Układ hydrauliczny i tylny WOM 

Zawsze byliśmy liderami pod względem układu hydraulicznego i obsługi tylnego podnośnika. Trzypunktowy układ zawieszenia Massey Ferguson, uznany przez liczne, niezależne magazyny europejskie jako innowacja w technice rolniczej mająca największy wpływ na jej rozów przez ostatnie lata, to wzorzec wydajności, siły i reaktywności dla operatora pracującego w polu. 

ciągnik rolniczy Massey Ferguson 7499 z pługiem obrotowym Gregoire Besson przed firmą korbanek

 

Praktyczne urządzenia sterujące

   Dokładność obsługi jest ułatwiona dzięki zgrupowaniu najczęściej używanych elementów obsługowych i sterujących tylnym podnośnikiem (EHR) w zasięgu ręki operatora. Układ standardowo łączy zaawansowane funkcje, zwłaszcza w zakresie czułości ustawienia, szybkiego opuszczania i automatycznej prędkości opuszczania. Tylny podnośnik można także obsługiwać za pomocą przycisków zamontowanych na błotnikach tylnych, co znacznie ułatwia szybkie zaczepianie współpracującej maszyny.

       Układ hydrauliczny zamknięty Load Sensing zapewania wydatek oleju do 110 l/min (150 l/min w wersjach 7619-7626), przeznaczony dla podnośnika i dla rozdzielaczy hydraulicznych, odpowiedź jest niemalże natychmiastowa, dzięki czemu eliminuje się ryzyko straty mocy lub paliwa. Podłączenie maszyn z układem hydraulicznym odbywa się w bardzo prosty sposób, dzięki gniazdom hydraulicznym z dekompresją, co umożliwia podłączenie i odłączenie maszyn, nawet pod ciśnieniem.
 
Gniazdo Power Beyond jest dostępne z przodu i z tyłu ciągnika, jest ono wbudowane w blok zaworów układu zamkniętego Load Sensing. Bezpośredni przepływ oleju z pompy hydraulicznej i wolny powrót umożliwiają zasilanie maszyn wymagających dużego wydatku oleju. 

 

 

Mocarny podnośnik i tylny most 

   

 

 

    Tylny most oraz 3-punktowy układ zawieszenia są bardzo dobrze wyposażone.  W skład wyposażenia sandrowego wychodzą dwa zewnętrzne siłowniki podnośnika, zaczep górny automatyczny, zaczep dolny oraz zaczep dolny do przeczep jednoosiowych „Piton Fix” lub opcjonalnie zaczep dolny hydrauliczny „Hitch” zapewniający duże pole widzenia, ramiona podnośnika z końcówkami hakowymi, zewnętrzne przyciski obsługowe umieszczone na obu tylnych  błotnikach, dwa stabilizatory teleskopowe o zmiennym kącie ustawienia i trzy zawory hydrauliczne Maksymalny udźwig tylnego podnośnika może osiągnąć aż 9 300 kg w zależności od modelu ciągnika.

  Układ aktywnej amortyzacji w transporcie (ATC) sprawia natomiast, że podczas przeprowadzanych na uwrociach manewrów lub w czasie transportu maszyny zawieszane nie są narażone na przenoszenie wstrząsów, uderzeń i wibracji.
Układ aktywnej amortyzacji w transporcie umożliwia zminimalizowanie kołysania poprzez dopasowanie działania układu w zależności od masy współpracujących maszyn.

 

profesjonalny niezależny serwis maszyn Massey Ferguson w firmie Korbanek

 

tylnY wom 

Prosta budowa umożliwia uzyskanie maksymalnego przeniesienia mocy a elektrohydrauliczny wybór prędkości WOM sprawia, że każda praca będzie przyjemnością  

 

Atomatyczna kontrola napędu W.O.M

 

  Obsługa wałków WOM odbywa się za pomocą trójpozycyjnego włącznika znajdującego się na prawej konsoli. Włącznik ten pozwala wybrać nam jedną z trzech pozycji: załącz; wyłącz oraz hamuj. Dodatkowo wszystkie ciągniki serii 7600 wyposażone są w funkcję WOM Auto załączając i rozłączając WOM podczas podnoszenia i opuszczania podnośnika.

 

 

 

Elektrohydrauliczny wybór prędkości WOM

 

   Modele MF 7614-7619 wyposażone są w 4 prędkości wałka WOM, mianowicie 540/540Eco/1000/1000E załączane elektrohydraulicznie. Natomiast modele 7619-7626 posiadają 3 pędkości WOM. Wybór prędkości wałka odbywa się za pomocą wygodnych przycisków membranowych umieszczonych na prawym słupku. 

 

Przyciski do obsługi WOM i TUZ

 

   Przyciski obsługowe tylnego podnośnika i przyciski do uruchamiania/zatrzymywania napędu W.O.M są umieszczone na błotnikach i umożliwią użycie napędu W.O.M. z zewnątrz kabiny.
 To pewne  i efektywne rozwiązanie, aby sprawować nadzór nad takim pracami jak np. napełnianie wozu asenizacyjnego, gdy operator znajduje się poza kabiną ciągnika

 

 

kluczowe cechy układu hydrauliczego i tuz

 

  • szeroki wybór prędkości WOM
  • duży udźwig tylnego podnośnika
  • obroty 540E już przy 1530 obr./min.
  • ehr tylnego podnośnika w standardziE
  • przedni podnośnik o udźwigu do 4000 kg  
  • funkcja amortyzacji podnośnika w transporcie
  • "miękki start" WOM oraz automatyką załączania wom 
  • elektrohydrauliczne załączenie oraz wybór prędkości obrotowej WOM
  • dwie wysokowydajne pompy hydrauliczne w standardzie
  • Blokada mechanizmu różnicowego i uruchomienie napędu na 4 koła sprzężone z podnośnikiem

Massey Ferguson 7600

140 - 255 KM

wyprzedaż ciągników okazja super cena Massey Ferguson nowe i używane na www korbanek

Ciągniki MF 7600 zebrały prestiżowe nagrody na wielu targach i wystawach europejskich m.in. na targach Agritechnica 2011 w Hanowerze oraz Polagra Premiery 2012 w Poznaniu. Cechuje je nowoczesny, dynamiczny wygląd, który harmonizuje z dużymi rozmiarami. Sercem tych ciągników jest 6-cylindrowy silnik AGCO POWER e3 z układem SCR 2-ej generacji. Jednostka napędowa spełnia nowe normy emisji spalin Tier 3B / Tier4. Do wyboru są 3 sprawdzone i nowoczesne przekładnie napędowe: Dyna4, Dyna6 oraz DynaVT. Nowa kabina zapewnia znakomite pole widzenia i najlepszy komfort pracy. Jest wiele nowych i innowacyjnych cech ciągników MF 7600, które plasują je daleko przed konkurencją. Wszystkie te cechy gwarantują najwyższą wydajność i optymalne osiągi.

Dane techniczne

 

Model Moc maksymalna Liczba cylindrów Możliwe przedkładnie napędowe Udźwig tylnego podnośnika (kg)*
7614 140 KM 6 Dyna-4 7 100
7615 150 KM 6 Dyna-4/Dyna-6/Dyna-VT 7 100/8 600
7616 160 KM 6 Dyna-6/Dyna-VT 7 100/8 100/8 600
7618 175 KM 6 Dyna-6/Dyna-VT 8 100/8 600
7619 185 KM 6 Dyna-6/Dyna-VT 9 300
7620 200 KM 6 Dyna-6/Dyna-VT 9 300
7622 215 KM 6 Dyna-6/Dyna-VT 9 300
7624 235 KM 6 Dyna-6/Dyna-VT 9 300
7626 255 KM 6 Dyna-6 9 300

* w zależności od przekładni napędowej

WSZYSTKIE DANE TECHNICZNE

 

Dlaczego wybrać ciągnik Massey Ferguson ?

 

  • najniższe na rynku zużycie paliwa (192 g/kwh)
  • Dynamiczne 6 cylindrowe jednostki napędowe
  • uniwersalne gabaryty
  • prosty i niezawodny układ scr II generacji
  • szeroki wybór przekładni napędowych
  • Uniwersalny wielofunkcyjny rewers - power control
  • wydajne układy hydrauliczne oraz udźwig tylnego podnośnika do 9 300 kg
  • funkcja "sprzęgła w Hamulcu"
  • opcjonalna lub standardowa amortyzacja kabiny
  • 3 wersje wyposażenia
  • standardowy system AUto drive (automatyczna zmiana wszystkich przełożeń) 
  • 2 rodzaje gabarytów ciągnika
  • znakomita widoczność
  • niskie koszty eksploatacji
  • Unikalny wielofunkcyjny joystick do obsługi przekładni oraz wysięgnika
0

O marce Massey Ferguson

logo Massey Ferguson w kolorze czarnym

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna