizgu

  • zmniejszeniem stopnia zużycia ogumienia i paliwa.

 

   

 

pionier w dziedzinie ehr

     

  Najnowszy układ EHR zapewnia precyzyjne i elastyczne sterowanie funkcjami tylnego podnośnika, zapewniając precyzyjną kontrolę głębokości pracy maszyny oraz wysokości ich zawieszenia.

  Obsługa jest przeprowadzana za pomocą specjalnej „myszki” i prostego panelu, które zapewniają wygodną i prostą kontrolę tylnego podnośnika

  Użyteczna funkcja aktywnej kontroli w czasie transportu wchodzi w zakres standardowych funkcji. Zewnętrzne przyciski obsługowe do podnoszenia i opuszczania tylnego podnośnika zostały umieszczone na prawym i lewy m błotniku.

  „Myszka” układu EHR został umieszczona specjalnie po prawej stronie operatora, aby zapewnić szybki i łatwy dostęp, umożliwiając precyzyjną kontrolę głębokości pracy oraz podnoszenia i opuszczania tylnego podnośnika.

  Elektroniczny panel sterowania umożliwia prostą regulację funkcji tylnego podnośnika dla uzyskania zwiększonej wydajności.

 

Ciągnik Massey Ferguson w trakcie pracy na polu z pługiem

 

pełna kontrola ehr

 

Panel sterowania tylnym podnośnikiem EHR w Massey Ferguson

Praktyczne urządzenia sterujące

   Dokładność obsługi jest ułatwiona dzięki zgrupowaniu najczęściej używanych elementów obsługowych i sterujących tylnym podnośnikiem (EHR) w zasięgu ręki operatora. Układ standardowo łączy zaawansowane funkcje, zwłaszcza w zakresie czułości ustawienia, szybkiego opuszczania i automatycznej prędkości opuszczania. Tylny podnośnik można także obsługiwać za pomocą przycisków zamontowanych na błotnikach tylnych, co znacznie ułatwia szybkie zaczepianie współpracującej maszyny.

przedni tuz

 

   Ciągniki MF serii 7700 są dostępne wraz z całkowicie zintegrowanym przednim podnośnikiem a zwarta, zintegrowana budowa przedniego podnośnika oznacza kompaktowe rozmiary ciągnika, co z kolei pomaga w zachowaniu stabilności i zwrotności ciągnika, zwłaszcza podczas pracy na zboczach. Ciągnik dodatkowo może być wyposażony w wbudowane gniazdo elektryczne, gniazda hydrauliczne lub przedni napęd WOM.

   Z kolei cztery przednie wyjścia hydrauliczne (wyposażenie opcjonalne) zapewniają zasilanie maszyn w olej hydrauliczny. Niesamowity udźwig przedniego podnośnika serii 7700 sięgający 4000 kg ułatwia przeprowadzenie najbardziej intensywnych prac.

   Ciągnik Massey Ferguson na polu w trakcie pracy z kosiarką Fella

Massey Ferguson - twórca trzy punktowego układu zawieszenia

Harris Ferguson opracował sówj rewolucyjny trzy punktowy układ zawieszenia. Po raz pierwszy został zaprezentoway w 1920 roku. Werjsa hydrauliczna została opatentowana w 1926 roku. Kto może mieć większe doświadczenie w konstrukcji układów zawieszenia maszyn niż firma, która opatentowała konstrukcje stosowaną od ponad 90 lat? 

Massey Ferguson 7700

140 - 280 KM

Massey Ferguson serii 7700 został zaprojektowany aby sprostać wymaganiom stawianym przez profesjonalnych rolników od  gospodarstw uprawowych, mieszanych i zajmujących się hodowlą, aż po firmy usługowe. Z szerokim wyborem mocy, przekładni, wersji wyposażenia kabiny, hydrauliki oraz prędkości WOM, seria 7700 może być zaadaptowana do szerokiego wachlarza niestandardowych zadań, dzięki praktycznym, prostym i niezawodnym rozwiązaniom.

nowy ciągnik rolniczt Massey Ferguson 7700 zdjęcie z przodu od prawej strony

Dane techniczne

 

Model Moc maksymalna Moc maksymalna z EPM Liczba cylindrów Możliwe przedkładnie napędowe Udźwig tylnego podnośnika [kg]*
7714 140 KM 165 KM 6 Dyna-4 7 100
7715 150 KM 175 KM 6 Dyna-4/Dyna-6/Dyna-VT 7 100/8 100/9 600
7716 160 KM 185 KM 6 Dyna-6/Dyna-VT 7 100/8 100/9 600
7718 175 KM 200 KM 6 Dyna-6/Dyna-VT 8 100/9 600
7719 185 KM 210 KM 6 Dyna-6/Dyna-VT 9 300/9 600
7720 200 KM 225 KM 6 Dyna-6/Dyna-VT 9 300/9 600
7722 215 KM 240 KM 6 Dyna-6/Dyna-VT 9 300/9 600
7724 235 KM 260 KM 6 Dyna-6/Dyna-VT 9 950
7726 255 KM 280 KM 6 Dyna-6/Dyna-VT 9 950

* w zależności od przekładni napędowej

WSZYSTKIE DANE TECHNICZNE

 

Dlaczego wybrać ciągnik Massey Ferguson serii 7700 ?

 

  • bardzo małe zużycie paliwa 
  • najnowsza norma emisji spalin t4 final
  • Dynamiczne 6 cylindrowe jednostki napędowe
  • uniwersalne gabaryty
  • prosty i niezawodny układ scr III generacji wykorzystujący tylko płyn Adblue
  • szeroki wybór przekładni napędowych
  • Uniwersalny wielofunkcyjny rewers - power control
  • wydajne układy hydrauliczne oraz realny udźwig tylnego podnośnika do 9 950 kg
  • funkcja "sprzęgła w Hamulcu"
  • opcjonalna lub standardowa amortyzacja kabiny
  • 3 wersje wyposażenia
  • standardowy system AUto drive (automatyczna zmiana wszystkich przełożeń z możliwością pomijania półbiegów) 
  • 2 rodzaje gabarytów ciągnika
  • w pełni bezobsługowa nowa przednia amortyzowana oś o bardzo dużym skoku (140 mm)
  • znakomita widoczność
  • technologia fuse agco tm
  • niskie koszty eksploatacji
  • Unikalny wielofunkcyjny joystick do obsługi przekładni oraz wysięgnika
0

O marce Massey Ferguson

logo Massey Ferguson w kolorze czarnym

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna