Układ napędu gąsienicowego ATRAK

Układ napędu gąsienicowego ATRAK w kombajnach Massey Ferguson CENTORA

 

 

Napęd gąsienicowy w kombajnach Massey Ferguson

Napęd ATRAK

Podczas żniw, gdy konieczny jest napęd gąsienicowy, rozwiązaniem jest układ napędowy ATRAK: przeniesienie napędu jest zapewnione, ustawienie naciągu jest automatyczne a ugniatanie gleby jest mniejsze. Napęd gąsienicowy umożliwia również bardziej miękką jazdę na wyższych prędkościach. Co ważne, szerokość całkowita kombajnu jest mniejsza niż 3,5 m z napędem gąsienicowym o szerokości 660 mm.

Cztery wewnętrzne rolki tworzą masywny układ wpływający na rozmieszczenie obciążenia i przez to zmniejszenie ugniatania gleby.

O marce Massey Ferguson

logo Massey Ferguson w kolorze czarnym

Fuzja kanadyjskiej firmy Massey-Harris oraz brytyjskiej Harry Ferguson zaowocował powstaniem w 1953 roku nowej marki, która ostatecznie w 1958 roku przyjęła nazwę Massey-Ferguson. Było to połączenie dwóch najpotężniejszych koncernów produkujących maszyny rolnicze w owym okresie.

Zaczynając w połowie XIX wieku Massey-Harris był zawsze wybitnym konstruktorem sprzętu żniwnego i był odpowiedzialny za stworzenie wszystkich kluczowych innowacji w dziedzinie tych maszyn włącznie z pierwszym na świecie, powszechnie stosowanym, samojezdnym kombajnem zbożowym.

Zrzeszenie z Harrym Fergusonem i stworzonym przez niego rewolucyjnym trzypunktowym układem zawieszania stworzyło markę, która odnisła wieki sukces. Dzięki temu już wkrótce po powstaniu w ofercie dla rolników na całym świecie dostępny był pełen zakres maszyn żniwnych, znakomita linia ciągników oraz wszechstronny i niezawodny serwis.

Znajdź Przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za Twój region

Poniżej wpisz kod pocztowy, w którym znajduje się maszyna