Silnik agco power - 6 cyl.

Najbardziej nowoczesna technologia, mniej zanieczyszczająca środowisko, duże oszczędności paliwa, niska emisja spalin, bardzo wysokie osiągi przyjazne otoczeniu i sprzyjające Państwa pracy. Oszczędności  i wysoka wydajność.

 

-

Moc, wydajność, ekonomia

   Silnik AGCO SISU POWER, zbudowany w technologii 4 zaworów na cylinder i Common Rail, jest zgodny z normami emisji spalin Tier 3b/ Tier 4 i dostarcza naprawdę optymalnej mocy. Technologia Common Rail gwarantuje zawsze dostępną wystarczającą ilość paliwa niezależnie od prędkości obrotowej silnika lub jego obciążenia, optymalizując w ten sposób osiągi, gdy obciążenie się zmienia.
 
Maksymalna moc i minimalne zużycie paliwa optymalizują osiągi na wszystkich prędkościach obrotowych silnika.

  • Niskie natężenie hałasu silnika, bardzo cenione przez użytkowników.

  • Bardzo niskie zużycie paliwa w szerokim zakresie prędkości obrotowych silnika

  • Niskie zużycie silnika

  • Moc i moment obrotowy  są wysokie i optymalizują wydajność    

Inteligętne zarządzanie mocą- EPM

 

Układ dynamicznego sterowania mocą silnika (EPM) daje możliwość ciągłego dysponowania mocą w różnych warunkach pracy, dzięki temu wzrasta wydajność przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości zużywanego paliwa.
Układ Engine Power Management jest inteligentną funkcją wzrostu mocy, która gwarantuje operatorowi optymalną efektywność. Silnik odpowiada na zapotrzebowanie odpowiednim wzrostem mocy zmieniającym się w zależności od wymagań przeprowadzanej pracy z wykorzystaniem napędu W.O.M i działa to zarówno podczas pracy polowych jak i w transporcie, a także podczas ciężkich prac wykorzystujących układ hydrauliczny. Automatycznie mają Państwo do dyspozycji odpowiednią moc wtedy, gdy jest najbardziej potrzebna.

 

 

Układ EPM - Fakty

  • Układ dynamicznego sterowani mocą silnika Engine Power Management (EPM) działa bez interwencji operatora i uruchamia się automatycznie w zależności od wymagań napędu W.O.M. oraz gdy prędkość jazdy jest większa niż 6km/h, rozwijając dodatkową maksymalną moc.
  • Silnik może zwiększyć moc o dodatkowych 25 KM* przy prędkości obrotowej silnika wynoszącej 1950 obr./min. Taka dodatkowa moc stanowi dużą zaletę w przeprowadzaniu różnych prac, począwszy od niskich prędkości jazdy a skończywszy na wyższych prędkościach w polu lub na drodze.
  • Układ wykorzystuje elektroniczne sterowanie silnikiem i przekładnią napędową, aby automatycznie zoptymalizować ilość dostępnej mocy na kołach ciągnika oraz na napędzie W.O.M
  • Chodzi o bardzo inteligentny system, w który układ elektroniczny przekładni napędowej wykrywa obciążenie i warunki pracy przekładni układu hydraulicznego i napędu W.O.M.
  • Układ dynamicznego sterowania mocą silnika Engine Power Management zwiększa wydajność i skraca cza przemieszczania się dzięki dodatkowo dostępnej mocy.

 *W zależności od modelu.

selektywna redukcja katalityczna - scr

 

   Układ SCR pracuje cicho w tle i jest bezobsługowy. Redukuje on emisję szkodliwych związków chemicznych i poprawia ekonomię zużycia paliwa. Firma Massey Ferguson ma ogromne doświadczenie w stosowaniu tego typu systemów, bowiem jako pierwszy producent maszyn rolniczych na świecie, w 2008 roku wprowadziła układ SCR do seryjnie produkowanych ciągników rolniczych. 

 

  Nie rzucający się w oczy układ SCR (Selektywnej Redukcji Katalitycznej) oraz katalizator DOC pracujące z silnikiem nie tylko działają pozytywnie na środowisko poprzez zmniejszenie emisji spalin. Połączenie układu SCR i katalizatora DOC, plus dodanie płynu DEF/AdBlue® zapewnia lepsze osiągi silnika i brak konieczności stosowania rozbudowanego układu chłodzenia.

 

   Massey Ferguson jest światowym liderem w zastosowaniu systemu SCR bowiem na całym świecie pracuje juz ponad 25 000 maszyn wykorzystujących ten układ.

 

-

 

Wyjątkowa moc, moment obrotowy i oszczędność paliwa

 

 

Krzywa mocy

 

Nowe silniki zgodne z wymogami normy Tier 3B/ Tier 4 charakteryzują isę niską nominalną prędkością obrotową wynoszącą 2 100 obr./min. Inaczej mówiąc, maksymalna prędkość obrotowa silnika wynosi tylko 2 100 obr./min. Moc maksymalna jest uzyskiwana przy 1950 obr./min., (podczas gdy wcześniej wynosiły one 2 000 obr./min.). wysoka moc i wysoki moment obrotowy przy niskiej prędkości obrotowej silnika gwarantują znakomite osiągi i oszczędność paliwa a także niski poziom hałasu silnika. 

 

 


Krzywa momentu obrotowego

 

Silnik AGCO SISU POWER charakteryzują się znakomitymi parametrami momentu obrotowego, przez co gwarantują że ciągniki MF serii 7600 nie wykazują żadnych znaków słabości nawet wtedy , gdy warunki pracy są coraz trudniejsze. Prędkość jazdy jest zachowana a przez to zoptymalizowana jest również moc, niezależnie od warunków pracy.

Podsumowują, nasze silniki oferują maksymalny moment obrotowy , niskie zużycie paliwa , wysoką moc i niemające sobie równych osiągi, a także bez zbędnego hałasu podejmują się wszystkich wyzwań w najbardziej trudnych warunkach pracy.


Krzywa spalania

 

Liczne czynniki wpływające na rzeczywiste zużycie paliwa(/h lub l/ha) zarówno w polu jak i na drodze, takie jak na przykład efektywność przekładni napędowej i układu hydraulicznego.

Dzięki swoim przekładniom napędowym, wyjątkowej obsłudze tylnego podnośnika i dynamicznemu układowi hydraulicznemu, ciągniki MF serii 7600 oferują operatorowi wysoką efektywność.

Wyjątkowo niskie zużycie paliwa 192 ( g/kW/h ) gwarantuje zachowanie minimalnych kosztów oraz niskiego zużycie paliwa na wszystkich prędkościach obrotowych silnika. 

 

 

Zalety silników 6-cyl.

 

  • SZEROKI ZAKRES MOCY I MOMENTU OBROTOWEGO
  • najoszczędniejsza jedsnotka na rynku - 192 g/kwh
  • niskie natężenie hałasu
  • szeroki zakres mocy i momentu obrotowego
  • optymalna pojemność skokowa 6,6l lub 7,4l
  • BEZOBSŁUGOWY UKŁAD SCR II GENERACJI
  • ELEKTRONICZNY STEROWANY SYSTEM COMMON RAIL
  • TURBODOŁADOWANIE WRAZ Z CHŁODNICĄ INTERCOOLER
  • WYDAJNY PAKIET CHŁODNIC
  • AUTOMATYCZNA REDUKCJA OBROTÓW SILNIKA NA BIEGU JAŁOWYM
  • systmem EPM zwiększający moc podczas najcięższych prac (do 25 km ekstra)
 

O marce Massey Ferguson

logo Massey Ferguson w kolorze czarnym

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna