Polaris RANGER EV to w 100 % elektryczny pojazd UTV posiadający napęd na 4 koła. Zewnętrznie jest niemal identyczny jak jego spalinowy odpowiednik, jednak jego napęd daje przewagę tam, gdzie wymagana jest cisza, zwinność i praktyczność. Duży zasięg i brak paliwa to atuty dla tego quada gdzie potrzebna jest bezemisyjność i cisza. Możliwość ściągnięcia maszyny nowej lub używanej na indywidualne potrzeby klienta.
PRODUKT ARCHIWALNY
Prezentacja maszyny
Polaris Ranger EV
Jednostka Napędowa
Silnik elektryczny zasilany napięciem 48 V z 6 akumulatorów generuje moc 30 KM, co pozwala rozpędzić się pojazdowi do 40 km/h. Kierowca ma do wyboru trzy tryby pracy jednostki napędowej (niski, wysoki, maksymalny zasięg), dzięki czemu na jednym ładowaniu można przejechać do 90 km. Baterie ładuje się poprzez podłączenie pojazdu do zwykłego gniazdka, jest to wygodne rozwiązanie, które eliminuje konieczność posiadania specjalnej stacji dokującej.
Układ Napędowy
Polaris Ranger EV posiada prawdziwy napęd AWD na wszystkie cztery koła. Doskonała amortyzacja zapewniona jest dzięki mocnym, podwójnym wahaczom oraz skokowi zawieszenia ok 23 cm. System VERSATRAC umożliwia rozłączenie mechanizmu różnicowego tylej osi, dzięki czemu pojazd nie niszczy podłoża, po którym się porusza.
Koła i Wymiary
Mocne stalowe felgi do trudnych warunków. Opony redukują wibracje pojawiające się w kontakcie z nieregularnym podłożem. Dobrze zaprojektowana maszyna, pozwoli wygodnie przemieszczać się w lesie, ale i nie tylko. Paka załadunkowa o dużych wymiarach pozwoli przenosić większe towary. Wygodna kabina pomieści dwie osoby.
Udogodnienia Polarisa
RANGER EV od Polaris zapewnia niemal bezszelestne i czyste poruszanie się choćby po terenach leśnych, co czyni z niego idealną maszynę dla łowiectwa, gdzie te parametry mają ogromne znaczenie. Ranger EV posiada dużą skrzynię ładunkową z tyłu pozwalającą na transport towarów o masie do
226 kg. Ranger to maszyna przeznaczona dla gospodarstw, które szukają wieloosobowego pojazdu użytkowego pozwalającego przetransportować zarówno ludzi jak i ładunek i dostarczyć go w trudno dostępne miejsce.
Model Elektryczny
Dostosowany pod dzisiejsze czasy w 100% elektryczny quad od Polaris. Model Ranger EV posiada 6 akumulatorów o łącznej sile 48 Volt; pozwala to na przejechanie do 90 km bezszelestnie. Proste ładowanie! Po powrocie z wycieczki podłącz go do gniazdka.
Polaris CAMP
Polaris Ranger EV
Czy 100% elektryk poradzi sobie w terenie?
Obejrzyj filmik z przejazdu zorganizowanego przez firmę Korbanek.
Cała gama modeli w trasie.
Który radzi sobie najlepiej?

SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY
Napęd: 4×4/2×4/Versatrac (tryb Turf)
Moc: 30HP
ZAWIESZENIE
Przednie Zawieszenie: Kolumna MacPherson
Skok zawieszenia 22,9cm
Tylne zawieszenie: Podwójny wahacz A-Arm, stabilizator poprzeczny
Skok zawieszenia 22,9 cm
OPONY / KOŁA
Przednie Koła: 25 x 9-12
Tylne Koła: 25 x 9-12
Felgi Stalowe
WYMIARY
Bagażnik Tył: 226.8 kg
Prześwit: 25.4 cm
Wymiary: (D x S x W) 279 x 147 x 185 cm
Ładowność: 453.6 kg
Rozstaw osi: 182.9cm
Masa na sucho: 783 kg
*Podano fabryczne dane producenta, które mogą się różnić od dokumentów homologacyjnych