Silnik agco power - 6 cyl.

Najbardziej nowoczesna technologia, mniej zanieczyszczająca środowisko, duże oszczędności paliwa, niska emisja spalin, bardzo wysokie osiągi przyjazne otoczeniu i sprzyjające Państwa pracy. Oszczędności  i wysoka wydajność.

 

-

Uniwersalność oznacza optymalizację kosztów

   Silnik AGCO SISU POWER, zbudowany w technologii 4 zaworów na cylinder i Common Rail, jest zgodny z najnowszą normamą Tier 4 Final i dostarcza naprawdę optymalnej mocy. Technologia Common Rail gwarantuje zawsze dostępną wystarczającą ilość paliwa niezależnie od prędkości obrotowej silnika lub jego obciążenia, optymalizując w ten sposób osiągi, gdy obciążenie się zmienia.

    Sześciocylindrowa jednostka napędowa AGCO Power o pojemności 6,6 i 7,4 litra generuje teraz od 140 do 255 KM mocy maksymalnej, a wraz z systemem EPM aż do 280 KM.
 
    Maksymalna moc i minimalne zużycie paliwa optymalizują osiągi na wszystkich prędkościach obrotowych silnika.

  • Niskie natężenie hałasu silnika, bardzo cenione przez użytkowników.

  • Bardzo niskie zużycie paliwa w szerokim zakresie prędkości obrotowych silnika

  • Niskie zużycie silnika

  • Moc i moment obrotowy  są wysokie i optymalizują wydajność    

system epm

Więcej mocy, kiedy jest najbardziej potrzebna.

 

    Poprzednio system EPM dostępny był tylko z ciągnikami wyposażonymi w przekładnię Dyna-4 i Dyna-6. Teraz jest także dostępny we wszystkich modelach MF serii 7700 z przekładnią bezstopniową Dyna-VT, oferując ekstra do 25 KM mocy kiedy jest najbardziej potrzebna.

  System EPM, jest to system, który reaguje automatycznie na obciążenie jakiemu został poddany ciągnik i sam dostosowuje swoją moc by zapewnić Tobie jej dodatkowy zastrzyk właśnie wtedy, gdy jest ona najbardziej potrzebna. Ciągniki serii 7700 zostały wyposażone w system EPM (Engine Power Management) odpowiedzialny za Power Boost, czyli chwilowy wzrost mocy silnika, która może zostać wykorzystana podczas pracy z wałkiem WOM oraz w transporcie. Zawansowany układ elektronicznej kontroli silnika oraz przekładni automatycznie dostarcza więcej mocy podczas granicznego obciążenia oraz dużych prędkości.

   Układ EPM współpracuje z systemem kontroli przekładni. Jego zadaniem jest monitorowanie obciążeń oraz wewnętrznych ustawień przekładni, napędu WOM oraz układu hydraulicznego  a następnie ustosunkowanie ich do prędkości jazdy, obciążenia oraz trybu pracy napędu WOM. Te informacje są przesyłane do systemu EPM, który dostosowuje odpowiednio długość oraz wielkość dawki paliwa.

  EPM nie wymaga żadnego wkładu operatora i włącza się automatycznie przy pracach z wykorzystaniem WOM lub hydrauliki powyżej 0.1 km/h lub w pracach transportowych powyżej prędkości 8 km/h (Dyna-4), 6 km/h (Dyna-6) i 15 km/h (Dyna-VT). System EPM dostarczy nam maksymalnej dodatkowej mocy kiedy oba warunki są spełnione (załączony WOM/hydraulika i odpowiednia prędkość jazdy).

 -

 

 

Krzywe mocy

 

-

 

Krzywa mocy ciągników MF serii 7700

 

  • EPM dostępny teraz w całym zakresie mocy a nie tylko w okolicach mocy maksymalnej
  • Wysoki poziom stałej mocy w zakresie pomiędzy mocą maksymalną a momentem oborotowym

 

 

-

 

Krzywa momentu obrotowego ciągników MF serii 7700 

  • Moment obrotowy silnika wzrasta z wykorzystaniem systemu EPM w całym zakresie obrotów silnika
  • Stałe zużycie paliwa w przedziale zawartym midzy mocą maksymalną a maksymalnym momentem obrotowym

selektywna redukcja katalityczna - scr

 

   Układ SCR pracuje cicho w tle i jest bezobsługowy. Redukuje on emisję szkodliwych związków chemicznych i poprawia ekonomię zużycia paliwa. Firma Massey Ferguson ma ogromne doświadczenie w stosowaniu tego typu systemów, bowiem jako pierwszy producent maszyn rolniczych na świecie, w 2008 roku wprowadziła układ SCR do seryjnie produkowanych ciągników rolniczych. 

 

  Nie rzucający się w oczy układ SCR (Selektywnej Redukcji Katalitycznej) oraz katalizator DOC pracujące z silnikiem nie tylko działają pozytywnie na środowisko poprzez zmniejszenie emisji spalin. Połączenie układu SCR i katalizatora DOC, plus dodanie płynu DEF/AdBlue® zapewnia lepsze osiągi silnika i brak konieczności stosowania rozbudowanego układu chłodzenia.

 

   Massey Ferguson jest światowym liderem w zastosowaniu systemu SCR bowiem na całym świecie pracuje juz ponad 25 000 maszyn wykorzystujących ten układ.

 

-

 

 

Zalety silników 6-cyl.

 

  • bardzo SZEROKI ZAKRES MOCY I MOMENTU OBROTOWEGO
  • moc od 140 do 280 KM uzyskana z dwóch silników AGCO POWER 6,6l lub 7,4l
  • najoszczędniejsza jedsnotka napędowa na rynku 
  • niskie natężenie hałasu
  • optymalna pojemność skokowa 6,6l lub 7,4l
  • BEZOBSŁUGOWY UKŁAD SCR III GENERACJI
  • ELEKTRONICZNY STEROWANY SYSTEM COMMON RAIL
  • EPM (Boost) we wszystkich modelach (do 25 KM ekstra)
  • TURBODOŁADOWANIE WRAZ Z CHŁODNICĄ INTERCOOLER
  • unikalny PAKIET CHŁODNIC
  • AUTOMATYCZNA REDUKCJA OBROTÓW SILNIKA NA BIEGU JAŁOWYM

O marce Massey Ferguson

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna