• WNIOSEK PROW

     

    Flaga unii europejskiej i napis europejski fundusz rolny na rzecz rozwoju obszarów wiejskich Logo programu rozwoju obszarów wiejskich w latach 2014-2020

    Wypełniając formularz poniżej, zgłaszasz firmie Korbanek chęć zakupu tego typu
    maszyny przy użyciu wsparcia finansowego pochodzącego z programu PROW. Po
    wypełnieniu formularza w ciągu następnych tygodni zgłosi sie do Ciebie doradca, który
    oceni twoje szanse na otrzymanie wsparcia, doradzi z którego programu skorzystać
    oraz przeprowadzic Cie przez cały proces wnioskowania.

    obrazek przedstawiający ciągnik fendt na polu reklamujący oferte na ciągniki

    Formularz

     

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    Oceń: 
    0
    Brak ocen, bądź pierwszy.
Ocen produkt

Fendt 200 Vario V/F/P

70 - 110 KM

WERSJA PDF

PRODUKT ARCHIWALNY

W segmencie ciągników specjalistycznych Fendt wprowadza ciągniki serii 200 V/F/P

Wraz z przekładnią bezstopniową w standardzie w celu osiągnięcia obsolutnego szczytu technologicznego.  Doświadczcie Państwo wraz z ciągnikiem Fendt najwyższej wydajności i produktywności jak i niezrównanemu komfortowi jazdy podczas zabiegów sadowniczych. 

Fendt 200 Vario V/F/P prezentacja ciągnika sadowniczego

Warianty mocy

Moc nominalna od 60 do 100 KM

Model Moc nominalna (ECE R24) Moc maksymalna (ECE R24)
207 V/F Vario 60KM 70KM
208 V/F Vario 70KM 80KM
209 V/F/P Vario 80KM 90KM
210 V/F/P Vario 90KM 100KM
211 V/F/P Vario 100KM 110KM

moc maksymalna wg. normy ECE R24

Wersje wyposażenia

Fendt 200 Vario - V / F / P
 

Specjalista dla różnych upraw.

Najmniejszy Fendt jest silny w wielu dziedzinach. Każdy wariant posiada szczególne cechy. 

 

Fendt 200 Vario V

  • Dla najwęższych międzyrzędzi Fendt proponuje klasyczny ciągnik o wąskim rozstawie: 
  • Dla międzyrzędzi o szerokości od 1,50 m do 2,20 m
  • Alternatywa: V wraz z szerszą osią przednią dla optymalnej zwrotności

Fendt 200 Vario F

  • Idealny ciągnik dla nieco szerszych międzyrzędzi  
  • Dla szerszych międzyrzędzi o szerokości 1,90 m do 3,00 m
  • Szerokość zewnętrzna od 1,32 m
  • Idealny dla warzywnictwa oraz prac w szklarniach

Fendt 200 Vario P

  • Ciągnik specjalistyczny dedykowany uprawom warzywnym oraz chmielowym  
  • Dla międzyrzędzi o szerokości od 2,20 m do 5 m
  • Szerokość zewnętrzna od 1,68 m
  • Komfortowa, szeroka kabina

AGCO POWER - 3 cylindrowy

Skonstruowany dla serii 200 V/F/P przy współpracy z inżynierami Fendt
 

Ciągnik rolniczy Fendt  200 V/F/P vario na tle firmy korbanek

mocny silnik zużywający niewielką ilość paliwa

Chłodzony cieczą 3 - cylindrowy silnik AGCO-Sisu Power charakteryzuje się kompaktową budową, dzięki czemu udało się zachować bardzo niewielkie rozmiary ciągnika znacznie poprawiające jego zwrotność. Układ wtryskowy wysokiego ciśnienia CommonRail i układ sterowania pracą silnika gwarantują wysokie parametry pracy i niski poziom hałasu. To pozwala na pracę ciągnikiem 200 Vario w jego ekonomicznym optimum, przez co jest on niezwykle oszczędny. Oczywiście silniki AGCO Power ciągników 200 Vario spełniają normy emisji spalin Tier 3b.

Trzy cylindrowy silnik AGCO-Sisu Power został skonstruowany specjalnie dla nowych 200 Vario we współpracy z inżynierami Fendt. Charakteryzuje się trwałością i niezawodnością,
wysokim momentem obrotowym oraz niezwykle łagodną i delikatną pracą. Silnik ten jest również bardzo oszczędny w zużyciu paliwa. Umożliwia on pracę w wąskich rzędach z oszczędnymi obrotami - 1500 obr./min. jak również pracę z prędkością maksymalną 40 km/h przy 1750 obr./min.

AGRex – oszczędny i przyjazny dla środowiska

Wydajny układ wtryskowy oraz układ zewnętrznej recyrkulacji spalin AGRex uzupełniają się nawzajem. Spalanie jest zoptymalizowane poprzez chłodzenie i wtłaczanie odpowiedniej ilości gazów spalinowych do ponownego dopalenia w komorze spalania. To wszystko znacznie obniża zużycie paliwa i minimalizuje koszty w przeliczeniu na godzinę.

Układ chłodzenia skonstruowany specjalnie dla 200 Vario posiada dużą powierzchnię wlotową. Oznacza to mniejsze zabrudzenie chłodnicy i zoptymalizowaną wydajność chłodzenia nawet w trudnych warunkach pracy. Filtr powietrza Picoflex charakteryzuje się długą trwałością i prostą obsługą. Pozwala on na duży przepływ powietrza pomimo niewielkich rozmiarów.

bezstopniowa przekładnia vario

Od zera do maxa bezstopniowo zmieniając biegi
 

Najmniejszy ciągnik z przekładnią bezstopniowĄ

Podczas projektowania ciągników 200 Vario, inżynierowie Fendt’a stanęli przed trudnym zadaniem: jak dopasować technologię Vario z większych ciągników dla tak małych wymiarów. Dlatego też przekładnia Vario została specjalnie przygotowana do mniejszych rozmiarów i specjalnych wymagań stawianych ciągnikom specjalistycznym. W pierwszych ciągnikach specjalistycznych z przekładnią bezstopniową, przekładnia Vario pokazuje swoje możliwości i oferuje niespotykane zalety.Fendt 200 V/F/P vario ze sprawną przekładnią

Bez szarpnięć od zera do prędkości maksymalnej

Przekładnia bezstopniowa Vario pozwala na niezwykłą precyzję podczas wykonywania prac w międzyrzędziach i na uwrociach. Pierwszy ciągnik specjalistyczny z przekładnią bezstopniową, 200 Vario, umożliwia jazdę z optymalną prędkością podczas wszystkich prac. Możliwa jest jazda z prędkościami w zakresie od 20 metrów na godzinę do 40 kilometrów na godzinę. Prędkość może być dostosowana do aktualnych warunków pracy bez najmniejszych szarpnięć, nawet na wzniesieniach. W ten sposób 200 Vario oferuje wysoki stopień bezpieczeństwa i niezrównaną precyzję. 

Dzięki bezstopniowej przekładni napędowej można wykorzystać ukryte rezerwy mocy niedostępne dla nowych, przełączanych pod obciążeniem skrzyń powershift. Przekładnia bezstopniowa Vario pozwala wykorzystać moc ukrytą pomiędzy biegami. 

Przestrzeń dostępna dla operatora – prawie jak u większych braci

Dzięki zastosowaniu technologii Vario i przesunięciu niektórych podzespołów do obudowy  tylnej osi, kłopotliwy tunel przekładni w kabinie stał się przeszłością. Komfort obsługi wzrósł niesamowicie, jak i ilość miejsca dla nóg. Kompaktowa konstrukcja umożliwiła również uzyskanie małych szerokości zewnętrznych oraz krótkiego rozstawu osi poprawiającego zwrotność ciągnika Fendt 200 Vario. 

System tms - rewolucja, która oszczędza paliwo

Potencjalne oszczędności dzięki bezstopniowej przekładni są widoczne gołym okiem. Dzięki systemowi TMS silnik pracuje zawsze w swoim ekonomicznym optimum, co dodatkowo optymalizuje zużycie paliwa. Podczas aktywacji systemu TMS operator musi tylko i wyłącznie ustawić wymaganą prędkość jazdy, a TMS przejmuje sterowanie ciągnikiem. Dzięki temu rozwiązaniu ciągnik pracuje na możliwie jak najniższych obrotach silnika. Podczas gdy obciążenie dla silnika wzrasta, TMS automatycznie zwiększa obroty silnika, natomiast w przypadku spadku obciążenia, TMS automatycznie zmniejsza obroty silnika, a co za tym idzie, zmniejszeniu ulega dawka paliwa spalanego przez silnik. Dzięki systemowi TMS ciągnik zawsze pracuje na najniższych możliwych obrotach - sterowanie ciągnikiem za pomocą systemu TMS to oszczędność.

 

Hydraulika i wom

Maksymalna wydajność dzięki sprawnym układom
 

Nowe 200 Vario to genialne i uniwersalne ciągniki, dla których żaden teren nie jest straszny. Wydajny układ hydrauliczny umożliwia szybkie podnoszenie maszyn i zaopatrzenie w dużą ilość oleju - zgodnie z zapotrzebowaniem nowoczesnego rolnictwa. Sterowanie wałkiem WOM, napędem na cztery koła oraz włączanie blokady mechanizmu różnicowego przełącznikami umieszczonymi na prawej konsoli jest banalnie proste i gwarantuje optymalną kontrolę agregowanego sprzętu.
 
Niezależne zbiorniki z olejem hydrauliki zewnętrznej oraz olejem przekładni chronią przed mieszaniem się olejów - szczególnie ważne, jeżeli maszyny są często zmieniane. Wydatek na poziomie 76 litrów zapewnia pompa tandemowa.  
 
Tylny podnośnik sterowany elektrohydraulicznie o maksymalnym udźwigu 4204 kg gwarantuje, że nawet najcięższe maszyny montowane z tyłu dla tej klasy ciągnika zostaną w pełni podniesione. Maksymalny udźwig opcjonalnego przedniego podnośnika wynosi 2490 kg. Jego wzmocniona konstrukcja czyni go przystosowanym do wszystkich prac. Amortyzatory gazowe gwarantują, że jazda ciągnikiem jest bezpieczna i komfortowa, nawet, gdy na przednim podnośniku zawieszone są ciężkie maszyny.
 
Ciągniki 200 Vario standardowo wyposażone są w wałek WOM w trzema prędkościami obrotowymi. Standardowy moduł automatyczny WOM włącza i wyłącza WOM w zależności od wysokości położenia tylnego podnośnika. Automatyczny moduł łagodnego i delikatnego startu WOM, chroni maszyny przed uszkodzeniem, dzięki czemu koszty eksploatacji są niższe a trwałość maszyn się wydłuża.
Fendt 200 Vario V/F/P z tylnym TUZ oraz wydajną hydrauliką

Najważniejsze cechy

Sadowniczych ciągników Fendt 200 Vario V/F/P

    Zwrotność, stabilność oraz bezpieczeństwo

 

Fendt 200 Vario V/F/P obok stałego napędu na 4 koła udostępnia również funkcję automatycznego napędu 4x4. Obie funkcje mogą zostać aktywowane za pomocą przycisku. Automatyka napędu na 4 koła reguluje załączanie napędu w pełni automatycznie na podstawie aktualnego kąta skrętu oraz prędkości. Funkcja ta pozwala na pełną zwrotność maszyny, zredukowanie zużycia opon oraz odciąża fizycznie kierowcę ponieważ proces kontroli przebiega w pełni automatycznie. 

Ciągnik Fendt 200 Vario V/F/P z komfortową kabiną

 

Wygodny fotel operatora w ciągniku Fendt 200 Vario V/F/P

 

    Bezkonkurencyjna zwrotność

 

Wysokowartościowa koncepcja przedniej osi łączy w sobie doskonałą zwrotność oraz wzorowe wykonanie wraz z doskonałymi właściwościami jezdnymi. Kąt skrętu wynoszący 58 stopni, talia osy kąt wychylenia główki ramy wynoszący 3 stopnie oraz wytrzymałe zwolnice planetarne z doskonałą zdolnością przenoszenia mocy stanowią podstawę wysokiej jakości.

 

    Doskonała Ergonomia

 

Przy rozwoju Fendt 200 Vario V/F/P nałożono szczególny nacisk na wartości ergonomiczne w środowisku pracy operatora. Kabina oferuje dużą przestrzeń dla nóg poprzez eliminację tunelu przekładniowego. Po prawej stronie znajduje się centralna jednostka sterująca dla ustawień ciągnika oraz przekładni. Regulacja wysokości oraz pochylenia kierownicy oferuje nadzwyczajny komfort obsługi.

Ciekawe rozwiązania zastosowane w traktorach Fendt 200 Vario V/F/P

Dane Techniczne

Fendt seria 200 Vario V/F/P

Model 207 208 209 210 211
Silnik  
Moc znamionowa (kW/KM) ECE R24 44/60 52/70 59/80 66/90 74/100
Moc maksymalna (kW/KM) ECE R24 51/70 59/80 67/90 73/100 81/110
Moc znamionowa (kW/KM) EG 97/68 52/71 60/82 67/91 73/99 74/101
Moc maksymalna (kW/KM) EG 97/68 55/75 63/85 70/95 77/105 85/115
Liczba cylindrów/chłodzenie 3/ciecz
Średnica tłoka/skok (mm) 108/120
Pojemność skokowa (cm3) 3300
Nominalna prędkość obrotowa (obr./min.) 2100
Jednostkowe zużycie paliwa (g/kWh) 212 212 210 210 210
Maks. moment obr. przy 1600 obr./min. (Nm) 295 337 373 408 458
Wzrost momentu obrotowego (%) 34 32 30 30 42
Pojemność zbiornika paliwa (l) 125
Przekładnia i WOM  
Typ Bezstopniowa przekładnia Vario 
Zakres prędkości: (do przodu/do tyłu) 0,02 do 40 km/h  /  0,02 do 25 km/h
Prędkość maksymalna (km/h) 40km/h
Tylny WOM (standard-opcja) 540 / 540E / 1000 – 540 / prędkość zależna/ 1000
Przedni WOM odbioru mocy (opcja)  540 lub 1000 obr./min
Układ hydrauliczny  
Typ Elektrohydrauliczny, sterowany przez EHR, z amortyzacją drgań lub podnośnik tylny mechaniczny 
Działanie Funkcja pływająca, pozycyjna, siłowa i mieszana
Wydatek pompy hydraulicznej (l/min.) Pompa pojedyncza (47), pompa tandemowa (35l + 41l)
Ciśnienie robocze (bar) 200
Maks. liczba zaworów hydraulicznych bok/tył 2/4
Maks. ilość oleju do pobrania 34
Przepływ oleju na zaworach (l) Zawór 1: 5-65 litrów, zawór 3: 5-65 litrów
Maks. udźwig tylnego podnośnika (daN) 4204
Maks. udźwig przedniego podnośnika (daN) 2490
Układ hamulcowy  
Hamulce tylne Mokry, zintegrowany hamulec wielotarczowy
Hamulce przednie Hamulec na wale napędowym osi przedniej
Wagi i wymiary  
Waga ciągnika z kabiną (kg) 3750 3790 3870 3870 3930
Dopuszczalna waga całkowita (kg) 6500
Dop. obciążenie zaczepu (kg) 2000
Długość całkowita (mm) 4068
Szerokość całkowita (mm) 1970 2170 2170 2170 2186
Najmniejszy promień zawracania wg ISO 789/3
(m), bez ham. przy rozstawie kół 1700 mm
3,98 3,98 3,98 3,98 3,98
Rozstaw osi (mm) 2294
Prześwit (mm) 475
Rozstaw kół przednich (mm) 1500 1500 1690 1690 1690
Rozstaw kół tylnych (mm) 1510 1655 1660 1660 1660
0
 

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna