pRZEKŁADNIA DYNA-vt 

Wraz z przekładnią Dyna-VT, opracowaliśmy układ przeniesienia mocy, który przewyższa wszystkie inne przekładnie pod względem łatwości obsługi i precyzji. Dyna -VT jest sprawdzoną i wyrafinowaną przekładnią zapewniającą bezproblemową moc, godzina po godzinie. Intuicyjna obsługa sprawia, że nawet nowi operatorzy będą czuli wyjątkową jedność z maszyną a dzięki zastosowanemu systemowi EPM (Electronic Power Management), przekładnia Dyna-VT pozwala uzyskać optymalną wydajność, efektywność i ekonomiczność ciągnika.

 

Ciągniki Massey Ferguson podczas ładowania przeyczepy

Przekładnia napędowa bez ograniczeń

 Przekładnia napędowa Dyna-VT ma swoje źródło w inżynierii precyzyjnej. Przekładnia zawsze gwarantuje wydajność,  całkowity komfort dla operatora i zoptymalizowanie zużycia paliwa. Co więcej, dzięki wprowadzaniu ulepszeń, takich jak układ Dynamic Traktor Management (Dyna-TM) uczyniło tę przekładnię najbardziej intuicyjną z dostępnych na rynku.

 

 

płynna precyzja, jeszcze większa moc

 

    Przekładnia napędowa Dyna-VT jest zadziwiająco prosta w obsłudze i idealnie funkcjonuje w każdych warunkach. Nie potrzeba zmieniać żadnych biegów, nie ma żadnych szarpnięć ani przerywania przenoszenia napędu lub mocy. Ekskluzywna przekładnia nawrotna Power Control umożliwia łatwą zmianę kierunku jazdy.

  Przekładnia bezstopniowa Vario to połączenie hydraulicznego i mechanicznego przeniesienia napędu. Im bardziej wzrasta prędkość, tym więcej mocy jest przekazywane w sposób mechaniczny za pośrednictwem przekładni planetarnej. Doskonały stopień skuteczności jest zapewniony dzięki zastosowanym pompom hydraulicznym, pracującym pod ciśnieniem maksymalnym 550 barów, obracającym się pod kątem 45o.

   NOWY system Engine Power Management (EPM) - teraz dostępny z przekładnią Dyna-VT. Oznacza to, że ciągnik automatycznie reaguje na obciążenie dostarczając ekstra moc kiedy jest najbardziej potrzebna. Zaprojektowany aby sprostać najtrudniejszym zadaniom transportowym i pracom z wykorzystaniem WOM dzięki elektroniczym mechanizmom zarządzającym dostarcza dodatkową moc pod obciążeniem lub przy jeździe z wyższą prędkością.

 

Zdjęcie podglądowe skrzyni Dyna-VT Massey Ferguson

 

 

Monitor niskich obrotów silnika

 

  Superwizor, który zostaje uruchomiony gdy spada prędkość obrotowa silnika jest zawsze dostępny. Monitor niskich obrotów silnika posiada zaletę polegającą na możliwości automatycznego zmniejszenia prędkości jazdy ciągnika, nawet w przypadku zwiększenia obciążenia silnika, w taki sposób, aby zachować moc, zwłaszcza w przypadku pracy wykorzystujących napęd W.O.M oraz w pracach uprawowych lub transportowych .

  W połączeniu z zapamiętanymi prędkościami roboczymi SV1 i SV2, które określają prędkość jazdy do przodu, ciągnik będzie pracować na swojej mocy maksymalnej mimo  zmian obciążenia. Natychmiastowa reakcja umożliwia przeprowadzenie precyzyjnych ustawień, co ułatwia liczne prace, ciągnik automatycznie dobiera najlepszą prędkość .

 

 Ciągnik Massey podgląd prędkości jazdy

 

 

układ dyna-tm

 

Zależność obciążenia silnika do prędkości obrotowej Massey Ferguson

   Układ Dynamic Tractor Management (DTM): gdy obciążenie (czerwona linia) zmienia się w zależności od warunków, to układ Dyna-TM automatycznie dostosowuje prędkość obrotową silnika (szara linia) celem utrzymania prędkości jazdy jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i poziom hałasu.

   Układ Dynamic Tractor Management (DTM) współpracujący z przekładnią Dyna-VT umożliwia automatyczne dostosowanie obrotów silnika oraz przełożenia do obciążenia jakiemu jest poddana maszyna, niezależnie od tego czy kontrolujemy przekładnię za pomocą dźwigni czy też pedału gazu. System zawsze utrzymuje najniższe możliwe obroty silnika, przy których jest w stanie utrzymać prędkość jazdy jaką wybrał operator.  System działa w zakresie od 1000 do 2100 obr/min, a operator może w każdej chwili zmienić zarówno górny jak i dolny limit prędkości obrotowej silnika. System DTM jest uruchomiany za pomocą jednego przycisku, podobnie jak napęd WOM czy też układ hydrauliczny. Rezultatem jest bardziej płynna zmiana prędkości oraz rewelacyjnie niskie spalanie.

 

zalety przekładni dyna-vt

 

  • od 0,03 do 40 km/h
  • 40 km/h super eco
  • Wybór pomiędzy dwoma zakresami prędkości optymalizuje moment obrotowy dla różnych prac
  • dwa tempomaty (sVi/sv2)
  • sterowanie za pomocą pedału gazu, dźwigni lub tryb automatyczny 
  • monitor niskich obrotów silnika <supervisor> optymalizuje moc pod różnymi obciążeniami 
  • układ dynamic tractor managment utrzymuje zdefiniowaną prędkość jazdy automatycznie dopasowując moc (prędkość obrotową silnika) w zależności od obciążenia 
  • Nowy system EPM (Engine Power Management)
  • funkcja "sprzęgła w hamulcu"
  • Włączanie/wyłączanie turbosprzęgła 
  • tryb eco w standardzie
  • regulacja płynności działania przekładni nawrotnej oraz reakcji na pedał gazu

 

O marce Massey Ferguson

logo Massey Ferguson w kolorze czarnym

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna